Jo also wen dä Kallio ihn abschüsst isch er au Weltmeister, solang dä Kallio den au nümä chan erschtä werde. Blöd wär wen dä Talmasci oder wiä dä typ sich schribt ihn würd abschüssä und dä Kallio gwünnt... Aber ich bin guäter dinge...

Lüthi Weltmeister?
-
BlackDevil -
22. Oktober 2005 13:03 -
Erledigt
-
-
ich glaube eher das de talma gar nix mache wird... will er bi ktm nüme so sicher im sattel sitzt und mit so ener aktion muesst ktm mit heftige sanktione rächne...so wie de schuemacher wonner de hill (oder isch es de villeneuve gsi???) ide kurve grammt het und nachher sind em alli pünkt glöscht worde...cha mi aber au tüsche....
zudem wers ke suubere titel für de kalio... und das würd em en scheiss bringe...denn du bechunsch ke bessere vertrag went dur unsuuberi mittel weltmeister worde bisch... isch öppe s'gliche wens di mal mit doping verwütscht hend... du blibsch immer DE wo d'oopt gsi isch...egal was vorhher gleisted hesch....
aber de thomse schafft das au so.. aso sind alli spekulatione für en arsch...
mfg BAUER
-
Schönner chönt ichs au nöd sägä...
Häsch wohrschindlich rächt. -
So mädels, das wekend isch es sowit: Meister weltmeister lololollololollolollolo:D:D:D
Mal ersthaft: Hets eigentlich schomal en schwizer gschaft en MotoGP WM titel hole?
Oder susch irgend ein WM titel im Motore Zirkus (f1, DTM, Nascar:D :Pusw)?edit: Welle ........ het mi "Nei niemals" gstimmt
Sicher so en sch.... KTM fahrer:D:D:D
-
Ja es hett schomal schwiizer Titel geh....aber wiit wiit vor eusere Zyt...
-
ja machen wir jetzt ihrgendwo was ab ??
-
jo welle hirsch hett für nei niemals gstumme?
also ich wird mir s'renne sicher aagucke, weiss nur nanig öb dihei i de warme stube oder suscht nöimet.
vorschläg?
-
wes ihregendwo e beiz gäb dert...
-
Ond wer hed jetzt do gseid, das ers ned schafft??? hä???? looos zeig di
-
jawohl euse Tom Lüthi heds gschafft
jetzt döffer am di oder mi en moto GP machine fahre, aso us de königsklass!
jetzt no es jahr 125ccm im '07 denn 250ccm
cu charlie
-
Jawohl:D Nächst wuche fahrt er ja schomal test ide Königsklass für Honda:D
-