• Hallo Leute

Na ich weiss das gehört nicht unbedingt in ein Töff-Forum rein, aber ich versuch's jetzt einfach mal.

Bin schon seit längerer Zeit auf Jobsuche, da mich meine derzeitige Beschäftigung nicht ausfüllt. Vielleicht kann mir ja jemand von euch weiterhelfen.

Ich suche eine Anstellung im kfm. Bereich. Bin aber auch für neues sehr offen. Hauptsache ich kann arbeiten....

Kann mir diesbezüglich jemand weiterhelfen oder einen Tipp geben?

Liebe Grüsse
    Sandy

Fahr nie schneller als dein Schutzengel fliegen kann!

Einmal editiert, zuletzt von Sändy (20. Oktober 2005 13:21)

• Bi eus idr bude hetti chönne es guets wort ilegge, allerdings sind die kaufmännische brüef alli grad neulich bsetzt wordä :hmpf:

wär halt züri, isch eventuell sowieso chli wiit weg vo dir :smiling_face: hey jez chani sogar no werbig für mini bude mache, gang uf http://www.jobscout24.ch :grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Bi üs suechet's gad no en Nochfolger für mich.. aber halt en Konstrukteur für's Anlage-Engineering.
    Je schneller das en Nochfolger hend, desto früener chan ich goh.. :smiling_face:

• ktm625: Ha kei Ahnig vo Anlage-Enineering.

Hypi: Grad alli neu bsetzt worde? Ach schad!
    Züri wär mir nöd zwiit gsi. Hauptsach i han e gueti Stell. Bi vor 2 Johr vo i bi Porsche im Büro gschafft han au jede Tag uf Österrich gfahre. Also da isch schlinschti Problem.

• hmmm das isch nöd so aifach, ussert du suächsch was im Ussediänscht, döt häts schono Jobs umä.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• wottsch bi eus i de garage aafange? du im büro, ich am meche, den chömer de chef nemli ganz hinders huus schicke :arsch::grinning_squinting_face:
    usserdem hetti wer woni de ganz tag über intressanti themene chönnt läschtere

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• maini

Sicher! Wenn chan i afange???????
    Ha jo scho i 3 Garage gschaffed. Wür also gueti Erfahrige mitbringe!

Einmal editiert, zuletzt von Sändy (24. Oktober 2005 13:12)

• hou da isch ja wiiter diskutiert worde...

also vo mir us chasch morn cho;)
    glaub de chef währ au ned degege, solang er kei lohn müest zahle... aber sini fründin hett den wahrschidnlich e grosses problem demit... :haha:

naja... tröime döf mer ja na, gelled

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: