Es hät ja müesä so cho!

• Hallo Jungs und Mädels....

Han nur schnell welä es Gschichtli verzelle was mir bzw. eus das Wucheänd "passiert" isch.
    Also:
    Ich bin am Fritig am 2 vom schaffe gange wili ebe vor gah han mitem Vater am Samstig min Töff go hole. Denn mini uf Bank gange und han am Mech s Geld überwise und e "Quittig" mitgno so zäge als Bewis dasi de Töff zallt han. Denn bini öppe am 6i uf Biel zu de Fründin gfahre mitem Zug (dä mech isch in Ins nöchi Neuchatel drum bini au uf de cho wäg de Fründin). Guet han mitem Vater abgmacht wenn dasmer in Ins sind und so und han mi natürlich andersch gfreut uf das! Und zu all dem heti grad no chöne Töffusrüschtig bim mech probierä. Also bin go penne am abig (in Biel) und am nächschte morge zitig ufgstande. Denn Lütet s Telefon und min Vater isch dra. "Du ich chan nöd cho bi eus isch ibroche worde"! Mini Lune isch inerhalt 3 Sekunde Vo +100 uf -100000000 gsunke! Verständlich... Jetzt hends em Vater di ganz Töffusrüschtig wo ide Stube parat gläge isch mitgno inkl helm und stifel. De Laptop wo alli arbetä vom gschäft druff ggsi sind isch au weg, bargäld in euro und CHF isch chli furt und de töffuswis. no paar "chlinigkeite" wie e läderjacke und so... die händ bim fänschter uf de Terasse es loch in Fensterrahme boret und hend de fensterhebel ufedfruckt. Suberi Arbet gsi! Es isch eifach zum Chotzä!
    Bin den aber glich zum Mech gange und han mini Töffusrüschtig probiert. und au grad poschtet.

- Textiljacke von Kawasaki ca. 360.-
    - Motorradhose von Kawasaki ca. 203.-
    - Motorradstiefel von Kawasaki ca. 230.-
    - Handschuehe winter von Kawasaki ca.80.-
    - Helm AGV Ti-Tech im Wert von ca. 1000.-
    - Visier für Heml getönt im Wert von 79.-

[Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00002(800x600).jpg]

Alles in allem bini denn uf knapp 1900fr. cho. Wili aber de Töff det kauft han heter mer Rabat gä udn ich zal jetzt no 1565.- für alles.

Tja so chas ga. Dä Sinn vo derä Mitteikig isch lönd immer überal d Store abe wos gat... ämel die wo e tarasse ider so hend...

Greez Stephan

2 Mal editiert, zuletzt von Stephan (23. Oktober 2005 22:32)

• ouh scheisse jetzt heschen ned chönne hole? und uf wenn chunnsch en jetzt über?

du ebe s agebot staht no gäll :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• jou da hetts di echt übel breicht...

glaub würd de siech gad tätsche wenns en verwütsched, den chasch em gad sege: da isch defür dasi mis baby ned han chöne hei neh.

aber demfall sind dini eltere am penne gsi wo die iibroche sind?
    da isch den au na übel wend am morge ufstahsch und den merksch das znacht eifach öpperd fremds dur dini wohnig gschliche isch und der s'züg mitgnah hett.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• heiligi schiisi....

das isch hure übel... wasi mit so me bastard mache würd dörfi da net sägä.....aber sies läbe würd sich schlagartig ändere....

und das wo de maini aspricht isch würkli hure deftig went am morge ufwachsch und merksch das der öper d'hüte usgruumt het....

ps: bi de mägi wersch sehrwarschinli besser weg cho...vo priis her meini

mfg Bauer...

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• ou echt übel....

naja solangs din töff nüd au grad mitgno hend....

stell der das mal vor...wenn en scho gholt hettisch unds en grad mitgno hetted...das wär denn no ärgerlicher gsi...

aber au susch isch es müesam gnueg..vorallem so LAptops uns so sind extrem nervig. weniger wegem PC aber wege de arbeite wo druffe sind.

ach ja und wege de usrüschtig:

gang in zuekunft is dütsche goge uslaufmodell chaufe

ich han e kompleti kombi kauft für 106euro.

normalepris 650euro :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• ja das isch würklich heftig! en huerä scheiss! nei ich hanen nöd chöne hole.... schisst mi grad a.. aber wenigstens ischer nöd grad mitgno worde wenen scho gholt heti.. (@don bosco)
    Dä bescht isch ebe no gsi das d forhäng und d'falle vom fänschter und tür alles wider zue gmacht hend! wenn de vater töff chleider nöd dobe gha het (het si normalerwis im cheller det hemer ebe en usgang wo grad id garage gat) heters villicht nödemal gmerkt uf de erscht blick! Das huerä soupack das verdammtä (sorry fürs fluechä)

ja de veter het gschlafe im obere stock (im hus) und unedra hends sich d stube garderobe usw vor gno... ufe sinds zum glück nod... het no 2 anderi PC's gha.... :smiling_face_with_horns:

Greez

Einmal editiert, zuletzt von Stephan (23. Oktober 2005 22:35)

• da isch würkli übel, aber was zum kukuck wänd die liebe lüt mit dim töffuswiiis? mit tipex dehinder? :ugly5:

ich han au no än laptop dihei woni müesst tüür repariere loh.... chunnt eine zu mir hei dä go chlauä? :ugly:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Also Jungs...
    Etz gsehts wider chli besser us.

Han hüt das Gschichtli am Arbetskolleg verzellt..(eigentlich min Praxisusbildner)
    Und dä hetmer sofort gholfe... Er kennt eine wo ihm no en gfalle schuldet ((en kolleg vo ihm woner anschinend scho sit bueb kennt). und däjenig het en töfftransporter! Jetzt holemer en morn oder übermorn bim mech mit däm!! sooo geil! Dä töff wür nödemal nass wärdä! schön im auto ine und kilometer bruchi au nöd (vo fascht neuchatel uf züri)! Bi grad wider happy! Mach den no paar pics wers gseh wet... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

• oooch

hetsch mich nume müesse fräge.

han viel ziit die ganz wuche und het sogar zwei töffusrüschtige. da hetti di chöne samt em töff uf züri fahre :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face:

• ja de chalie hät mer au scho es agebot gmacht aber us dem wird leider nüt.... :grinning_squinting_face:
    Nei ich wet de töff niemertem ussert am vater gä zum fahre... mindestens so lang bis ich agfange han...
    verständlich oder?
    ICh weiss nur eis: ICh freu mich riisig uf dä tag.... hoffe dases morn klappet!

Greez

• Das Züg isch alles versicheret gsi! Also si zahlt zu 99%! Und d usrüschtig (also hose und jacke) sind neu gsi und eimal heters brucht! Das isch ebe au no so en Faktor wo eim sich ufregä lat!

Greez

• wenni dich wer würdi mer denn mal zügigscht en bode ''anker'' goge hole.. zum de töff i de garage azchette... will jede 3ti töff wo gstole wird wird direkt us de garage vom bsitzer gstole

mfg Bauer

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• Zitat

Original von Bauer
    wenni dich wer würdi mer denn mal zügigscht en bode ''anker'' goge hole.. zum de töff i de garage azchette... will jede 3ti töff wo gstole wird wird direkt us de garage vom bsitzer gstole

mfg Bauer

würkli???

wieso isch denn mini CBF nonig klaut worde?

würd de ganzi ninjachauf chli vereifache haha :face_with_tongue:

• Also merci gälled wenn jetzt denn mal mini ninja klaut wird denn weisi wers gsi isch... :smiling_face_with_horns:

Greez