• Salü Zäme,


    Freut mi bi toeff-forum Mitglied zsi und hoffe natürli uf ganz en Huufe Glichgsinnti.


    Bizli was über mich bzw. warum ich mich da registriert han:

    Fahre sit es paar Jahr Töff und bin jetzt i dem Herbst uf mini gross Liebi, d' KTM 525er EXC umgstiege und ha richtig Bock next Jahr chli uf Supermoto- oder Kart-Streckene go heize. Bin Vorher e MT07 gfahre und han sie au gern Mal as Limit bracht. Ja, jetzt denked sicher scho es paar: "nöd scho wieder so eine?!" :grinning_face_with_smiling_eyes: De Bezug zu Supermoto und Motocross hani eig. scho immer chli gha und jetzt bini entli (leider erscht mit 33) unvernünftig worde :winking_face: Ich bin scho paar Supermotos gfahre, aber ganz klar mini EXC no am kännelerne. Ich wohne im wunderschöne Tösstal im Kanton Züri und han da es paar ganz geili Streckene für mini EXC. Die wos känned wüssed wasi meine :grinning_squinting_face: Hulftegg, Sterneberg, ... Aber Rennstrecki isch min Traum und woti next Saison umbedingt in Agriff neh.


    Also falls du au so eine bisch und Bock häsch next Jahr go heize. Denn chasch mer gern eifach mal schriebe. Bin da definitiv Afänger und chan jede Input diesbezüglich bruche.


    greets und no en schöne Abig

    Danny