tja Bösci jede muän mal drah glaube... ich wird di glaus chli vermisse, isch ämel immer luschtig mit dir im forum... tja jetzt muäni halt de maini chli meh ärgere...
vill Spass bi dine grüäne feriä und nid zwild. und wennd schnupfsch: am abig immer dNase mit abschminktüächli butze und den nase salbi... das würkt wunder, glaubs mer. und wenn kei abschminktüächli häsch gisch mer dini Addi vo de RS, denn schick der.
Melde mich schon mal ab....
-
-
-
jo bosco, wönsch der au en gueti ziit met dim wisse chäreli :D! cu
-
isch de bösci ächt en kolleg vom vale??? beidi sind mit wiise fahrzüüg underwegs...
mfg BAUER
-
Zitat
Original von Bauer
isch de bösci ächt en kolleg vom vale??? beidi sind mit wiise fahrzüüg underwegs...mfg BAUER
ich bin nüd nur en kolleg ich bin de rossi wenns nonig gmerkt hesch haha
drum hani denk no chöne bremse vor em wiisse volvo (sorry de het müesse sii duet mer ja scho leid )
und hüt isch ebe mis double gfahre i dem komische wiisse azug.... drum hets en ufd schnurre ghaue
-
Ja dänn wünsch ich allne wo jetzt it RS müend mal vill spass i däm verein.
Nur leider bin ich da sälber au betroffe, mues au ab em mäntig irucke:( i däm fall mäld ich mich gad mal ap. wobi ich es chlises freudeli chan palte, bin Verkehrssoldat, das heisst töfffahren bis zum abwinken. wobi die erste sibe wuche wird au ich am schlammrobbe und umeseckle si. und leider widrs au nüme wärmer
-