• :grinning_squinting_face: Juhuu!!!! wider es L weniger uf de strass :grinning_squinting_face:

Han hüt mini Töffprüefig ka, und absolut suverän bestande :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

• super.

denn müend jetzte ja nur no die verfluechte 2 jahr umegah bis s töfffahre endgültig spass macht :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• nei nei, wänn alles guet lauft, han ich ab mitte februar die grossi :grinning_squinting_face: Für öppis bin ich ja Verkehrssoldat

Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

• Congratulation:top: geili sach!!

be mer durets leider no bets länger bes i de 1000er chan fahre:(, fahre ersch en 125er no met em "L"..... i luege aber au das i zemli gli chan prüefig mache...:)

Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

• Zitat

Original von Sulzi
    nei nei, wänn alles guet lauft, han ich ab mitte februar die grossi :grinning_squinting_face: Für öppis bin ich ja Verkehrssoldat

maaaaan sooo gemein

wett au :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• au gratulation vo mer, i ha mini i genua 75min denn luegmer öbis bestahne, aso d auto hani letsch mettwuch ganz guet bestande.

wennt im militär d rs als verkehrssoldat aso töff fahrer machsch chunnsch denn automatisch die gross über? guet bregt mer nüt met 20gi hani eh die gross besi id rs gange.

cu charlie

*Edit: souverän bestanden, freu mech uf de 28.9.2007. :grinning_squinting_face: cu charlie *

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

2 Mal editiert, zuletzt von Charlie ()

• Gratuliere Sulzi !! So lässig.. was siit am letschte Früehlig scho alli L weg sind.... :face_with_rolling_eyes::face_with_tongue::top:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Gratulation :top:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)