Nei, bi nöd empfindlich. Ha nur mis Statement dezue abgeh...
Crash!!!
- Sändy
- Erledigt
-
-
Und ich en blöde spruch...
-
händ eu lieb, autos sind ehh unwichtig
-
Zitat
Original von Hypi
händ eu lieb, autos sind ehh unwichtigGäll, will mit emne Töff wär das nöd passier!!! Dänn wär si nämli mit 250 z'flüge cho und het de Laschter grad durchbohrt!!!
-
nö, sie isch ja rückwärts gfahre. i säg nur dass auto nüt witers als äs transportmittel isch und wer interessierts scho wenn sonä pferdekutsche ä bülä het
-
waaa, chasch dänn du nöd so schnäll rückwerts fahre!?!? Hmmm, oder hock ich ächt verkehrt uf em Töff!?!?
I han feschtgstellt, das mer, will i mit em Töff gang go schaffe, s'Freiziet Töff fare chli verleidet isch :(. Autofahre find i viel geiler. Ok, es sportlichs Auto vorusgsetzt. Hämmer zum glück eis . Und isch viiiel bequemer als Töff fahre. Muesch nöd immer 100 Sache ahlegä .
-
es sportlichs auto isch au stärcher als en 125er.
fahr ei mal e 600er sportler oder 1000er....
denn wirsch s auto ruck zuck vergesse
-
ok, da chöntisch au wieder rächt ha!
Aber 180 Grad kurvene sind geiler mitm Auto, wänns schön quietscht
-
s'argument dass es gmüetlicher isch stimmt. ansunschte schlaft mer im auto s'gsicht iii, jänu, muesi halt mit läbe
-
Zitat
Original von Wolverine
ok, da chöntisch au wieder rächt ha!Aber 180 Grad kurvene sind geiler mitm Auto, wänns schön quietscht
fahr mal e supermoto.
wennd die richtig bewege chasch denn chasch 180grad kurve au fahre mit quietschendem reife.
drifte isch eifach mit em töff chli schwerer als mit em auto.
PS. wenn de charre über d vorderreder schiebt und's quietscht isch das no kein drift
-
Ok, mängsmal schiebt er scho über d'Vorderreder. Aber mit usgschalteter Traktionskontrolle riest er au hinte us =D
-
Zitat
Original von Hypi
i säg nur dass auto nüt witers als äs transportmittel isch und wer interessierts scho wenn sonä pferdekutsche ä bülä het*dito*
-
Ich säg au nur no. Mein Beileid. Und äbä das chan passiärä, aber so wiäs tönt häsch jo ä vollkasko, den ischäs jo nöd soooo übel, also je noch dem wiä alt das bisch halt.