ok ich will für mein motorrad zxr750 einen turbolader , jetzt meine frage, woher bekomme ich einen?und wie teuer sind die dinger?ist der einbau schwer oder sollte ich es von einer fachwerkstatt machen lassen?
hoffe ihr könnt mir weiterhelfen
ok ich will für mein motorrad zxr750 einen turbolader , jetzt meine frage, woher bekomme ich einen?und wie teuer sind die dinger?ist der einbau schwer oder sollte ich es von einer fachwerkstatt machen lassen?
hoffe ihr könnt mir weiterhelfen
ich vermute mal, das wird ziemlich teuer, weil du nicht nur den turbo einbauen, sondern noch einiges anpassen musst, damit der motor mit den geänderten thermischen und leistungsmässigen werten zurecht kommt.
dann kommt noch das thema zulassung. ich würd die finger davon lassen, aber wenn du das unbedingt haben willst, lass es machen. ich hab mal gelesen, dass das eine ziemlich anspruchsvolle angelegenheit ist
ZitatOriginal von Mercutio
ich vermute mal, das wird ziemlich teuer, weil du nicht nur den turbo einbauen, sondern noch einiges anpassen musst, damit der motor mit den geänderten thermischen und leistungsmässigen werten zurecht kommt.
dann kommt noch das thema zulassung. ich würd die finger davon lassen, aber wenn du das unbedingt haben willst, lass es machen. ich hab mal gelesen, dass das eine ziemlich anspruchsvolle angelegenheit ist
ja billig wirds nich, aber ich will einen und der muss drunter.
wegen zulassung sollte kein problem sein,und wenn doch mir doch scheiss egal fahr ich halt ab und zu mit der H1(die will den tubo) und ganz oft mit der H2,dann ist das prob. auch gelöst
hehe geili idee / ich ha so ne story nur scho da erlebt
tuning-forum.ch (halt autolastig.... :P)
aber ganz ehrlich, ich wüsst nöd mal en töffmech wo das "professionell" macht....
auf ner deutschen seite verkaufen sie tubolader für motorräder aber ich find sie nich mer sost hätt ich schon lange einen bestellt:P
Also ich han nonie en Aabüter gsee wo Turbokit für ZXR verchauft. Meischtens für Hayabusa, ZX12R oder halt anderi neue Töff wos au "Sinn" macht. De Motor mues e gwüssi Standfeschtigkeit haa susch häsch glii en Motorschade.
Falls dennoch eine findsch wird de Priis irgendwo um 6000.- SFr. ume sii, also ohni iibou verstaht sich ;).
Sälber konstruiere isch nume was für absoluti Spezis und au die bruched meheri Versüech. Das isch extrem komplex, mit separatem Ölchreislauf usw.
Da mal e Site vomene Dütsche aabüüter: http://www.mab-power.de/
PS: Wo wotsch mit dem Ding fahre? Bringter ide Ch absolut nüüt will de Turbo sowieso ersch ab 200 richtig was bringt.
ZitatOriginal von Spike
Also ich han nonie en Aabüter gsee wo Turbokit für ZXR verchauft. Meischtens für Hayabusa, ZX12R oder halt anderi neue Töff wos au "Sinn" macht. De Motor mues e gwüssi Standfeschtigkeit haa susch häsch glii en Motorschade.
Falls dennoch eine findsch wird de Priis irgendwo um 6000.- SFr. ume sii, also ohni iibou verstaht sich ;).
Sälber konstruiere isch nume was für absoluti Spezis und au die bruched meheri Versüech. Das isch extrem komplex, mit separatem Ölchreislauf usw.
Da mal e Site vomene Dütsche aabüüter: http://www.mab-power.de/
PS: Wo wotsch mit dem Ding fahre? Bringter ide Ch absolut nüüt will de Turbo sowieso ersch ab 200 richtig was bringt.
abgschperti strecke, gange nöchschtens ou ah nürnburgring(schribtmes so?) und de wetti scho öbbis wo power het.
wäge däm wedi H e chli zwäg mache.
[SIZE=1]und privati renne
es git 2 variante
a) vergiss es
b) vergiss es
mit dem chole wo du für sonen umbau würsch bruche chasch der en töff mit 150ps und meh poste da muesch nid versueche dini lut werk 105 ps ufzblase, da bringt ussert ziit und geldverlust absolut nix glaub mers.
ZitatAlles anzeigenOriginal von V|RuS
es git 2 variante
a) vergiss es
b) vergiss es
mit dem chole wo du für sonen umbau würsch bruche chasch der en töff mit 150ps und meh poste da muesch nid versueche dini lut werk 105 ps ufzblase, da bringt ussert ziit und geldverlust absolut nix glaub mers.
weisch gäud schpöut mer khe roue, ha jetzt scho 140 rössli dronger, wetts se jo nome no chli me dröcke,wäge däm suechi ou no e angere rennpott,grössere gaser u.s.w
und e cha versueche wasi wott.
es si lut werk 108PS
Zitatweisch gäud schpöut mer khe roue, ha jetzt scho 140 rössli dronger
alles klaro den hau ine und schmeiss en turbo drunder....
ZitatOriginal von V|RuS
alles klaro den hau ine und schmeiss en turbo drunder....
gloubsch mer ned???
vellech fengi no dr prüefstangbrecht,weni ne gfonge ha stöuine ine
Ech wösst jetzt au ned grad woher mer sowas öberchont....
Aber gsehs zemli glich wie de V|RuS.....
wenn förigs Gäld hesch chasch es mer gäh
Nürburgring? Also Nordschleife? Will Rundstrecki bisch miteme Turbo warschinlich langsamer als ohni, au wenn me Spitzeleischtig häsch.
Hi
Chume nid immer derzue zläse u zschribe. Aber Sorry, uf de H1 u H2 bi ig a aute Haas
Zitatweisch gäud schpöut mer khe roue, ha jetzt scho 140 rössli dronger, wetts se jo nome no chli me dröcke,wäge däm suechi ou no e angere rennpott,grössere gaser u.s.w
und e cha versueche wasi wott.
es si lut werk 108PS
We ne H1 140 Ps drückt frisse ig mini Gummis samt Fäuge. Sorry, aber das chani überhaoput nid gloube. O we de 38iger Gaser drunger si, loufts de immer no nid, wiu oder Chopf nid so Iläss het. Sorry, aber so öppis müesst ig zersch schwarz uf wiss gseh. Vorauem wenn ig weiss, was am minere H2 aues gänderet isch u drückt ufem Dynostang. Nid emau mit 810ccm houtme das use.
Neinei, das wett ig zersch gseh. U süsch chas ja bide Mr. Turbo afrage. De hesch de knapp mau 150 PS mit em Lader.
Gruess u nüt für unguet.
No e Tip.
[Blockierte Grafik: http://reifenwaermer.ch/Design/Bilder/asr/asr_info.jpg]
naja. esch zwar en lostigi idee. aber hesch der au scho öberleid we sech s händling veränderet? cha mer ned vorstelle, dass es lostig esch wennt zor korve uus voll gas gesch ond denn de turbo i setzt.
des weiteren gebi au em virus rächt. aber jedem das seine. wenn du s gäld, ziit ond lost hesch use z gfende we s händling zo de kove us be vollgas esch, denn machs...
aber säg denn ned, mer heigs der ned gseid