Melde mich schon mal ab....

• Zitat

Original von Neeri
    Was heisst da hauptsach kein Pinz???? Hallo????

Uf dere Chischte lernsch wenigschtens na fahre! Und im Gelände gits ja nüt geilers....

isch de pinz so geil binere grössi vo 1.95....

weni die so aluege hani s gfühl ich heg nachher d chnü links und rechts nebed em chopf bim fahre :wand::wand:

und de duro isch sicher recht geil im gländ.

min vater schafft bi BUCHER Guyer AG. das sind die wo früehner de duro hergstellt hend und da hani mal dörfe go luege bimene tescht vom fahrzüg. die chönd scho recht übers züg drüberbrettere :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• wünschder au alles gueti im vierfrucht pijama und mach eifach ächli jogaüebige dass ohni schade s pinzfahre überstahsch *fg*
    aus atmen ... einatmen und das linke bein locker über die rechte schulter ziehen
    auflösung in der nächsten sendung

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Ich mues am Neeri recht geh, de Pinz isch eis vo de geilste Fahrzüg wo d'Armee het, weiss nöd was alli gege das Gfährt hend. Jo mir isch jo eigentlich glich gsi, ich bi gern chli mit em Pinz underwegs gsi. Guet en grosse Teil het en jo gär nöd dörfe fahre, will er meh wie 3.5t gha het. De Duro isch au nöd übel, aber im Gländ denn scho lieber en 6x6.

Als San-Fahrer hesch aber sicher no de alt San-Pinz, de isch eifach chli z'schwär und het en z'höche Schwärpunkt. Aber fahre lernsch.. :grinning_squinting_face:

• De DURO isch au hammergeil im Gländ....

DonBosco

Wott der kei Angscht mache aber de DURO isch au nöd für grossi Lüt gmacht. D'Position vom Lenkrad isch zu schisse...

• naja irgendwie wirdi scho i dem ding platz hah :grinning_squinting_face:

und susch söleds mer en duro cabrio gäh haha

• Hehe....

He Sie!!! was mached Sie det mitem Winkelschliifer am DURO?

Einmal editiert, zuletzt von Neeri (4. November 2005 15:13)

• jo denn wönsch ech der vell spass *g* ond nemm ned emmer alles z ärnst was die type z verzelle hend :winking_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Peak
    jo denn wönsch ech der vell spass *g* ond nemm ned emmer alles z ärnst was die type z verzelle hend :winking_face:

das wirdi scho überlebe....

chan eigentli au ganz guet selber denke
    :grinning_squinting_face:

• ja muesch die würkli wie de hinderletschti buur beneh und ja net meh mache as sie wend... das seged alli wo scho grueni ferie gmacht hend..
    aso net das ich se scho gmacht het... :face_with_tongue:

mfg BAUER

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• Zitat

Original von Bauer

aso net das ich se scho gmacht het... :face_with_tongue:

mfg BAUER

wotsch mer vielicht no säge als was die grüene ferie wotsch mache???

denn machi vielicht grad extra wiiter :face_with_tongue: denn wird mal gluegd öb de fipo au en brave isch und macht was mer em seit :face_with_tongue::face_with_tongue::grinning_squinting_face:

und wie gseht das mit em wiitermachezwinge eigentli us????

ich meine weni e Offiziersschuel müssti mache, denn hetti nachher chli ziitproblem....

well wegem militär goge de studiebeginn nomal usezögere chönds also vergesse..... da rüehr ene vorher s gwehr samt bajonet vord füess :grinning_squinting_face::böse:

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (4. November 2005 17:11)

• ich mache verletzte oder so... *hoff das die truppe gründed wird*

und susch chle fahrer egal was am liebste öpis schnells und geils... e hüpschi komandantin oder so.. :face_with_tongue:

oder was empfehled sie ih so me fall dr. bosco??

mfg BAUER

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• ich empfehle sanitätsfahrer, well wenn cih denn wiitermache mues ich vielicht din vorgsetzte bin :face_with_tongue:

• Studium verschiebe muesch sicher nöd weg em Militär, so öppis gsehnds i. Aber sie chönd dich au nochher no hole, sprich sie schlönd dir vor noch em Studium d'UO z'mache.. Gad di gstudierte hend's gern, die wo vom Staat profitieret söllet nochher au e gegeleistig bringe.. :smiling_face:

• Zitat

Original von ktm625
    Studium verschiebe muesch sicher nöd weg em Militär, so öppis gsehnds i. Aber sie chönd dich au nochher no hole, sprich sie schlönd dir vor noch em Studium d'UO z'mache.. Gad di gstudierte hend's gern, die wo vom Staat profitieret söllet nochher au e gegeleistig bringe.. :smiling_face:

a de ushebig het mer ebe au en militärarzt gseit ich sölli unbedingt nüd sege dasi wett medizin studiere....

well die wends meischtens zum wiitermache zwinge, well mer als arzt im militär eh schon en recht höche rang bechunt. und damits fair isch wennds am liebschte dass d ärzt au en "echte" offiziersrang hend