Das ist mal ne Fahrzeugbeherrschung!

  • Was meint ihr ob dieser Junge bei der Fahrzeugsbeherrungsprüfung des Strassenverkehrsamt durchkommt???? :face_with_tongue:8o

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Link vergessen:


    Fahrzuegbeherrschung

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • scho easy sini skills, aber dä hobel isch jo schäuerlich


    was isch das ? ä vfr 250 ?


    gschwüür

  • haha soo geil :grinning_squinting_face: jo glaubs de hät ned all zu fest müeh a de praktische prüefig :P! nei esch ächt hammergeil de siech .. de het sin töff em griff 8o !!!
    @ dark spider .. wie de spike oder de virus scho mol so schön gseit het .. wemmer öppis vergässe het i de nachricht inezschribe gäbtis no de nätt herr "Bearbeiten" womer chan acklicke ond denn no d nachricht ändere. somet mösst mer ned nomol en nachricht schriibe .. also ebe z.b. be der jetzt met dem link .. denn hätschen au i die 1. ine chönne schribe :)! natürli chasches so mache wie du wotsch aber wär nor no son chline tip ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • :ugly:


    Ok ok ok ich bin noch neu, weder weiss ich halt was vor 1000Jahren hier schoneinmal drinne war :face_with_tongue:


    Das mit dem bearbeiten werde ich mir merken :grinning_squinting_face:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • jo dä esch ganz geil. we gseid. hemmer zwar scho mol gha. aber wenn de de töff so guet begerrschisch, denn besch werkli guet.


    aber hend er gseh we höch dä länker esch? das macht die ganz sach au chli liechter. was jetzt ned heisse söll, dass ech das au chönt.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: