Morn heissts: Schluss mit "25 kw"!!!

  • Rückblick: Vor eim Jahr und 364 Täg hät en gwüsse "Squeezie" di praktisch A beschr. - Prüäfig bestande.


    Das heisst: Morn isch mini 2jährig Probezit abgloffe und somit dä Tag da, woni mer scho sooooo lang herbigwünscht han! Und i däne ganze 2 Jahr hani käs einzigs mal gäge s Gsetz verstosse :engel: (na ja zumindest isch nie en Vorfall bemärkt worde...).


    Han am Strassi die Wuche no es Mail gschribä, wieni dä neu Uswis Beaträge chan, und zu mim grossä Erstune grad am nägste Tag Bricht übercho :uaa:


    Mer muess nur en schrifliche Atrag mitem Führeruswis als Bilag ischicke und abwarte.


    Da ich aber us gwüsse Läbenserfahrige... s Gfüähl ha, dass das Strasseverchehrsamt nöd immer so wahnsinnig kompetänt isch und ich morn Namittag frei han, gangi sälber z Winti bim Strasseverchehrsamt verbi zum das sicher regle.


    Usserdäm hani scho sehr lang uf de Augeblick gwartet woni eifach zum Strassi ga chan und säge: "Ich het gärn de praktisch Uswis zum all (zueglahne) Töff fahre!"


    :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:



    Ich chönt zwar wette, dassäs zersch heisst: "Da müänd si aber zersch en Lärnfahruswis beaträge und über 25 si". Bimene Kolleg ischs ämmel au so ähnlich gloffe...



    Also: Drucked mer de Dume, dass morn alles glatt lauft bim Strassi. :top:

  • Cool.... da freu ich mich au scho druf... mus nume zersch mal en gschide Expert verwütsche... de woni am Di gha han isch e fisi Ratte gsi :arsch::arsch::arsch::arsch::arsch:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • yes geil squeezie, be mer duurets leider no 2 johr :kotz: :(! naja! phaltisch dini rs aber nochli oder chauffsch der en grössere? wenn jo was fören machine?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • schöne, ich zähl afangs nur no d'mönet bis zur erlösig, 25kw isch ja scho rächt aber langsam hanis gseh :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    schöne, ich zähl afangs nur no d'mönet bis zur erlösig, 25kw isch ja scho rächt aber langsam hanis gseh :hmpf:



    jop. denke eis jahr langed.....



    und ich depp han no so umetrödled mit de prüefig
    :wand::wand::wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Sind ihr froh hend ihr nie müese 125er fahre.. :grinning_squinting_face:


    obwohl, wenn ich so zruck denke, isch e geili ziit gsi.. immer vollgas und im windschatte.. *lol*

    Einmal editiert, zuletzt von ktm625 ()

  • jeah gratuliere au


    be mer gahts no bes am 28.9.07


    esch ja huere langi zyt


    aber janu es chunnt be allne.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von ktm625
    Sind ihr froh hend ihr nie müese 125er fahre.. :grinning_squinting_face:


    obwohl, wenn ich so zruck denke, isch e geili ziit gsi.. immer vollgas und im windschatte.. *lol*


    ja da sind na ziite gsi woni mini tzr usknüttled han e jahr lang...
    hett ja eigendlich au gschiider gad a beschränkt gmacht, de hetti scho e jahr abgsässe. aber easy, mueni halt bis am 6.10.07 warte :bad:


    demfall viel spass bim offe fahre squeezie :klatsch:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • bi mir isch de neu uswiis 2 Täg spöter scho im briefchaschte gsi..........goils gfühl.........!

  • ja s strassi überrascht mi au immer wieder wie schnell die chönd sii in gwüsse sache....


    han ja scho einigi prüefige gmacht und immer wieder en neue Füehrerschii becho ( innerhalb vo de nächschte mönet gits no 2mal en neue...) und die sind immer grad am nächschte tag da gsi.



    d poscht chan ebe doch schnell sii wenn StVa uf em couvert staht :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • So, zums churz machä: Ich bi dä Uswis nonig ga beaträge. Da lisi letschtin no dä Bitrag vum Stephan und dänk: "Was für an arme Siech: Da freut er sich so uf dä Tag und dänn das." Nur leider ischs bi mir hüt au nöd wie plant gloffe. X(


    Da, d Story däzuä:
    Ich chum bim Heiwäg mit em Zug einäwäg z Winti verbi und ha eigätli planät, dassi dänn mit äm Bus zum Strassi gang. Da hani hüt Mittag abär das schöne Wätter gseh und gfundä, ich mach das Ganze chli stilvoller und gang mit dä RS und dä ganzä Usrüstig (Rännkombi etc.) verbi. Guet, dänn bini also doch zersch diräkt hei, ha mi umzogä und bi mitärä Mordsfreud uf mini Aprilia gumpät und dänn... 8o8o8o


    hani si nöd zum Laufe bracht! :böse::wand:X(X(X(:wand: :böse:


    Ha zwar scho än Ahnig wo s Problem lit, lah mi abär vermuetli dänn trotzdäm no gärn kompetänt vu eu berate. :smiling_face:



    Ich het zwar dänn no gnueg Zit gha zum mit mim 125ccm-Roller zum Strassi z fahre, abär ich ha mi so lang uf de Tag gfreut und drum nüm voll gnärvt verbi ga welle. Das ganze Projekt isch wohl uf dänn verschobe, wänn dä Töff widär lauft.


    Also: Problembricht und Antwortä über mini Zuekunft als Fahrer und dä Fahrzüg däzuä folgäd, sobaldi mi chli abreagiert han.


    ;( ;( ;( ;( ;( ;( :kotz:

  • scheisse squeezie ... fetts beileid ... :(! hmm naja hoffe brengsch sie möglichscht gli weder zom lauffe *hoff*!!!
    hey ond ebe chauff der jetzt öberhaupt denn au en grosse oder phaltisch nochli dini rs?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • So, hami wider chli beruhigt (obwohl vor 10 min mis Velo dä Geist au no grad ufgeh hät :wand: ).


    Mini RS lauft aber immer nonig. Ha vorämene jahr s glich Problem gha: Si isch churz vor äm Winter abgläge. Bi döt dävo usgange, dass si versoffe isch, will i vergässe han dä Choke usäzneh. Nach äm Winter hani si dänn aber wider abracht mit chli Aschiebe (d Batterie isch dänn ebe leider au läär gsi).


    Jetz mussi wohl oder übel das Jahr uf s glich spekuliere und im Früählig hoffä, dassi dä Motor widär zum laufe bring.


    Dä Uswis holi wohl trotzdäm no nägstens.



    So zu minere Zuekunft: GSX-R!!! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    Aber wohl nonig nägscht Saison. Ich fahr gärn no chli uf dä RS umä. Ha nämli immer no e Riesefreud a irä (wänn si dänn lauft...). Abgseh dävo mussi als Studänt scho gnau luege mit äm Gäld.
    Dä nägscht Töff wird aber zilmi sicher ä 600er Gixxer si. *jetzschofreu*