• de esch ja ganz hert :wand:

aber naja gets halt emer wieder

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• ich chans gar ndi ahliäge. chunt diese seite kann nicht aufgerufen werden oder so... schnieff...

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• Zitat

Original von Isis
    ich chans gar ndi ahliäge. chunt diese seite kann nicht aufgerufen werden oder so... schnieff...

muesch de ganz link kopiere und nacher im explorer ifüege.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Obs stimmt oder nöd sei mal dahingestellt aber luschtig isches allimal :). Waser sicher demit erreicht hät isch das de Link i diverse Fore umegaht und me Lüüt sini Auktion aalueged ;).

Han mir mal erlaubt das zEditiere dases au mit aaklicke gaht ;). Ihr münd amig luege das s[/URL]ganz am schluss vom Link staht und nöd irgendwo zmitzt drinn, das machter ebä immer wenns ? im Link hät.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• wow... jetzt hanis au chöne läse... hmm lahn mi rate, diä sind nid im fride usenand... ;o)

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost: