Toretto in Anneau

• Aifach äs paar Pics vo dä paar letschtä mol.

Do eis mitäm Vater sinärä Z100! :winking_face:
    [Blockierte Grafik: http://img441.imageshack.us/img441/3263/anneauz10006lt.th.jpg]

Mini Gixxe und ich vo hinä... Guät isch d'Kilo nöd so äs filigrans Töffli... :winking_face:

[Blockierte Grafik: http://img441.imageshack.us/img441/9923/anneaugixxer18js.th.jpg]

Äs sich aifach zuuuu geil uf dä Strecki!!!
    [Blockierte Grafik: http://img441.imageshack.us/img441/2631/anneaugixxer26hx.th.jpg]

Do mis persöhnliche liäblingsbild (isch glaub klar wiso) :winking_face:
    [Blockierte Grafik: http://img441.imageshack.us/img441/3305/anneaugixxer37sd.th.jpg]

Und jetzt no än Nochtrag... Das isch vom letschtä mol wo mir mit Pogo, DonBosco und Bl4ckSh33p döt gsi sind.
    [Blockierte Grafik: http://img232.imageshack.us/img232/1372/anneaugixxer47ex.th.jpg]

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

5 Mal editiert, zuletzt von Toretto (19. Oktober 2005 09:05)

• cools pic... wämm isch de die z 1000??

offtopic: hey wie xehts eigentlech us wäge dim vatter sire blade?? das wär ja de ev. scho bald es thema.... chönntsch mr nid mal schnäll e pn schribe mit de momentane date?? halt so ds wichtigste, dasi mr chli cha es bild mache....

• So jetzt sind alli dinä!!!

Z1000 isch au vom Vater aber diä hät er jetzt verkauft, er hät jetzt ä neui R1!!!

Jo bi dä Blade muäs ich dich leider entüschä, min Brüäder übernimmt sie nögscht Johr... sorry er hät äbä zersch gmeint gha er phalti sini R6 no aber äbä...

PS: Sorry wägä dä schlechte Quali, aber dä futze Scanner bringts aifach nöd besser.

Einmal editiert, zuletzt von Toretto (12. Oktober 2005 14:44)

• wow. wenn ech die belder so gsehne, denn wett ech doch am liebschte au grad of d rennstrecki. sniff...
    mol luege. nöchscht johr ev.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Was heisst do ev.???
    Loooooossss....
    Ich orgä das glaub nögscht Johr mol, den han ich au mol was gmacht fürs Forum. :winking_face:

Jetzt aber mol andersch, wiävill Lüüt hettäd den Interesse a somänä Rundkurs, ich mein äs gäb in Anneau au d'Möglichkeit dä Kurs für än Tag privat zmiätä. Würd den bi 20 Lüüt für jedä ca. 550.- machä und wenn mir 40 lüüt wäräd, würds no ca. 275.- kostä. Ich brächti wohrschindlich öppä 12 lüüt zämä! Also suächä ich no 28. Mä müäst d'Strecki aber jetzt den langsam Reserviärä für nögscht Johr.

• hmm. das tönt jo sehr entressant. ech wär scho de bii. wenns ned grad 500.-- choschted. also denn suechemer no 27g. :wand:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Also setzäd mir ä Deadline... Ich muäs bis am 30 Oktober wüssä wiävill vom Forum das mitchämtäd.
    Und den luägä ich wiävill Lüüt ich suscht no chan uftribä. Also looooosss... melded eu. :winking_face:
    Und äbä egal ob KTM oder suscht was, mir nämäd alli!!! Aber Gruppänä müänd mir wohrschindlich glich machä.

• wenns amene wuchenend isch denn biniuf jede fall debiii.

und wenns e chli später i de saison isch denn hani vielicht au en neue töff.
    dsa chunt aber au no druf ah wie viel ziit ich han zum fahre. weni eh nüd viel ziit han palti d CBF und denn gits imene jahr e R1, 10er kawa oder k5gixx :grinning_squinting_face:

susch hani halt s problem dasi im militär bin :frowning_face: :wand::wand:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Hehe ohhh bittter...
    Jo also äbä mir brüchäd no bedütend meh lüt als numä grad drü. Ich fang jetzt mol so richtig ah organisiärä... :winking_face:

• Zitat

Original von pseudOnat
    Bin # 4 :grinning_squinting_face:

mit em 125er????

geili sach

denn bini mal nüd de langsamschti :face_with_tongue:

• Zitat

Original von DonBosco

mit em 125er????

geili sach

denn bini mal nüd de langsamschti :face_with_tongue:

Oder ich miet mer eine :grinning_face_with_smiling_eyes: Mal kuckä :grinning_squinting_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Zitat

Original von pseudOnat

Oder ich miet mer eine :grinning_face_with_smiling_eyes: Mal kuckä :grinning_squinting_face:

miete für'd rennstrecki....

glaube chum dass das gaht...susch mieti mer e 10er kawa :face_with_tongue: