Bruche Beratig

  • Aso eidütig NR. 2.... black is beautiful...



    de Topf fend ech bi de erste ergendwie ned ganz rächt platziert..de lieber eine wo ned uezoge esch deför guet passt ... fend nämli de vo de 2te gar ned so leid...
    denn.... gfallt mer das Blau gar ned so... ond ohni gnue gschrebnigs gsehts zemli leer us of dere Farb.
    aber Nr.3 gheit wörkli use...fend ech ned wörkli was schöns...

  • Rein optisch gfallt mer au die erst am beste.... alles anderi chani nanig beurteile da ich na zwehnig ahnig devo han... :grinning_squinting_face:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • aso i wör die erst näh und orang sprütze :grinning_squinting_face:


    aber die uzogni flöte fendi de absoluti hammer
    get nüt geilers


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • ich würd au die erscht näh... blau isch doch eh die schönscht farb uf de welt :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • han sie hüt wele go aluege aber de scheiss händler het kei telefon abgno...gange wohl morn eifach mal verbii.



    nimmt mi doch bigoscht wunder wie die flöte tönt.


    usgseh tuet sie guetz aber chli öppis müssti trotzdem no modifiziere :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • hi bosco.........don........


    je nach dem wie viel geld du hast...würde ich nach jg und km leistung schauen..............und was alles schon verbaut worden ist............klar was sie dran hat musst du nicht selber kaufen............aber so einen hochgezogenen auspuff der nicht ORIGINAL höhergelegt ist frisst PS.............und einen zubehör kzh kost nicht die welt........und ausserdem mit wenigen handgriffen auch selbst gemacht..............und (basteln) bedeutet spass!!.......



    ich würde mich für original entscheiden (schwarz) und dann nach lust und laune modifizieren obwohl ich preis und jg. nicht kenne.......
    gruss riccardo

    lasst es mal ruhig angehen............

  • tendire au immer meh zu de schwarze.


    und zwar us dem grund well sie zwar mit 9400 die türscht isch aber nume 7000km het und 10.03 EZ isch.



    das heisst ich han wenigstens no kawasaki kulanz und bechume au no es halbs jahr garantie vom händler.



    KZH selber baue isch keis problem. das hani au bi mim jetzige töff gmacht.


    wird no versueche miniblinker usezhandle. wenn das klapped denn isch die schwarz scho guet.


    denn bruchi halt min Shark topf wiiter. de het au e zuelassig für'd ninja.


    mues eifach s zwüscherohr apasse (es het am endi e verengig well de CBF chrümmer dünner isch als de vo de ninja. die muesi eifach abflexe denn passts uf'd ninja)


    denn s rohr vom importeur kauft choschtet 350stutz und das findi eifach birreweich für es 50cm langs edelstahlrohr. wenn's wenigstens titan mit platinemblem wär denn chöntis no verstah aber so........ :böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Gsehn ich als guäti Entscheidig. :winking_face:
    Shit dä KZH isch jo würklich orig.... dä isch jo mmmeeeegaaa hässlich. Aber äbä dem chasch du sicher abhilf verschaffä. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Black is beautyfull.
    das wär mini Entscheidig. Uspuff wie der Zric schribt. Nid Original frissts leischtig.
    Gruess

    [SIZE=4]Borsty [/SIZE]

  • Zitat

    Original von Borsty
    Black is beautyfull.
    das wär mini Entscheidig. Uspuff wie der Zric schribt. Nid Original frissts leischtig.
    Gruess



    wenni die schwarz nimme chunt eh entweder min shark wieder druf oder ich fahre es jahr lang halt e originaltopf und chauf mer denn e arrow komplettalag. choschtet halt öppe 1500 stutz aber die bringed als eini vo de wenige alage nebed akrapovic würkli zuesatz PS.


    mit Arrowalag, Luftfiler-Airboxumbau und Powercommander chan mer d ninja uf 130 bis 135 PS ufezüchte. 125 isch serie inkl. ramair.


    ohni ramair sinds denn 5PS weniger

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Also ich würd au die Schwarze nehme. Bisch jo dann eh erst mol happy mit me neue Bike da findet sich au fürd Alag noch a Lösig.
    (Die Schwarz musch halt meh putze :böse: )

    Auf jetzt! Vollgas!



  • hehehhehehe...........muesch zerschtmal de originalsound ghöre vo de 6er.........de verleidet sicher erscht nachemene jahr........(so isches bim kolleg gsi).........vill spassssssssss

    lasst es mal ruhig angehen............

  • ja de originalsound isch echt guet.


    doch weni eh scho en topf han chani dä ja ahbaue :grinning_squinting_face:



    und de shark het sogar us minere CBF en aständig tönende töff gmacht. und wennd weisch wie e CBF600 seriemässig tööönt....denn weisch au dass das was heisst :grinning_squinting_face:



    denn die tönt susch wie e nähmaschine wo anere 9volt batterie aghänkt isch :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener