Stammtisch NOVEMBER

• Zitat

Original von pseudOnat
    Wäner lust händ chömer sust next Sa es raclette mache, det gahts au 100%!

Bin debii. Chan au was mitbringe, also Chääs oder Gürkli und Zwibeli und so :smiling_face_with_horns:.

Ok mun no luege mit de Eltere wägem Auto aber generell wäri debii ;).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• wäni au chum cho raccelette ässe ( isch nonig sicher ) dänn chani au Taxidienscht mache und Stallike wür no dine ligge *gg* :winking_face:

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Jetzt isches dän wieder sowiit.. Und wie dä Blacki gseiht hät isch ja s Chlausmotard.. :face_with_rolling_eyes:

Mir werdet scho no än Abigf finde womer s Raclette mache chön..d :ugly5:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• :lol: :lol: :lol: :lol: Ich säg ez nüüt, aber ja irgendmal wirds scho klappe :face_with_rolling_eyes::ugly:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Beni nemms mer ned bös. Aber hesch der scho mol öberleid en Agenda z'chaufe? :ugly:

Mues jo ned e sones monster deng si. Gez scho ganz gönstig für ca 10.-- :engel:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

Einmal editiert, zuletzt von Peak (2. Dezember 2005 18:52)

• Zitat

Original von Peak
    Beni nemms mer ned bös. Aber hesch der scho mol öberleid en Agenda z'chaufe? :ugly:

Mues jo ned e sones monster deng si. Gez scho ganz gönstig für ca 10.-- :engel:

Jaja ich weiss... Mis Hirni isch grad würkli wie es siib.. Dasi nöd vergiss woni woni lieht au nume a dä 10*10 m grossä Neonröhre.. "Hier wohnst du Beni" :ugly5::face_with_rolling_eyes:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: