mich nimt mal wunder was ihr vom neuschtä scherz vo dä StaPo züri haltät, Parkbuäss für Töff. bis 1 stund 120.- über ä stund bis 500.- un ä verzeigig. Das isch doch ä risä frächheit, wän ich min Töff nämli uf än PW parkplatz stellä dän ischär sicher weggschobä bis ich wieder chum. Oder wiä gsend ihr dass?
Parkbuäss für Töff?
- frick
- Erledigt
-
-
Rein rechtlich gesehen ist es nur die Einhaltung der geltenden Richtlinien - Motorfahrzeuge haben auf den dafür angelegten Plätzen zu stehen und dürfen die Fussgänger nicht behindern!
Man kann darüber diskutieren ob die Höhe der Bussen gerechtfertigt ist - aber Autos an den falschen Plätzen werden nicht günstiger wegkommen. Da drängt sich die Frage auf wieso Motorradfahrer immer meinen sie seien was besseres, sowieso immer viel zu schnell fahren, Regeln meist konsequent ignorieren (ich blaub ich bin der einzige der in einer Kolonne stehen bleibt und nicht irgendwie überholt) und sich dann auch noch aufregen wenn sie gebüsst werden.
Auch wenn Moppeds Spielzeuge sind - die Verkehrsregeln gelten für alle. Selber finde ich es natürlich auch Schade, dass ich meine Töffs nicht mehr einfach grad da hinstellen darf wo es mir passt (z.B. vor der Bank, dem Bankautomaten oder der Beiz), aber so ist nun mal das Leben. Wie viel Freude die Autofahrer haben wenn Moppeds auf Ihren Parkplätzen stehen kann jeder nachvollziehen der selber auch ne Dose hat - aber wer mein Mopped von einem PP wegschiebt, würde recht schnell massiv Ärger bekommen
Somit: wer sich an die Vorschriften hält, hat keine Sorgen (ausser das er keinen PP findet - dafür gibt es in Zürich ja die ÖV )
Marc
P.S.: die hohen Bussen gibt es übrigens nur, wenn man die Fussgänger wirklich stört (weniger als 1.50m Platz lässt) - mal sehen wie lange es dauert bis auch Fahrräder mitgenommen werden welche überall abgestellt werdenhier übrigens der Link mit dem Artikel - für die welche morgens mit dem Töff zur Arbeit fahren und sich die 20minuten nicht im Bus reinziehen können
http://www.20min.ch/tools/suchen/story/28285727 -
Dr Ungerschid isch nume dases für Outos überall Parkplätz het aber für Töff genau niene! Vilech bi Töff-fründleche Restaurants hets eine oder zwe aber me ou nid...
-
@ millhouse, geenau so esches ... leider! i meine es muess jo scho e regelig ge .. aber wemmer de töff ned eifach vor hüüser oder of trottoir döff abstelle denn mönds halt meh töffparkplätz mache oder halt eifach de töfffahrer erlaube ofem autoparkplatz z parkiere! i meine was sprecht degäge? hmm also höt beni zo zahnarzt ond han au verzwiflet nacheme töffparkplatz gsuecht .. schlossändlech hani halt denn min töff au eifach vor d hötte gstellt !!
-
....jo abgseh devo dass mer nienets Töffparkplätz gfint, fänd ech das als Autofahrer - was mer jo fascht alli au send- no grad au än Seich wenn ein Töff uf eme Parkplatz staht und äs wiit und breit ä ke anderi Parkplätz meh hett, wo so än schmale Töff ja grad so guet chönnti ufeme chlinere Plätzli stah oder?!!
und wemmer grad debi sind..
Yam660 - ech zom Bieschbil ghöre zu däne bekännende Töffahrer wo anere Kolonne verbi fahrt. Was in Gottesname spricht dänn de gäge wemmer niemert im Wäg staht oder behinderet?? Für das fahremer doch Töff oder??i-box
(PS: wott de gar niemertem z'nöch trätte gälled!) -
ich stelle min göppel überall hi wo's mer passt. au fahr i bi kollonne immer füre. ich ha no nie es problem gha, weder mit de polizei, no hett i je es sicherheitstechnisches problem gha.
s'einzige isch xii, dass es offebar es paar idiote git, wo amigs versueched mit de auto de wäg zue z'tue oder blöd huuped. kei ahnig warum die das möched.. -
ja isch würkli voll behindered, ich han letscht wuche is stadthuus müesse, fahre det ane suech än töffparkplatz, stell dr vor, es het sogar eine gha, nur es klises problemli, dä isch hoffnigslos überfüllt gsi, dassd töffe sich scho gstaplet händ vorem igang, wa wotsch do scho gross mache?
es isch eifach nur bullshit vo lüt vo wiedermal nüt z'tueh händ. isch genauso än lacher wie die wod z'österricht d'nationalhymne "glichberechtigt" mache wänd me macht sich eimal meh wieder sälber lächerlich
-
-
isch geschter emmel idr 20min gstande und au im radio cho und und und
-
ehm jo das met de nationalhymne hani gester bem raab ghört, also das stimmt wäge de glichberechtigong :D!
-
Wie isches eigetlech rechtlich greglet aktuell? Also wo darf me dr Töff abstelle? Wiviu Platz mues ufem Trottoir frei blibe?
I ha es Twike wo eigetlech als Motorrad gilt, es isch aber grösser als die meiste Töff Parkfelder. Darfi glich druff parkiere?
-
Zitat
Original von Mercutio
ich stelle min göppel überall hi wo's mer passt. au fahr i bi kollonne immer füre. ich ha no nie es problem gha, weder mit de polizei, no hett i je es sicherheitstechnisches problem gha.
s'einzige isch xii, dass es offebar es paar idiote git, wo amigs versueched mit de auto de wäg zue z'tue oder blöd huuped. kei ahnig warum die das möched..Han grad wäge em verbifahre anere kolonne e verzeigig kassiert. ide schöllene am samschtig morge frühe. i han nid möge diskutiere mit dem halbschueh vomene schroter. wartemer mal ab was da vom richeter dehär chund. allefalls machi dänn no chli stungg.
-
grad e verzeigig? uow..
-
demfall nimmich ab jetz immer es massband mit?
Gruess us Tokyo ^__^ -
Zitat
Original von anfänger
Han grad wäge em verbifahre anere kolonne e verzeigig kassiert. ide schöllene am samschtig morge frühe. i han nid möge diskutiere mit dem halbschueh vomene schroter. wartemer mal ab was da vom richeter dehär chund. allefalls machi dänn no chli stungg.
isch demfall e durzogni xii?