Salüü zäme!

• Salüü mitenand....

Ich han die Site bim Kolleg, dä charlie, gseh und han dänkt ich lueg emal ine...
    Zur Vorstellig: Min Name gsehnder ja, chume vo Regensdorf im Kanton Züri und hamer grad letscht samstig e Kawasaki ZX-6R Ninja Bj. 2005 kauft. Tja aber leider chani nonig demit fahre wili im Januar geburi han...;(
    Also ich wünsche eu no en schöne Abig...
    Cu

• wilkomme und gratuliere der zum chauf vomene huere geile töff.

bin sälber grad dra am umestudiere öb mer echt d 03er langed oder öb mer doch söll e 05er zieh.....

muesch i dem fall no 34PS fahre???

also i dem fall scho mal viel spass.

PS. warum chaufsch denn de töff scho jetzte????

die werded im winter nur billiger....

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (1. Oktober 2005 19:55)

• Ja leider muesi 34PS fahre.... aber ebe. wenigstens das. hehe... (au mit 34PS chunsch uf 200....hehe)

Ich hanen jetzt scho kauft wills grad e geils agebot gsi isch... und mir sölls rächt si wen mini maschine ide garage stat! oder?schöne abig... bye

• klor.

aber zueglah hesch sie nonig, oder????

200 erreiche gaht denn aber recht lang. allerdings wenn sie denn offe hesch gaht das ruckzuck :grinning_squinting_face:

aber au drosslet macht die spass. bin sie scho gfahre. offe und zue :face_with_tongue:

chasch di also freue

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• ciao steve

momol machsch gad weder mächtig dampf met dim neue töff he?

also mer gseht sech am fritig

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Ja ja dampf mache isch immer guet! (meistens :smiling_face_with_horns:)!
    Dases läger gat bis 200 häsch isch ja klar aber es isch ja au nöd de sinn vo de sach... und vorallem nöd mitem uswis uf prob! :loudly_crying_face: !! nei iglöst isch si nonig für was au? chan sowiso erscht im merz 06 afange wenn d töffstunde wider agfange hend. und vorher isch nöd so toll suscht versauen no vor de summer chunt!

Greez

• hi stephan, herzliche wilkomme do em forum, vell spass ond en gueti töffsaison nächscht johr :D!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- (1. Oktober 2005 23:02)

• Charlies kollege sind immer Wilkommä :grinning_squinting_face:

Au vo mir es Welcome in da House! :winking_face:

Rägesdorf ganz i dä nöchi :evil2:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Willkome :rock:

Fill Spass mit dinere Kawa :smiling_face_with_horns:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• grüss dich. schön, dass du au do häre gfonde hesch. wönsche der do em forum vell spass ond e huufe enteressanti diskusione...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: