Schneeeeeeeefahräääään

  • Sobalds heisst "Gömmer go skifahre?" wirdi zum absolute Schneefan :grinning_squinting_face:


    Aber grundsätzlich ghört de Schnee scho id Berge (Pässe uusgschlosse!!)

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • ich find schnee nur cool bi eus wänns ändlich mal gnueg würd gäh uf eimal...so wie ez isch scheisse... dänn freut mer sich und 2 täg spöter isch alles wider wäg wils druf pisst oder wärmer wird :böse:

  • Zitat

    ich find schnee nur cool bi eus wänns ändlich mal gnueg würd gäh uf eimal...so wie ez isch scheisse... dänn freut mer sich und 2 täg spöter isch alles wider wäg wils druf pisst oder wärmer wird


    ........meine Rede! :rock:

  • händer schomol d wätterprognose aglueget? am sonntig uf de mäntig schneits und denn bes am mittwuch durchgehend


    wenns denn no schön kuhl bliibt gets en richtig geile winter :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • also wenn winter denn grad richtig ... aber jo wär halt scho z geil wenns em winter min. 15 grad wär :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von ktm625
    schnee isch geil..


    [Blockierte Grafik: http://www.motorrad.gol.at/baumschlager.at/MitasWinterFriction/fotos/gross/06.jpg]


    Bin deiner Meinung aber leider hab ich noch niemanden gefunden, der mit mir einen Ausflug machen würde. Ravi hat seinen Töff noch nicht geflickt, und meine kumpels sind alles Warmduscher.
    Jetzt wo es noch nicht Meterweise Schnee hat, hätte ich zum Beispiel den Pragelpass im Visier. Oder sonst was, wo man garantiert Fun hat.

  • organisiersch mer en töff denn chumi met :grinning_squinting_face:


    well de 640 sumo besch relativ schlächt dra im schnee :wand:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • @ Pseudo
    häsch en mega monschter wintertaugliche undersatz ,
    wa machsch wänns no meh schnee git ? dänn gseht mer s mööfi gar nüme *gggg*
    wünschder aber würkli gueti fahrt !!!


    @ Jirschi cuuli idee mit em Pragelpass und no kombiniert mit em Ravi da gaht d poscht ab *gggg* red us erfahrig *gggg**

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Ich würd mit mim Töff momentan genau 89cm nach em Garagetor uf d'Schnuure cheie... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • woni letscht woche de schnee gseh han, hani grad a de pseudo müesse dänke. ond was gsehni do, er hed au scho die erste belder vo wäge schneefahre ine do.


    luegsch eifach, dass es ned öbertriibsch. ech chamer no vorstelle, dass briefe em schnee zäme läse ned e so lostig esch *g*

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: