• :prost: :prost: :prost:
    Sooooo congratulation @ squeezie! alles gueti zo dim 21. gebortstag ;)! hoffe hesch en guete tag gha ond i wönsch der no fell glöck för dini prüefige wot no hesch! *daumendrück*!


    ps: höt hani no es chliiises türli gmacht om de halwilersee ond öbers högerli en mose :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Haaaaaaaaaaappppppppppyyy Birthday 2 u !!!


    :face_with_tongue::grinning_squinting_face::top:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • [SIZE=4]M E R C I [/SIZE]


    Läck da gseht mer, dass ich i letschter Zit z wenig i im Forum verbi lueg. Ich gseh tatsächli d Gratulation zu mim eigene Geburi ersch e Wuche z spat :wand::wand::wand:


    @ TS die 1te:
    Cool, ha gar nüm gwüsst dass ich dir mal gnau gseit ha, wänni Gebi ha. Ganz starchi Leistig vu dir :top:



    Jetz hani no 3 Prüäfigä vor mir, aber immerhin 6 liget scho hinder mir. Ich han ächt leider z wenig zit gha jetz zum ga Töff fahre ;(
    Am Mäntig inere Wuche isch aber dänn di ganz Sch****e verbi und ich ha rund 2 Wuche Ferie. Ich hoff ich find es paar Lüt wo mit dänn uf Tourli begleitet!



    -=TS=- die 2te:
    Ja wie gsehts bi dir us? Häsch dänn ächt mal frei oder mindstens am spätere Namittag chli Zit? Abem 11. hani Ferie und so ca. abem 13. bini vilicht a wider mal nüchtern :face_with_tongue:
    Wird ebe scho Zit, dass mer mal gmeinsam es Tourli mached! Wie wärs jetz eigetli so mitemene chline Fahrbricht über dini Aprilia?

  • Huii. Besser spot als gar nie. Au vo mer no alles gueti zom Gebori. Ond vell Glöck för die letschte Pröfige.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • @ squeezie, för öppis gez jo de kalender :winking_face: :muaha:! ond wägem fahrbricht vo minere aprilia muesch glaubs nochli warte ... guet en chline bricht chani scho fang ge aber ebe han halt de uswis ersch letzt fritig becho ond das weekend esch jo wohl beschesse gsi vom wätter här .. somet hani au ned sehr wiiti tuure gmacht :(! aber jo esch emu voll fett met de aprilia, sie laufft no rächt guet ond esch halt scho hammermässig wenns easy wätter esch met dere chli go omerace :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Peak: Merci a dir no!


    -=TS=-: Ja nu, dänn musch halt di erste grosse Toure i minere Begleitig mache :rock:


    Ich hoff ja au immer no schwär, dass dur eus Töfffahrer de Tribhuseffekt mittlerwile sowit vorgschrite isch, dass no das Jahr all Päss namal troche wärded :öm: :öm: :öm: :öm:

  • @ squeezie, ou jo scheiss mann jetzt muessi met der die 1. paar grosse tuure mache :(! schisst mi scho verdaaaamt ahh :D!
    ond wägem tribhuusefekt wär halt scho geil wenns be eus au ned chalt wörd wärde ond sehr wenig rägne :)! so muess no go tv-total luege .. oder emu die letzte paar minute :D! good n8 zäme!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ebenfalls...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING