Wm 2006

  • Hallo Schweiz,


    Glückwunsch zur WM-Teilnahme, Klasse Leistung !!!


    Danke :)):top::grinning_squinting_face:

  • :top::top::top::top::top::top::top::top::top:


    Herzlichi Gratulation ad Schwizer Nati!!!! Super Leistig gsi!


    Sich nume vo dene würklich arme Türke (bin suschct ja würklich nöd usländerfindlich) eifacht nöd provoziere zlah!


    Ich finds aber trozdem sehr bedenklich, dass en Sieg nöd chan gfiired werde, das e Fuessballannschaft muss fluchtartig de Rase verlah und ide Katakombe no tätlich agriffe wird! Bi de villne Aktione ufem Feld het mer ja chöne beid Auge mal zuedrucke, was aber nebed em Feld lauft, was nüm zum Spiil ghört findi denebed! :böse:


    :face_with_tongue: aber sie hend sich halt eifahct nöd provoziere lah! und drum hends am schluss, au mit chli glück, defmer ja zuegeh, gunne!!! und das isch d'Hauptsach :tongue:


    :prost: *prost* :prost:
    :rock::grinning_squinting_face::rock:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • :prost: :prost: :prost: :prost: :prost: :prost: :prost: :prost:
    YES, Schwiiiz a de WM!!!!:top2: da esch wohl de hammer!!!!!!!!!!!!!!! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::top: :top:

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • jep das esch jo wohl ned de hammer sondern de OOOOOBEEEERHAAAAMMMWE :grinning_squinting_face: :top:! eifach z geil .. türke voll fertig gmacht :D!
    :prost: :prost: :prost: :prost: :prost: :prost:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ech ben jo eigentlech ned sone fuessball fan. aber do muesi jetzt scho säge. met vel glöck gschafft. aber d hauptsach, mer send weder mol a de wm.


    gratuliere!!!

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Herzliche Glückwunsch au von mir:prost: :prost: :prost: :prost:
    Super Leistung und als Glück würd ich das ned bezeichne. Wer zweimal gege d Franzose unentschiede spielt, gege dTürke gwinnt und dann im Rückspiel noch Nerve hat, der ghöhrt eifach dazu!!!:top: :top: :top:


    Jetzt hoff ich nur noch daß dieses unsportliche Verhalten richtig bestraft wird. Z.B. Qualifikationssperre fürd EM 08????? :grinning_squinting_face: :arsch: :haha: :fick:

    Auf jetzt! Vollgas!

  • Läck isch das en primitive huere Huufe. Höffe dFifa griift da gnueg hert dure, sowas ghört eifach nöd ane WM.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike
    Läck isch das en primitive huere Huufe. Höffe dFifa griift da gnueg hert dure, sowas ghört eifach nöd ane WM.


    meinsch mit SOWAS dschwiizer....??? :evil2::evil2:


    de huggel isch glaubs fast chle min held...er isch de recher vo de arme und schwache...(behrami und streller)
    und das obwohl er en scheiss basler :böse: isch... :face_with_tongue::smiling_face_with_horns::evil2:

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • törke sötte ächt öppe för 2 wm's gsperrt wärde ... so öppis esch eifach onder jedere sou ... so zom chotze was die botte händ ... gopfertammi :böse: !
    ps: sry förs flueche aber das hett mösse sie :böse: *agrogegentürken*

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ja zerst mal gratulier i au no de nati zum WM-Ticket.


    aso so wies usgseht sends secher mal für die nächste 2 grössere Aläss gsperrt, Türcke. aber es esch eis problem oder echli ned so guet, well de FIFA chef esch ja bekantlich de Blatter, und de esch schwiizer. es chönnt sowiit cho dases heisst jaja d schwiizer mached weder soihäfeli soideckeli aber do chömer eigentlich druf hupe, eifach die Postich ned ad WM loh :grinning_squinting_face:


    also schöne tag
    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    törke sötte ächt öppe för 2 wm's gsperrt wärde ... so öppis esch eifach onder jedere sou ... so zom chotze was die botte händ ... gopfertammi :böse: !
    ps: sry förs flueche aber das hett mösse sie :böse: *agrogegentürken*


    find die füehre sich ned nur ufem rase bimene fuessbalmatch dämlich uff :böse::böse::böse:


    sölle verdamminomol froh si döfets bi uns sie, nei ächt. würde mir uns so uffüehre in dr türkei wäre mir scho lang erschosse worde

  • Zitat

    Original von slash79


    find die füehre sich ned nur ufem rase bimene fuessbalmatch dämlich uff :böse::böse::böse:


    sölle verdamminomol froh si döfets bi uns sie, nei ächt. würde mir uns so uffüehre in dr türkei wäre mir scho lang erschosse worde


    jop nor leider chönnte mer en eigene thread uftue womer dri schriibe wasmer vo de ossländer halte etc. nor leider wörd de thread niemols zomene end cho well ebe du kennsch jo s problem :böse: !! aber ebe i hoffe eifach sehr dass sie ebe wenigschtens för die näcshcte wm gsperrt wärde oder so öppis i dere art ... eifach en stroff!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: