Morn heissts: Schluss mit "25 kw"!!!

  • ja die 25kw reglig nervt mi au langsam...für mich wird wiehnachte geburtstag und osterä am 18.8.06 si.... :grinning_squinting_face: dänn bringen zum mech und dä tuet ädlich die scheiss drossle zum mond jage... wänn alles mitspielt (wätter etc...) gangi dän am weekend druf gad go fahre 2täg... freu mi ez scho :face_with_tongue:

  • Geil! Dänn müämmer zersch mal no chli 125er-Aprilia-Usfährtli machä bevor mer mit dä 600er zämmä ga d Länder erkunde gönd :grinning_squinting_face:

    Einmal editiert, zuletzt von Squeezie ()

  • hmmm mini r6 werd denn nächscht johr au drosslet sie also chönti ned met of das "schluss mit 25kw-Träffe" cho ;(!!! jäno ich werde au mini 2 johr met de kastr. r6 gnüüse :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • kastrierti r6 fahre, isch ned mal so schlimm :grinning_squinting_face:
    zwar wenni nöchschtjahr uf de rennstrecki d'drossle usenimm, wirdi da sicher widerrüefe...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • geil abzieh isch ebe relativ, meine de spengler nebed durre hett gmeint töff fahre fangt erscht ab 8000u/min a:)
    aber im kastrierte zuestand würdi sege wend schnell willsch underwegs sii, ab 4mille und bi 8 mille wiiterschalte.
    das isch so nach mim gfühl da wo am meischte bringt.
    han en zwar au scho uf 12mille ufedreht aber det zieht er den ned schlecht, aber nimme ufregend.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ne... ebe de schnellscht bereich dunkts mich isch zwüsched 4000 und 8000 umdrehige.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Linkin, da isch ä super idee, ich bin 7 tag vor dir die 25 kW los :D. ich nimm denn glaubs grad mol es paar wuche ferie :grinning_squinting_face:



    also mit erä drossletä 600er isch es scho einiges geiler als mit dr RS. vorallem wenn dä töff elektronisch drossled isch chasch trotzdem drülle wie sau :ugly5:
    it makes fön all the time :evil2:
    nur gönd 25kW nach eim Jahr mächtig ufe sack und meh verlührt irgendwie chli dä respekt vo däre maschine. :wand:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    Linkin, da isch ä super idee,ich bin 7 tag vor dir die 25 kW los :D. ich nimm denn glaubs grad mol es paar wuche ferie :grinning_squinting_face:



    also mit erä drossletä 600er isch es scho einiges geiler als mit dr RS. vorallem wenn dä töff elektronisch drossled isch chasch trotzdem drülle wie sau :ugly5:
    it makes fön all the time :evil2:
    nur gönd 25kW nach eim Jahr mächtig ufe sack und meh verlührt irgendwie chli dä respekt vo däre maschine. :wand:


    du bisch doch es...... :arsch::face_with_tongue::grinning_squinting_face:



    und das mit em respäkt verlüre stimmt irgendwie... :face_with_rolling_eyes:

  • Das mitem Respekt verlüre isch so und das wird au so sie wenen öper 2 jahr oder au nur 1 jahr offfe gfahre isch! Mit de zit chunsch halt s gfühl über chönsches (obwohls mengisch nöd so isch) und somit sinkt au de respekt!


    Greez

  • hehe, sorry linkin, 7 täg sind doch nüüt uf 2 jahr usegseh :smiling_face_with_horns:


    i dänke bi 25kW isch es fascht nochli krässer mit respekt verlüüre, du ziesch eifach die ganz ziit voll am hahne, chrazisch eifach alles us dere maschine use wo nur gat. überlegg mal was passiere würd, würsch das binere 1000iger mache, hopps und weg, drum dänk ich die 2 jahr warte sind ehnder scho fascht kontraproduktiver als susch öbbis. isch villicht nöd bi allne so aber bi mir emmel scho. :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi


    i dänke bi 25kW isch es fascht nochli krässer mit respekt verlüüre, du ziesch eifach die ganz ziit voll am hahne, chrazisch eifach alles us dere maschine use wo nur gat. überlegg mal was passiere würd, würsch das binere 1000iger mache, hopps und weg, drum dänk ich die 2 jahr warte sind ehnder scho fascht kontraproduktiver als susch öbbis. isch villicht nöd bi allne so aber bi mir emmel scho. :hmpf:


    also da willi gseh das du bi dinere gixxer alles usechratzisch... wärsch ja immer z'schnell.
    usserdem chan mer ja mal ufd rennstrecki, det chönnt mer sich den en gäbige fahrstiel aaeigne bis zum ziitpunkt wo mer offe döf fahre.
    denke wend de töff uftuesch, plötzlich 3 bis 4 mal meh leichtig hesch, bisch wider e ziitli gnueg gforderet mit bike kennelerne...


    sali freut mi i bin de maini, wie heissisch du? :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • lol, das holi ja scho lang use, über än pass inne fahri amigs zimmli am limit, chasch mer jez nid säge, dass da schwer isch, klar bisch es biz z'schnell :winking_face: seit jo au niemert :grinning_squinting_face:


    wäge dem isch es ja trotzdem öbbis anders wenn du änds kurvä dä gashahne voll muesch ufzieh oder vorsichtig muesch dosiere.

    Cry mich ein river ! :ugly2: