• Salüüüü :grinning_squinting_face:

bi gad chli am adobe premiere gucke und pröble. Da ich na nie würklich es filmli richtig bearbeitet han, isch mir da profiprogramm bizli komplex inecho. ha jetzt scho chli i de onlinehilfe umegstöbered, aber bis jetzt verstahni immerna nur bahnhof :confused_face::face_with_rolling_eyes:

jetzt hani nur schnell welle frage öb da inne au scho mal wer mit em premiere 6.0 chli gschaffed hett und mer evt tips für e guete buechtipp oder suschtigi tips für hilf chan geh. :grinning_squinting_face::engel:

ha denkt jetzt wo de winter chunnt, ich kei geld han zum töffli umbaue, chönti doch e chli filmli bearbeite. meine d'wienachtsferie stönd au vor de tür, da wirdi de eint oder ander tag sicher au was ziit vöörig haa.

so gange jetzt na chli online handbuech ga lese :ugly:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Nei vo Premiere hani kei Ahnig. Aber falls nöd meeeeeega provessionell mues sii chasches aumol mitm Windoofs Movie Maker probiere. Ha mit dem innert chürzischter Ziit es ganz witzigs Video vo mine letschte Skiferie zämägschnitte. Probiers drum doch au zersch mit dem. Denn häsch mol di grundlegendschte Grundlage

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• wennd ned würkli druschunsch ischs premiere sicher s`falsche program um dass nacher en bruchbare film hesch. da sind chlineri und weniger aspurhcsvolli programm ala imovie (sofern en mac hesch) einiges besser geignet.
    …oder finalcut express, wobi das au scho recht schwirig isch zum behersche. i han ums finalcut hd z`behersche ca. 2 mönet usbildig brucht…

es gi ja no das pinacle (oder wie au immer…) -studio…

viel glück!

• Ich schaffe praktisch usschliesslich mitem Adobe Premiere Pro 7. Han am Afang null Plan ghaa vom Programm, aber innerhalb vonere halbe bis einere Stund hani scho rächt de Überblick ghaa und isch au es bruuchbars Filmli usecho debii. Trotzdem schöpf ich natürlich niemals de ganzi Funktionsumfang uus. Für das brüüchtis dänn würklich Literatur! Also falls du nöd so de intuitivi Mänsch bisch, gitts sicher zwäckdienlicheri Programm zum Videos zämezschniide :grinning_squinting_face:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• danke leutz...

han ebe au scho mitm pinaccle irgendwas es filmli gmacht... *räusper* "filmli"
    peleaction gell hypi :muaha:

wird mi morn namal chli dranne setze, mal luege öb den was gschiids debii usechunnt, und suscht chani immerna uf was eifachers umstiige, de winter isch ja lang:)

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: