Jo, ig weiss! Bi Drüzylinder vorbelastet, aber was Triumph nächst Jahr für ne chline Suersportler usebringt isch ja mau ganz lecker!
oder hier:
Für me säuber wünsch ig so eine mit 1000ccm! Dä wurdi ganz bös!
Biudli vo Paris gitz ou hie:
Jo, ig weiss! Bi Drüzylinder vorbelastet, aber was Triumph nächst Jahr für ne chline Suersportler usebringt isch ja mau ganz lecker!
oder hier:
Für me säuber wünsch ig so eine mit 1000ccm! Dä wurdi ganz bös!
Biudli vo Paris gitz ou hie:
JO de hemmer au scho dröber diskutiert. esch en werkli hammer geili maschene. die wetti onbedeng mol go fahre. ond wenns so eini met 1000ccm gäbt, jä de müesst ech mer doch glatt no öberlegge, öb ech ned au omstiige wörd.
aber was ech am geilschte fende, dass weder en 3er gmacht hend. sorry aber d speed four esch jo nöm werkli en T oder?
ZitatOriginal von Peak
JO de hemmer au scho dröber diskutiert. esch en werkli hammer geili maschene. die wetti onbedeng mol go fahre. ond wenns so eini met 1000ccm gäbt, jä de müesst ech mer doch glatt no öberlegge, öb ech ned au omstiige wörd.
aber was ech am geilschte fende, dass weder en 3er gmacht hend. sorry aber d speed four esch jo nöm werkli en T oder?
maschine isch echt hammer.
1000ccm? wiso au. i find 600er ideal als töff i de schwyz
Uuups, sorry! Ha nid gseh, dass das scho mau es Thema isch gsi!
Triumph steit für me für 3 Zylinder u nüt angers!
Speed Four isch für mi eh Fäuinvestion, git i däm Segment bessers!
Aber dr nöi chli Sportler cha ou mit nätte Date ufwarte:
125 PS
74 Nm
Die Date chöi absolut mit de Japaner mithaute, u z`Ganze isch de ersch no früecher verfügbar!
Muess das ou unbedingt mau Probefahre, villech gäbs de us em ne Naked Fahrer uf z`Mau no e supersportler brenner!?!
S Design isch scho geil aber wenn man des Bild von hinte sieht, wirkt sie scho extrem mager. Könnt dann doch bissle breiter sein
jo klar stod för mech triumph au för 3 zylis. soscht esch es jo kei t me
was mer gfallt esch halt typisch 3 zylinder. die 75Nm send doch scho rächt fürh voll do. ond ned erscht we bemene reihe vierer erscht ab 7'000 u/min
Was mich bi T aifach ahpisst, sind diä Warteziitä, sie sind villicht früä do, aber den heissts wieder ouuu jo sind nur 100 id schwitz cho usw. Mir hend ä neuei Speedtriple wöllä ahluägä und än Kolleg ev. chaufä, den hends ihm im August gseit jo wen er bis im November bstelli, heg er wohrschindlich nögscht johr März, April eini!!! Sorry das isch nüüt für mich, wen ich mich verliäbt han, bruch ich dä innerhalb vo 2 Täg.
ZitatOriginal von Toretto
Was mich bi T aifach ahpisst, sind diä Warteziitä, sie sind villicht früä do, aber den heissts wieder ouuu jo sind nur 100 id schwitz cho usw. Mir hend ä neuei Speedtriple wöllä ahluägä und än Kolleg ev. chaufä, den hends ihm im August gseit jo wen er bis im November bstelli, heg er wohrschindlich nögscht johr März, April eini!!! Sorry das isch nüüt für mich, wen ich mich verliäbt han, bruch ich dä innerhalb vo 2 Täg.
tja. qualitätswar brucht halt sini ziit *g*