Fahrerflucht.....

• am montag war ich mit Fipo (aka Bauer) noch ein letztes mal ne runde mopped fahren bevor ich isn militär muss.

da ich ja bekanntlicherweise eine ninja will und er eine hat haben wir dann auch noch moppeds getauscht damit ich etwas mit seiner ninja fahren kann und er mit der CBF. Für die Prüfung wird er ja so was in der art brauchen..die ninja ist ja bekanntlich nicht so geeignet zum slalomfahren....

so sind wir über die hulftegg und dann wollten wir auf der töstalstrasse nach hause fahren. auf der höhe von steg fahren wir gemütlich mit normaler geschwindigkeit (ca. 80 ) um ne kurve und auf eine gerade.

als wir schon auf der gerade waren kommt uns eine autokolonne entgegen. aus der scheert plötzlich ein wagen auf unsere spur aus und setzt zum überholen an, obwohl wir schon auf der geraden waren und der uns hätte sehen müssen, da das überholen nie im leben gereicht hätte. wir konnten nur noch voll in die eisen.

Ich bin dank einer vollbremsung und sofortigem fahren ganz am rechten rand äusserst knapp der front des weissen volvos der überholte entkommen.....

Fipo (aka bauer) furh mit normalem abstand hinter mir. jedoch versetzt und mehr auf der linken strassenseite. somit kam der volvo voll auf ihn zu und er musste genau wie ich voll in die bremse. dabei blockierte ihm das vorderrad und rutschte weg.

der volvofahrer hat auch ihn zum glück nicht frontal erwischt.

dank guter schutzkleidung (lederkombi, rückenprotektor, handschuhe helm usw). hat es fipo nicht viel gemacht. trotzdem musste er mit der ambulanz ins spital gebracht werden zur untersuchung. konnte aber schon am glecihen abend wieder nach hause.

von dem her hatten wir riesen glück.

jedoch hat der A**** von nem volvofahrer der überholte und den unfall auslöste fahrerflucht begannen....wenigstens haben wir 3 zeugen die den unfallhergang beobachtet haben aber leider das kennzeichen nicht notiert.

trotzdem sollte das für die versicherung reichen und die müsste eigentlich zahlen.

hoffen wir mal das beste und vielleciht erwischen die bullen den typen ja doch noch...auch wenn ich nicht dran glaube :wand::böse::böse::böse::böse:

meine CBF hat nun halt einiges an schaden.....

-ganze hintere linke verkleidung
    -linker haltegriff
    -limadeckel
    -Tank (riesnbeule vom lenker)
    -Lenker totalverformt
    -spiegel
    -fahrer und sozifussrasten
    -achse
    -bugspoiler zerkratzt (vieleicht kann man den neu lackieren)
    -frontschutzblech hat noch was abbekommen
    -blinker links ausgerissen (also wechsel der ganzen lichteinheit)
    -armaturen links kaputt
    -armaturengehäuse zerkratzt

hoffe mal dass die gabel nicht verzogen ist....sonst ist es ein totalschaden :böse:8o:face_with_rolling_eyes:

hier noch zwei bilder:

http://go-offroad.ch/forum/upl…ata/unfall1(Original).jpg
    http://go-offroad.ch/forum/upl…uf_h%e4nger(Original).jpg

ach ja und der unfallzeitpunkt war am montag um 16:20 glecih auf der geraden unterhalb des bahnhofs steg.

wer also in der gegend war oder einen fahrer eines weissen volvo V70 kombi kennt, der öfters in der region unterwegs ist und für einen etwas komischen fahrstil bekannt ist...

klar muss icht heissen dass es der gewesen ist aber wäre mal ein anhaltspunkt für die polizei.

die werden auch noch eine pressemitteilung in irgend eine der lokalzeitungen setzen.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• ja verdammte scheisse...

zerscht mal froh das es eu nix bzw. ned so viel gmacht hett
    schad nur um d'cbf, wobii wärs der ned gad gliich wenns en totalschade währ? meine hettsch der ja eh was neus welle zuelegge.

schad isch d'cbf ned gad na i dem sini charre inegrutscht oder so (natürli ohni bauer!!) de hett de seckel au na gad was ab übercho, oder wenigschtens hett mer den sini charre schneller mal chönne identifiziere.

ja wenigschtens gseht's für eu einigermasse guet us weg dene 3 züüge, denke da setted d'versicherige scho flüssigs mache.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Ich wünsche am Bauer und au dir oder besser gseit dinere CBF nomal gueti besserig und vill glück mit de versicheig und so... und hoffe au für eu daser dä sekel im volvo fidnet! Greez

• jo scheisse ... son arsch 1. daser det so blöd öberholt het ond 2. daser no abghaue esch ... hmm jo au gueti besserig i euch ond de cbf, obwohl ebe der hez jo ned fell gmacht .. zom glöck!!! hmm jo ond ebe d versicherig sött jo demfall scho zahle!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Isch ja voll de hass!! däm siche söttsch doch eifach z auto wäg nä :böse:

zum glück hätts eu nöd vill gmacht, gueti besserig no an Bauer.

häsch de töff uf vollcasko?? wobi d versicherig sötti so oder so zahle, bi mir händs ja au zallt, gut bin zwahr vonim allei uf d schnure keit, aber händ alles überno

Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

• dräcks autofahrerpack, zu nüt z'gebruche. bin au scho öbbe 3 mal inere ähnliche situation gsi. gwüssi lüüt meined halt immer no sie sigged schneller als dä töff und würdets no schaffe :wand:

hauptsach am bauer hets nüt gmacht. hoff dä siech verwütscheds. so än wissä volvo wo chli schwepps fahrt, isch mir det vor langer ziit glaubs au mol entgegecho. ha mi aber nid uf d'nummerä gachtet, wenni mi immer uf d'nummerä vo behinderte autofahrer würd achte, wäri jez glaubs zahle-Merk-Weltmeister :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• nei de töff isch leider nume teilkasko....

und wege dem volvo:

also eine vo de züge het au gmeint er hegi de scho paar mal mit emene komische fahrstil gseh.

ich denke wenn en d bulle würkli wend verwütsche müsstets dete afange und denn wärs theoretisch möglich. well han mal chli umegsueched im internet und so viel wiissi volvo vo dem modell hets nüd in züri zueglah.

und vermuetli isch es en awohner vo dete.

leider muesi am mäntig id RS....

susch bini mer sicher, dass das dem sin arbeitsweg isch und de täglich dete durefahrt um ca. die ziit. jedi wett.

aber d frag isch öbd bulle so en ufwand betriebed.....

eigentlich söttets ja scho, well fahrerflucht isch nüd nume es versehe oder e chliners delikt...

das isch scho e recht herti sach und wenns en verwütsched chunt er recht eis uf de deckel über.

Sicher müssti er denn alles zahle, schmerzensgeld für de fipo, under umständ erwerbsersatz vom fipo, ganz chleidig vom fipo,

denn dürft er sicher de uswies für längeri ziit abgäh, bechämti e recht höchi buess wenn nüd sogar chli bedingte knascht.... :wand::wand:

hoffe halt immer no dass es de depp finded.

no am wenigste wege de ganze choschteübernahm, als das er eifach nümm chan so en scheiss mache...

wäred mer es halbs sekündli früehner dete gsi oder ich nüd sofort het chöne richtig reagiere, denn hets chöne toti ghä. drum ghört de sack us em verchehr zoge. sicher für e längeri ziit wenn nüd grad für immer.

well 1. dur so es überholmanöver zeigt er das er nüd fähig isch zfahre, und durd fahrerflucht bewiest er 1. das er öppis zverstecke het, oder eifach überhaupt nümm verchehrstauglich isch wänn er wiitergfahre isch well er gar nüd gmerkt het dass er en unfall usglöst het

• Isch ganz e struubi sach ,
    Wünsche am bauer gueti besserig und uf dass de Typ verwütsched, so en charackterlump !

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• ou scheisse!!8o esch jo en huere arschloch so eine...... zersch en omfall go verursache ond den no abhaue...... :böse: so eine söt me ächt grad för emer fo de stross ne.........!!!!! vel glöck be de täterfandung....... hoffemer das si de siech verwötsche!!! :böse:

Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

Einmal editiert, zuletzt von Racer ()

• als zersch au mal gueti besserig vo schock und verletzige ah alli beteiligte, und naja das met em usefiende, so wienich bulle känne macheds nüt aber wenner glück händ suechets ehn, oder dasen velecht eine vo de züge weder mal gseht und denn gad d nummere ufschriebt

cu charlie

und wünsche vell glück be de IDIOTEfahndig

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• ja die arm CBF liit jetzte bim mech.

jedoch denkt er dass mer sie wieder herebechunt well rahme oder gable nüd verzoge zsii schiint.

mer hend eifach mal usgrechnet wie viels rein choschtet zum zuebehör wieder herstelle...

bugspoiler 800hämmer
    fuessraschte 150
    lenker 80
    lenkergwicht 40
    sturzpads 120
    spiegel 50

macht also nume für zuebehör zur wiederherstellig: 1240hämmer ohni montagechoschte vom mech.

denn chunt no dezue vo hondaoriginalersatzteil:

-ganze Tank
    -kompletti linki sozi und fahrerfuessraschtealag ohni raschte
    -neui lenkerarmature links
    -tacho und drehzahlmesserverchleidig
    -neus frontschutzblech
    -ganzes neues linkes heckteil (muss noch vermessen werden obs nicht den hecktahmen verzogen hat. wenn ja=totalschaden)
    -limadeckel
    -steckachse hinderrad
    -je nach kratzschaden und wie lieb die versicherung ist noch eine neue schwinge..oder zumindest neulackieren der schwinge
    -komplette heckbeleuchungseinheit neu, da die blinkerbefestigungsschrauben ausgerissen sind
    -griff für sozius hinten links neu

jaa so das wärs so in etwa. unter umständen noch ein soziussitz. da schaut der mech nun mal ob es nur schmutz ist und mit pflegemittel rausgeht oder obs auch kratzer sind. wenn kratzer auch ersetzen.

also in sachen hondateile kommen sicher nochmals gute 2000-3000CHF dazu.

dann sind wir insgesamt sicher bei 3500-4000CHF schaden

8o:wand: :b�se:

alle angaben ohne gewähr.
    kann natürlich noch teurer oder billiger werden. ist nur mal so ne erste abschätzung.

ach ja und alles noch ohne arbeitszeit des mechs....

also am ende hab ich dann eine CBF die wieder fertig neu aufgebaut die komplette linke seite neu hat und einen theoretischen wert von 16'000CHF haha :wand:

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• het doch mou e diskusion gä wäge abs, öbs guet sig odr nid
    chum eine het gemint das bruchis und si heige das ja glert idr fahrschueu..

abr das zeigt widr einisch meh dasses ebe glich öpis guets wär das abs..

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• klar wärs öppis guets aber es müssti konsequent vo allne töfffirmene duregsetzt werde, so wie bi de autos.

denn ersch wenns soo wiit isch dass mer s ABS als normal und unbedingt notwenig aluegt wells eifach die meischte hend wirds au kei anderi töff ohni ABS meh zchaufe gäh