Ich nimme a jedä wo d A-Prüäfig hät und e KTM 660er fahrt, hät die nöd uf 24Kw drosslet??? Hät öpper scho mal problem gha mit dä Rännleitig will dä töff offe gsi isch??

KTM 660er Offe
-
Swissmountains -
26. September 2005 21:35 -
Erledigt
-
-
denke nöööd, obwohl's eigentli illegal isch, well ja denn typezuelassig und versicherig nümme stimmt.
aber zum biespiel husaberg 525 oder wie die chlinere husberg heisst sind mit 6 oder 7kw itreit...
da wüssed d bulle au dass jede offe fahrt wo so eini het.
offeni leischtig isch irgend was um oder über 50PS
allerdings weisi nöd wie das isch wenn du nur en Abeschränkt schii hesch....chan scho sie dass es denn blöd tuend well du denn no ohni füehreruswies fahrsch.
weiss gar nöd was da für e straf drufstaht....
weiss das oppert oder wo chan mer das usefinde????
-
ZXR chunsch au nume uf 33kW iitreit über und hät offe ~80kW. Bin nonie ine Kontrolle cho aber min Vorbsitzer isch die offe goge Vorfüere und hät keis Problem gää. SEinzig wo halt isch, chan sii dases chli lüüter wird ales sött und dänn chasch mit dem wider Problem übercho.
-
joo aber wie gseht das uswiestechnisch us???
hesch ja theoretisch kei versicherigsschutz....
und wie isch dass wennd so en töff offe fahrsch aber eigentli nur 25kw fahre dörftisch????
wo chan mer das nahluege???
ach ja und praktisch jedi africa twin isch au so en fall.
het eigentli nur 26kw doch die meischte hend sie offe uf 60PS
-
Da weissi ebä au kei Antowrt druf.
Also rein vode Leischtig undem Fahruuswiis dörfsch ja me Leischtig fahren. Eifach vode Abgas und Lärmvorschrifte her nöd. Versicherig hani kei Leischtig und nüüt müse aagä, weisses echt nöd wie das im Ernschtfall isch.
-
also wenn ich mini unerlaubt hetti ufgmacht denn htti ich so viel ich weiss kei versicherigsschutz gha.....aber bin mer au nüd ganz sicher.
obwohl das heisst ich han zwar au kei leischtig müesse agäh bi de versicherig.....
chan sii dass das nur im dütsche so isch well die nach PS und nüd nach hubrum zahled.
ich han eifach eimal müesse d versicherig vo kleinmotorrad oder so uf motorrad umschribe lah woni de roller vo kat F uf A1 umgrüschtet han. nachher bi de CBF hani nüt nois müesse de versicherig mälde ussert dassi en neue töff han usw. aber nüd dass er so und so viel leischtig het
-
Zitat
Original von DonBosco
also wenn ich mini unerlaubt hetti ufgmacht denn htti ich so viel ich weiss kei versicherigsschutz gha....Also unerlaubt uufgmacht, meinsch vo 34PS mit A(beschränkt)?
Döte häsch dänn ee no sProblem dass die Leischtig vom Fahruswis her garnöd dörfsch fahre.
-
joo ebe das meini ja.
was staht uf das für e straf???
sicher e fetti buess und uswiesentzug aber wie lang und wie höch????
das müssti mer doch chöne in erfahrig bringe????
-
Also wännd s A-beschränkt Billet hesch aber dini Maschine offe isch dänn häsch warschindlich es rächts problem... wär ja öppe glich wiä wännd würsch mit em Auto ohni brief umäfahrä! Wäg dä versicherig weissi au nöd gnau wiä das isch, wär aber mal intressant zum wüssä!
Also eis isch sicher, solang ich na mun A-beschränkt umäfahr blibt min Töff drosslet!
-
Mit me offne 660er hesch im Prinzip zwei Problem
a) Wirsch nie im Lebe d'Abgas und Lärmwert chöne ihalte. das heisst, das für das chötsch büesst werde
b) Du hesch Änderige duregführt wo nöd vorgführt sind...wider illegal
Das mit de Versicherig isch denn de dritti Punkt. Will s'Fahrzüg num em Typeschii entspricht chönts der de Versicherigsschutz entzieh!
-
@Neeri
hmmm... das isch ja scho en scheiss!! Wiä fahrsch du dänn din Töff??