chaufed en östreicher dert muemer das ned mache wennt übersetzig änderisch.
apropos uspuff weiss öber wases alles für zueglahni alage fürd lc4 640 met mikuni get?
cu charlie
chaufed en östreicher dert muemer das ned mache wennt übersetzig änderisch.
apropos uspuff weiss öber wases alles für zueglahni alage fürd lc4 640 met mikuni get?
cu charlie
s geilschte isch d AKRA komplettalag.
die hesch ja am töff vom alex ghört. (sogar de nachber het die ghört )
Also ich persönlich glaube eh nid dra das e anderi uspuffalag e huufe bringt. Soundmässig hesch sicher e verbesserig aber vo de Leistig her wird sich das warschindlich nid spürbar ändere...
so ich wirde laaaangsam au wieder chli aktiver da inne, bisi den def. zügle
es git töff wo de tachoatrieb mechanisch abgnoh wird, z.b. bim vorderrad über en tachoschnägg oder direkt im getriebe, den chan mer s'tachosignal au elektronisch erfasse über sensore. je nachdem wo mer das signal abnimmt, mues mer änderige vorneh, damit de tacho wieder "stimmt". wobie e gwüssi abwichig nach unde, d.h. tacho därf nid weniger azeige als real gfahre wird, erlaubt isch. wie gross die abwichig isch.... google hillft weiter.
übersetzigsänderig isch illegal, da sich abgas und lärmwert ändered, drum staht im typeschi drin, mit welere übersetzig dis velo prüeft worde isch. theoretisch erlischt dini versicherig und dini zuelassig wenn du d'übersetzig änderisch. öb das jetzt die grüene alueged und oder gar verzeiged isch e anderi sach.... mit dere übersetzigsänderig hesch du nid meh leistig am motor, du tuesch eigentli nur dini übersetzig "verchürze" d.h. du muesch zimli sicher meh schalte und din topspeed nimmt ab.
zuebehöruspuffalage hend in der regel leistigsverlust. denked ihr echt, dass e firma remus, sebring, micron oder die andere 6000 abüter so viel zit und geld hend für jedes einzelne model en topf z'entwickle und z'teste wo den au würkli verhebed?
nehmed mer ah es werdet 50'000 töff vom typ X verchauft. d.h. de hersteller vo dem töff verchauft au automatisch 50'000 orig. töpf. en zuebehörliferant verchauft vo sim eg/abe ultradämpfer wo er extra no mues prüefe lah ev. 200 stuck (wens guet gaht) jetzt rechned mal us was das chosted für de....
zuedem, de staudruck isch vorallem für d'abgasschwingige zueständig, wo im beste fall d'befüllig vom zylinder tüend begünstige, im schlechtigste fall verbrennti abgas in zylinder zruggdrucked. also wenn eine LEISTIG wett usehole usemene topf, den sicher nid dur umebohre, leere vom topf etc. . bi zuebehöruspuffalage isch es au z'empfehle de töff neu abz'stimme mitemene dynojet-kit oder factory etc. und zwar ufemene prüefstand. wenn das eine guet und suuber macht, chosted das schnell mal 3-500 sfr. ich rede da vom istelle und nid vom material.
den nomal was wägem sound. nid jede topf tönt uf jedem töff glich guet/ luut. d.h. wenn en homologierte akra ufere 6r geil tönt heisst da no lang nid das de glich typ akra ufere bandit guet tönt. das selbe für die andere hersteller...
so das währs mal vo minere siite... euse automech sött das chöne bestätige
also wegem illegal vo ritzel usw....
das isch jetzte öppis wo'd bulle durelönd, well keine gaht go zäckli zelle.
aber wenn'd gahsch go vorfüehrer oder sie e verbiifahrlermmässig mached isch er denn vermuetli z luut, well dete isch gang und gschwindigkeit vorgschriebe und mit ere andere übersetzig isch ja denn bi dene bedingige d d rehzahl höcher und drum au de lärm und d abgas meh.
Hmm das mit em Ritzel hani mer scho denkt.... so isches hald ide schwiiz. alles was spass macht isch verbotte....
Aber wegem Topf..... ich han eifach scho vill ghöhrt das e Akro - alag mega segi.... nume han ich bis jetzt na keis Soundfile gfunde ufere 6er Bandit...
Isch denn chli en seich wenn 1500.- aneleisch und de klang isch när verschisse....
Drum machi jetzt namal de ufruäf. Wer kennt e Page wo mer es paar Töpf ufere 600erter Bandit ghöhre chan???
also wegem sound:
akra's hend en nüd unbedingt guete sound uf 600ccm moppeds. defür bringeds am meischte mehleischtig, doch au das isch nüd viel.
ich würd der e scorpion oder shark alag empfehle. die sind wesentlcih billiger und mached useme 600er motörli en richtig bös klingends monschter
hey doni, bi de meiste töff stahts ufem ritzel/ chetteblatt/rad druf, d.h. es isch e nummere igstanzt wo der agit wieviel zänli dis chränzli het, da mues also niemert zelle
klaro isch akra geil, vo de verarbeitig und die woni bis ez ghört han au vom sound, aber ebe, wend würkli uf leistig wetsch optimiere chunsch ums istelle ufemene prüefstand nid ume, lohnt sich für ufd strass meistens nid....
ich rede da vo akrapovic i de racing usfüehrig, was zueglah isch tönt eh fast alles wiene kastrierti chatz....
also bi mim ritzel und au bi mchetteblatt staht überhaupt nüt druf.