Morgentraining

  • Wer het lust mich amigs bi mim Morgetraining z`begleite? Muesch eifach mega uf Zack sii....am beste luegsch selber a was ich jede morge leiste :D:D


    Morgentrain

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • gar ned gwüsst das du sonen vodkaschlucker bisch!



    die z'paris sind aber au na geil...
    wie seisch dem "sport" eigendlich?

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • jep die sieche send zu geil :D! :rock:!!


    ps: das wördi au no knapp häre brenge was die mache .... met es paar prellige ond schörfige ond evtl. chnochebröch :ugly: :face_with_tongue:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • die send scho hert, also i weiss ned öb das au id martial arts ie gaht aber esch scho ganz geil. do bruchsch e rächti hand-aug-koordination ha.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • die jungs hends aber scho no recht emgreff!!!:top: ond s'video het au en rächt geile style..........!!:hehe:

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

    Einmal editiert, zuletzt von Racer ()

  • Wow... die händ ihres Läbe lang wohl au no nie es anders Hobby gha oder? 8o Echt unglaublich di einte Moves.


    Mues so eine mol iistelle als Dieb. De wür glaub nöd eimol gschnappt werde uf de Flucht :grinning_squinting_face: Wett ämel nöd Polizischt spile und dem no seckle

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von BlackDevil
    fuuuuuck 8o8o



    Weni nomal jung wär wüsti jetzt was mit minere freizit anfange...:D :ugly5::face_with_rolling_eyes:


    ja bisch halt scho en recht alte chnoche :evil2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • leparkour esch halt scho en geili sach. besch denn of jedefall rächt fit.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • jo wo miir na jung gsi sind.... :hmpf::face_with_tongue:
    stimmt scho weg de freiziit... aber wo ein wille ist, ist auch ein weg... oder so:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    aber wo ein wille ist, ist auch ein weg...


    wo ein wille ist, ist auch ein gebüsch :smiling_face_with_horns:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten