haha, das nenn ich äs geils ränne ;)

• es gaht, d'bronx isch wohl ehnder schwamedinge so viel ich als 2-jahr-zürcher weiss :winking_face:

aber die liebe pimps und playboybunnies wuchered doch überall, han am morge au immer e ladig im bus vo däre sorte :hmpf:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Hehe dä video isch ächt fätt.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Charlie
    aso dietike esch bronx vo züri, eidütig :böse:

im aargau gets so sache ned! :grinning_squinting_face:

cu charlie

ne klar ned...
    s'erschtmal in brugg im neumärt chunnt doch sone nase und fragt mi:
    ey, wa luegsch? :arsch:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Die Passend Antwort...

Sorry han gmeint segsch än Fernseh HAHA...

hmm jo isch chli än insider aber bi üs heissäd diä Herre halt au Fernsehchöpf...

Und aproperz, unterbodä Belüchtig am Velo isch no ä geili Idee. ;-)))

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Toretto
    Die Passend Antwort...

Sorry han gmeint segsch än Fernseh HAHA...

hmm jo isch chli än insider aber bi üs heissäd diä Herre halt au Fernsehchöpf...

Und aproperz, unterbodä Belüchtig am Velo isch no ä geili Idee. ;-)))

hehe, das wär natürli ganz geili antwort, leider holed nachher die chlinä möchtegerns no die ganz familiä dezue + d'familiä vom kolleg und denn chasch nur no ränne :winking_face:

also unterbodäbelüchtig isch jez so öbbis behindered, emmel garantiert amene velo gsehts schochli jämmerlich uus :winking_face:

maini: dä isch dr blibe hä? :winking_face: dä neumärt vo brugg zieht halt au ungeziefer aaa. aber bi wellem ichaufszentrum isch das nöd so? :ugly5:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• jo esch leider scho so...... fo dene stresschöpf (möchtegern PIMP's :ugly: ) wemlets efang öberall..... :angry_face: mer hend do em aargau au meh as gnue..... :böse: die sieche send eifach berreweich, zaarau am bahnhof chasch zobe au nöme dorelaufe ohni dass blöd agstresst wersch!!!!!
    ps: geili antwort, muess mer merke:smiling_face_with_horns:

Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

• oh ja, das isch es geils filmli... ich freu mi scho uf min näschte flug... juhuu... isch zum glück erscht im 07 so wiit...

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• damn min media player spennt chan s vid. leider ned aluege .... scheisse!
    @ racer jop vo dene gez leider fell z fell ond
    @ hypi nei die chlinä möchtegerns holed nachher leider no die ganz familiä dezue + d'familiä vom kolleg ond d familie vom kolleg sim kolleg ond vom kolleg sim kolleg sim kolleg bes en verdammte bandechrieg azettlet hesch nor well son blöde wixer dech blöd agfegget het ... naja!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: