es gaht, d'bronx isch wohl ehnder schwamedinge so viel ich als 2-jahr-zürcher weiss
aber die liebe pimps und playboybunnies wuchered doch überall, han am morge au immer e ladig im bus vo däre sorte
es gaht, d'bronx isch wohl ehnder schwamedinge so viel ich als 2-jahr-zürcher weiss
aber die liebe pimps und playboybunnies wuchered doch überall, han am morge au immer e ladig im bus vo däre sorte
Hehe dä video isch ächt fätt.
ZitatOriginal von Charlie
aso dietike esch bronx vo züri, eidütigim aargau gets so sache ned!
cu charlie
ne klar ned...
s'erschtmal in brugg im neumärt chunnt doch sone nase und fragt mi:
ey, wa luegsch?
Die Passend Antwort...
Sorry han gmeint segsch än Fernseh HAHA...
hmm jo isch chli än insider aber bi üs heissäd diä Herre halt au Fernsehchöpf...
Und aproperz, unterbodä Belüchtig am Velo isch no ä geili Idee. ;-)))
ZitatOriginal von Toretto
Die Passend Antwort...Sorry han gmeint segsch än Fernseh HAHA...
hmm jo isch chli än insider aber bi üs heissäd diä Herre halt au Fernsehchöpf...
Und aproperz, unterbodä Belüchtig am Velo isch no ä geili Idee. ;-)))
hehe, das wär natürli ganz geili antwort, leider holed nachher die chlinä möchtegerns no die ganz familiä dezue + d'familiä vom kolleg und denn chasch nur no ränne
also unterbodäbelüchtig isch jez so öbbis behindered, emmel garantiert amene velo gsehts schochli jämmerlich uus
maini: dä isch dr blibe hä? dä neumärt vo brugg zieht halt au ungeziefer aaa. aber bi wellem ichaufszentrum isch das nöd so?
jo esch leider scho so...... fo dene stresschöpf (möchtegern PIMP's ) wemlets efang öberall.....
mer hend do em aargau au meh as gnue.....
die sieche send eifach berreweich, zaarau am bahnhof chasch zobe au nöme dorelaufe ohni dass blöd agstresst wersch!!!!!
ps: geili antwort, muess mer merke
oh ja, das isch es geils filmli... ich freu mi scho uf min näschte flug... juhuu... isch zum glück erscht im 07 so wiit...
why?
flügsch ned gern?
damn min media player spennt chan s vid. leider ned aluege .... scheisse!
@ racer jop vo dene gez leider fell z fell ond
@ hypi nei die chlinä möchtegerns holed nachher leider no die ganz familiä dezue + d'familiä vom kolleg ond d familie vom kolleg sim kolleg ond vom kolleg sim kolleg sim kolleg bes en verdammte bandechrieg azettlet hesch nor well son blöde wixer dech blöd agfegget het ... naja!
höhö, sit em neuschte rassismus-gsetz zeigsch en lieber aaa wege rassediskriminierig. Für sie sind ja mir d'usländer