Übungsplatz

  • Hallo zämmä erschtmal


    Habe demnächst meine Manöverprüfung mit meiner Zx-7r und wollte fragen ob einer von Euch weiss ob man die Manöver (z.B. slalom, kreisfahren) irgendwo privat üben kann. So in der Gegend Winterthur/Embrach/Bülach


    Bin eigentlich aus Basel, verbringe aber die Wochenenden in ZH. Hier hätten wir so Parkplätze, wo die Markierungen aufgemalt sind und man einfach hingehen kann und das Zeug üben kann.


    Thankx!!
    :confused_face::confused_face::confused_face::confused_face:

  • kleine pet falschen mit etwas wasser drinn..
    industtrie, und parkgelände zum üben..
    mein tipp immer auf den boden der flasche schauen beim kurven..
    beim slalom immer auf die 2 vorderste, beim 8 immer auf die kommende flasche achten sobald im blickwinkel zu sehen..

  • bim strassi in wetzikon isch die war ufgmaled...jedoch herst dete fahrverbot und sogar es geh-verbot... aso chasch eifach net lang goge üebe will susch evtl. bsuech vo de schmier bechunsch... und denn chosteds glaubs es hunderter nööötli... :böse:


    aber went nur so ca e halbi stund oder so gasch goge üebe...denn gahts glaubs scho...


    mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • sitt wenn giz in wetzikon es strassi? :confused_face:


    jaja de buur meint sicher wider da in hinwil :arsch::grinning_squinting_face:
    det muesch eifach ufpasse das d'bulle ned chömed, und wenns di den trozdem verwütsched eifach reuhmüetig und iisischtig due, den sinds na easy druff, natürli ned sege das die schilder gseh hesch oder das weisch das da verbotte isch, suscht währsch ja selber schuld.
    ansonste giz na so en alte sack wo det uf eigni fuuscht chli d'lüüt will vertriibe, de chan der aber nur was sege wend uf de vollbremsstrecki am üebe bisch, will da widerum privatgländ isch und ned zum strassi ghört. de alt maa widerum isch de huusabwart vo dem gländ und meint desswege er heb s'recht dich zverschüche.
    wend en willsch nerve, machsch's wie ich und frögsch en öb er bull seg, de seit er nei, de seisch das platzverwies eh nur vo de polizei entgege nimmsch. den würdi na schnell e vollbrems zieh und den abdüse :arsch::ugly5:


    ansonste isch da na s'fbb areal gad det i de nöchi, riese platz, doch mer muen ufpasse weg stei, splitt und anderem rutschigem undergrund, also ned eifach druff los brettere und zerscht gad mal e vollbrems hiilegge.


    so ha mini schriibwuet usglebt, jetzt gangi ga penne. nacht zeme:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • maini du alte klugscheisser... :face_with_tongue:
    isch doch eh eis kaff egal ob wetzike oder hinwil :face_with_tongue:


    und no was zum fbb areal... das isch kes privat-glend...
    will es het kes tor wo abgschlosse isch und somit chönd bulle cho und de max mache mit allne wo dete sind am drifte weehle etc.


    mfg BAUER... maini bitte melde dich :engel:

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • *klugscheisserbin*
    ha au ned gseit s'fbb seg privatgländ:) bim strassi chömeds ga dumm due wills de uftrag hend für rueh und ordnig z'sorge.


    *michgmuldehan*

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • also durch d'Manöverprüefig bini hüt nomitag ämml duurecho! :grinning_squinting_face: jiipeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh


    isch gar ned so schwer gsi wieni dänkt han :smiling_face:
    jetzt nur no de zweit teil schaffe, und der sommer kann wieder kommen, hähä

  • HAN DE LAPPE GESCHTR ÜBERCHOOOO
    yessssss


    boah huere schwein gka, ...am 3.3. wär de lehrfahruswiis abgloffe und im Jan/Feb möchets jo kei prüefig.
    puhhhhhh
    so, der sommer mag kommen! :smiling_face:

  • Jo denn gratulier ech ganz härzlech zor bestandene pröffig. Luegsch eifach, dass de Lappe ned so glii weder muesch ab gä.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • es isch zwar arschchalt aber schnee hets keine, au wenns am oobe vorhär gschneit het :face_with_tongue: han scho dänkt "das wars", ......


    glück gka :smiling_face: