Oelstand

  • So han es brutals weekend hinder mir. Han en Unfall gha wo mer nid chan begriffe werums mir nüt gmacht het und au am Töff nume so wehni passiert isch. Also folgendes:

    De Deckel wo s^Oelventil dehinder isch het es 2Fränkler grosses loch gha... sprich alles Oel isch furt gsi.... Dummerwiis isch das ufem Flüäle passiert. Bin am Tag druf (Sunntig mitme Kolleg und eme ersatzteil wider ufegfahre zum das ganze repariere. s`Dumme isch nume das dete kein grade Bode hesch :böse: sprich es isch na schwierig gsi s`Oel ide richtige Mengi inezkippe. Und so isches hald cho das mer zvill drinne gha hend.
    Das ganze hani mitlerwiili aber wider behobe.

    Jetzt mini Frag. Chans en schade geh wenn mer zfill Oel drinne het? Also s`Sichtfeischter isch komplett schwarz gsi. ussert ich han de Mocke laufe la... denn hani öppe 1mm vom Oelstand gse....
    Bin i dem Zuästand vom Flüäle hei uf Bülach und hüt na uf Züri und zrug....

    Danke für eui hilf.

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • huii du hesch ja au e chli pech.....

    guet dass der nüt passiert isch.

    das mit em Ölverlüre schint normal z sii bi de bandit fräg mal de 4ska :face_with_tongue:


    ach ja und zviel öl isch nüd schlimm. wenns zu heiss wird gitz es ventil und denn chocheds eifach über und denn lauft unne am möppi e bruni sauce use.

    aber schade duet das sicher nöd.


    nur zwenig öl isch gaaaanz schlecht.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Naja ich muses eifach immer uf di Herti art lerne.... isch scho bim auto so gsi.... :wand::wand:
    Jo denn bini froh das ich da nid na en schade verursacht han.... isch scho gnuäg schwer gsi am Samstig am 12.30 en Mech zfinde wo denn au grad so en Deckel uf lager het... und na schlimmer de Töff über nacht ufem Flüäle stah la.....

    Wer am Samstig nami oder Sunntig morge über de Flüäle isch het min Klapf filicht gse... isch ufeme kline parkplätzli gstande... öppe 800m under de Passhöchi... :ugly5:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Ach namal e Frag... han de Oelstand ja apasst.... jetzt isches so das es genau di richtig Mengi dinne het wenn de Mocke us isch... aber sobald ich en istelle isch alles Oel vom sichtfeischter weg... isch das Normal eso??

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • ähm jo scho...wenn jo de mocke lauft pumpt de s'öl i chreislauf.... also esch extrem vel öl im omlauf.......dorom gsehsch de de wörklech ölstand nöm im schaufeister...drom emmer luege wenn de mocke nöme weiss ned wie warm esch...

  • hmmmm wenn du zuviel öl im motor hast.........kann es sein das die kurbelwelle sich im öl dreht............somit umwältzt sie luft in das öl...........und restendlicht hast du keinen ölfilm mehr in deinen lagern sondern ein ölluft gemisch.........was sicher nicht förderlich ist.....................aber wenns wirkich zu viel gemisch wäre wurde die öldruckkontolleuchte aufleuchten....aber dann ist es meistens zu spät.......
    gruss riccardo

    lasst es mal ruhig angehen............

  • Dann hatte ich wohl noch einmal glück.. Ich habe nur bemerkt das er im Standgas nicht sauber läuft. Und wenn ich ihn Kalt gestartet habe (also mit Jock) kam er nicht wie üblich auf 4000 Umdrehungen sonder nur knapp die hälfte... ausserdem hat er mir einmal am Lichtsignal einfach abgestellt. War aber ohne probleme wieder startbereit....
    Ich hoffe das ganze hat sich nun erledigt. Oelstand ist ja in dem fall wider OK......

    Danke für die schnelle und kompetente klärung!!!

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!