Maini und die Motorradprüfung

  • endli hets es endi.


    han es SMS vom maini becho dass er bestande het.



    gratuliere der gaaaaanz fesch und freue mi uf vieli schöni usfahrte


    guet gmacht




    maini


    hoffe dass es recht isch dass ich das poste....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Und au vo mir herzlichi gratulation!!!!!!! Und wie scho gseit wünsch au ich vill unfallfreie Kilometer!!!!¨


    Greez

  • hehe... dankeschöön...
    ha denkt irgendwer isch schneller als ich :grinning_squinting_face:


    aber s'geilschte... geschter de fahrlehrer: ja simon du hesch en zimlich zügige fahrstiel, settsch di also scho chli in zaum bhalte für ad prüefig.
    ich hütt bim usfährtli vor jedere kurve: ou muen ja chli langsämer als suscht, laschtwäge döfi au ned überhole....


    wo mer wider im strassi aacho sind, seit de expert zum andere ja gratulation, iispure chönnt besser si etc. und den chunnt er zu mir...
    bi ihne isch iispure sehr guet gsi, blickkontakt au guet etc. aber bi ja fascht iigschlaafe hinde druff, sie hetted den scho chli zügiger chönne fahre...


    suuuper :wand:


    aber easy... hauptsach bestande und wider unverchrampft töff fahre...


    oder wie en töffkolleg würd sege: chasch wider uf d'muffe hinde use lose :evil2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Gratuliere a no!


    Ja nu, däne Expärte chaschs halt eifach nie rächt mache. :wand:


    Hauptsach isch, dass di nöd a dä langsam Fahrstil vu dä Prüäfig gwöhnsch :grinning_squinting_face:

  • hehe... ne a de gwöhni mi sicher ned. bi selber schier iigschlaafe, bis de hund uf d'strass gseckled isch...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • au i gratuliere no ganz herzlech zur bestandene prüefig vell spass uf de stross und gmüetlichi 2 jahr


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Gratuliärä, das mitäm Tempo isch bi mir au so gsi, mir hät dä Expert gseit gha mir segäd am Töfffahrä und do chön mä scho chli ziä. ;?) machäs drum jetzt au eher so. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • hey maini au no congratulation vo minere siite :D! guet gmacht :top:! jap jetzt nor no 2 jöhrli ond denn chasch dini machine au entkastriere :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • con grats! ond luegsch, dass ne lang chasch phalte :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Herzlichi gratulation vo mir:top2: Wider es L wniger uf der strass :grinning_squinting_face:

    Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

  • ja also so vo wege fahrstil... bi früehner immer zügig gfahre, und wirde das au soo wiiter biibhalte:)


    aber ebe uf die ander siite muen mi zeme neh, will ja den i 2 jahr mis töffli entdrossle :smiling_face_with_horns:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: