Was für Strafe gitz?

  • Also zersch mal hoi alli zäme!


    Denn hani grad emal es paar Frage:


    1. Weiss öpper vo oi was so pasiiert wenn d'Bulle eim verwütsched mit Unterbodebelüchtig


    2. Mit zvill Hubruum (z.b. 80ccm anstatt50ccm)


    3. Mit illegale Blinker


    4. Illegale Rückspiegel


    :face_with_tongue: Aso nöd daser jetztmeined ich seg soen illegale vollidiot wos bild vo allne biker versaut! Es nimmt mich efahct Wunder und mini "Kollege"(meh bekannte) hend das a irne Roller! Und glaubed mir nöd, das das schlimm isch!!


    Het irgendöpper Erfahrige mit de wiss-orange?? :grinning_squinting_face:


    Merci

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • ja zerscht mal sali und vill spass im forum...


    zu dine Frage:


    1. zerscht e verwarnig sölsch es weg ne une evt. musches go zeige
    2. wenns kei neti bulle sind und sis merked, chaschen grad det la, oder si nemed der s nr. schild weg und musches demontiere und zeige oder sogar e azeig... chunt uf de bull und sini lune a... (us erfahrig)
    3. öppe s glich wie mit de underbodebel. evt. e buess...
    4. siehe 1 und 3.


    ich chans der nöd verspräche dases so isch, aber ich sägs emal us teil erfahrig und teil erfahrig vo kollege...


    greez

  • Uswiis weg, 2 Jahr Knascht und em hammer Buäss... na Frage?

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • haha d isis :D! mach doch em darkspider ned son angst :D!
    @ dark spider chaders au ned gnau säge aber das wo de stephan seit stemmt scho zemli ... ond ehhm au no fell spass do em forum ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Nöd erlaubts Zuebehör isch ide Regel nöd sooo e Sach! Schelte, Aufforderung zum Entfernen und de muschen ga zeige uf de Poschte. Im schlimmschte Fall vorführe.


    Wenn de Hubruum änderisch gsehts chli anderscht us. Erschtens entspricht s'Fahrzüg nüm em Typeschii. Das heisst Du hesch keinerlei Schutz meh durch dini Versicherig wenn mal öppis isch.
    Und wenn meh Kubik hesch als mit dim Führerschii dörfsch fahre luegsch grad namal drii!

  • oh nei, ich will niämertem Angscht mache... isch e Frag gsih und ich han Antwort geh... nid guät??

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • Hossa!
    ich weiss ja nid wiä alt de isch... ha min Vater gfraget und er schafft ja mit Töff... er hät das gmeint...

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • haha
    ich mach ja kei underbodebilüchtig a mis baby...
    ich fahre suscht scho kriminell das wens mi verwütsched de Briäf wegnähmed...

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • Zitat

    Original von Isis
    haha
    ich mach ja kei underbodebilüchtig a mis baby...
    ich fahre suscht scho kriminell das wens mi verwütsched de Briäf wegnähmed...



    jetzt weissi warum dis mami verbotte hett mit anderne es usfährtli z'mache... du würdsch eus all gförde... danke mami vo de isis :grinning_squinting_face::ugly:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • @Stephan Merci vill mal, mini Frage wered damit glaub beantworted! Ich finde sowieso nöd so super wenn de Töff lüchted wie en Wienachtsbaum!


    Und meh Hubruum lahni schön d'Finger defo! Ich wett ja nöd 2 Jahr in Knast! :face_with_tongue:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • HERR Maini... ich dörf doch sehr bitte... mis mami weis gar nid wiä ich fahte... hanere nur mal en Börnaut vorgfüährt... *lach* shätere grad abglöscht...

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • ja gsehsch isis... isch wohl au besser so wenn dis mami da ned weiss:)


    gaht da en börnout mit dim gfährt? :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • nid so guät... aber ich üäbe flisig... wer mini pnöö zahlt... hock ja a de quelle... ;o)

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost: