Sodeli, au bi mir isch äs sowit und ich muäs in d'RS. Bin bis Anfangs April nur no am Wuchäend dihaimä!
Zum Glück isch denn nöd Töffsaison, sös würis glaub nöd ushaltä.
Greez BB
Sodeli, au bi mir isch äs sowit und ich muäs in d'RS. Bin bis Anfangs April nur no am Wuchäend dihaimä!
Zum Glück isch denn nöd Töffsaison, sös würis glaub nöd ushaltä.
Greez BB
Na dann:
VIIIL SPASS:D
ZitatOriginal von BlackDevil
Na dann:
VIIIL SPASS:D
*dito*
jäjo be mer duurets no öbernes jöhrli besi id rs muess
jaa wünsch der au viel spass.
wo muesch here???
ich bin uf em ceneri i de san42
gnüsses i volle Züüge, RS hesch nur eimal
und glaub dene det nüüt, die lüüged
bin auch bis am 14. april in der rs... als Motfahrer (Lastwagen) in Bern Burgdorf.
Naja, man überlebt ja fast alles
Wenigsten kann ich mich freuen, dass ich vorgestern auf den ersten anlauf die A- prüfung in regensdorf bestanden habe
ZitatOriginal von Pyroman
bin auch bis am 14. april in der rs... als Motfahrer (Lastwagen) in Bern Burgdorf.
Naja, man überlebt ja fast alles
Wenigsten kann ich mich freuen, dass ich vorgestern auf den ersten anlauf die A- prüfung in regensdorf bestanden habe
hehe dann bekommste bald wieder nen neuen schein....
ich werde in diesem jahr und dem nächsten insgesammt vier mal nen neuen führerschein bekommen haben
leider derf mer ja die alte nüd als reserve palte
ja da wünsch ich dir doch gad mal vill spass
au ich bin ab em mäntig in grüen azträffe, kackt mich irgendwie scho chli ah
hey rainer.... viel spass und heb der sorg!
juu rainer wünschter au alles gueti und vergiss eus nöd ganz
Wünsch der au alles guäti...
...und fallst kein abnehmer fürt schoggi findsch, ich bin immer sehr hilfsbereit
Mer werdet di vermissä
ah ja schoggi und guezli wirdi au no abzgäh hah.
d schoggi wos hend findi nüd sooo toll und d guezli sind mer es chliiiises bitzeli zu troche
@BB
take it easy. werd secher zwösche dore lostigi sache gä. wär aber gliich schön, wemmer am weekend ame chli öpis vo der ghöre wörd
bösci.. ich nime dini schoggi no so gern... die isch hammer die noi... die het no so flöckli drinne hmmm fein....
aso weisch ja wo ich wohne...
mfg BAUER
ZitatOriginal von Bauer
bösci.. ich nime dini schoggi no so gern... die isch hammer die noi... die het no so flöckli drinne hmmm fein....
aso weisch ja wo ich wohne...
mfg BAUER
ou stimmt hani ja voll vergesse....denn nimi di noi selber