• Han mer hüt uf de Autobahn folgendi frag gstellt. Im moment isches so das ich max. 140 km/h schaffe wenni normal ufem töff hocke. Han denn 7000 Toure ufem Tacho.

    Wie gseht das jetzt us wenn ich en klinere Ritzel inemache? Chumi denn na uf die 140 oder schaffi da nüme? Gits da irgend e Formle zum das berechne??

    PS: Mini Bandit isch uf 25kW drossled...

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Mit dä drosslig häsch doch en schieber dinä dasd ebe nöd meh als 140 km/h fahrsch?

    Falls falsch isch söööööri :grinning_squinting_face::ugly5:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • wenn du dini übersetzig chürzer wählsch, sinkt automatisch au dini vmax.

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • ja das weiss ich scho das de Top Speed chliner wird. Aber da mini ja drosslet isch frög ich mich ebe ob ich denn immer na 140 cha fahre oder ob ich wehniger schaffe. Weiss ja au nid wie das isch mit de drosslig. Ev. isch das ja so igstellt das nid me als 140 chasch düse. Denn chönt ich au mit em chline Ritzel so schnell fahre... ODER??

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  • Gang mal devo us das die 140 nüm erreichsch!

    Denke bi 7000U/min isch eifach vowege Begrenzer fertig und da chunsch au nöd drüber.

    Aber probiers doch eifach us....Ritzel isch Verbruuchsmaterial.

  • Ich bin mer ebe nid sicher ob die eifach bi de Toure begrenzt isch.... ich chanen vom 1te bis zum 4te gang ohni Prob bis 11`000 U/min drucke....
    Ich denke er chunt nid wiiter ufe wegem wind und will er hald nume 25kW het.
    Wenn die ganzi drossligsgschicht über d`Toure greglet wäri, chönti ja i de undere gäng au nume bis 7`00 U/min drucke.. das isch aber nid de fall...

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  • d bandit isch drosslet über verengig vo de asugstutze. (isch bi de CBF genau glich) nur dass mini CBF 165mit original übersetzig rennt.

    mit em andere ritzel sinds knappi 5-6kmh weniger.

    also wirsch die 140 nümm erreiche chöne. aber wenn mer seisch wie viel zäh dass vorne hesch und hinne und d grössi vo dine reder und reife, denn chan ich der schnell usrechne wie viel sich d gschwindigkeit theoretisch verändered.

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  • Ja guät wenn sich das nume um 5 - 6 km/h handlet isch das ja Nasewasser.... Han denkt ich schaffi denn nid emal me 120 ab er so isches ja easy....

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  • es isch ja prozemtual e änderig.

    also bi mim mopped wird gschwidigkeit im offene zuestand um ca. 10kmh sinke.

    im drosslete zuestand sind das denn nur no so ca. 6kmh im topspeed.

    und de durchzug isch echt besser. egal öb drosslet oder nöd.

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  • Und wie gseht das mit de ermüädig vom Material us? Was isch da alles betroffe???

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  • also chette hebed halt denn chli weniger lang.

    isch allerdings nüd so es problem bimene drosslete töff well da nüd so riese leischtig a de chette riest.

    derfsch eifach nüd es zu chlises ritzel ibaue well susch de schliefschutz liided. das isch denn blöder.


    aber insgesammt isch de zuesatzverschleiss zumindescht bimene 25KW töff chum zmärke.

    wenn er denn offe isch merksch es vorallem a de reife.

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  • vo mir us xeht das so us:
    es isch mögli, dass mit em chliine ritzel schneller bisch. will de motor höcher dreht und mit de chürzere übersetzig villicht imene optimalere drehzahlberich liit und drum villicht sogar no höcher mag.
    was de verschleiss aagaht, set er theoretisch genau gliich bliibe, will du übertreisch 25kw vom motor uf de bode, ob chliners oder grössers ritzel.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Das mitem Verschliess würdi nöd ganz understütze!

    Je chliner s'Ritzel isch deschto grösser tuesch d'Chette belaschte.

    Je nach dem gasch gschiider bim chranz de eint oder ender Zah ufe.

  • @neeri

    ja wenn mer sowieso muess s chettekit wechsle isch es schlauer hinne grösser zmache.

    allerdings wenn du mit hinne verändere en gliche effekt wilsch erreiche wie vorne und nüd grad en chettewechsel astaht muesch under umständ e neui chette ibaue. denn lohnt sich das ebe au nöd.

    bim nächschte chettewechsel wirdi sicher au hinne es grössers chetterad inebaue und nüd es chliners ritzel.

    da hesch scho recht.

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  • Also da mini Kette na guät isch wird ich mich für en klinere Ritzel entscheide. Wirde aber nume ein zah wegla. Denke da wird ich kei Problem ha. Wis denn usgseht wenn ich nüme A- mus fahre weiss ich nanig. Ev. gits denn eh en andere Klapf.... mal gugge....

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