TS wird 18i!!! (glaubi...)

• Wänni nöd total falsch informiert bi, chammer am TS i guet 2 Stund zum Geburi gratuliere. Ha morn leider chum Zit, drum fangi doch scho mal a (au wämmers im vorus nöd sött)...

:rock: :top2: :klatsch: :prost: :prost: [SIZE=4]G R A T U L I E R E[/SIZE] :prost: :prost: :klatsch: :top2: :rock:

So jetz bisch also ändli au volljährig, d.h. höcheri Itrittsprise, höcheri Buesse, aber au...

Hochprozäntigs und vor allem...

[SIZE=4]Aprilia[/SIZE]

Jaja, jetz gats langsam los mit Töff fahre!

Ich wünsch där scho mal viel Spass bi erstä Rundene und hoff, mir mached no schöne Tourli! (wänni mini Sch***prüäfigä ändli hinder mir han...)

Dänn chan ich dich wohl jetz offiziell im Aprilia-Team willkomme heisse!

• gratuliere zum Burzeltag und wünschter wenig abstürz und umstürz , wänn dänn nur sanfti

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Yo TS !!! Alles Gueti zu dim Geburtstag... mit 18i eröffnet sich Dir ganz viel Türe... (nöd nur die vom Erotikmarkt... :grinning_squinting_face: )

:top2: :top: :prost: :))

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Alles gueti zom gebori. Jetzt chasch jo au avo rechtigi töff z fahre :face_with_tongue: :rock: :prost: :prost:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• thx leude :D! nor leider hani höt morge welle min lehrfahruswis ofem STVA go hole aber voll verhanget dass die sch**** gmeind jo das formula ischeckt ond ichs ned chan pers. verbibrenge :frowning_face: :kotz:! somet chani jetzt hoffe dass die sieche ofem STVA min uswis morn erstelled ond ich ehn chan go abhole ansonsten gez halt es paar illegali chorzi tüürli met de Aprilia ... damn! schisst mi zwar ah illegal omefahre aber nome schisst mi ahh dasi eigentlich zo 100% dänkt han dasi höt def. legal chan go omecruise! naja! wie dem auch sei zersch es paar lüüt verschüsse (bem zocke natürli ;)) ond denn öppis feins ässe ond denn mol e rondi go treie met minere Aprilia :)! ah jo ond das womi am meiste aschisst, dasi extra 4 täg ferie gno han zom die meist ziit minere Aprilia z widme ... naja Fazit von der geschichte:
    mer sött ned emmer alles ofe letzt tag verschiebe!!!

ooooooooond natürli werdi au zemli secher be euchem nächscte gmeinsahme tüürli debi sie :grinning_squinting_face: *freu*!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

3 Mal editiert, zuletzt von -=TS=- (22. September 2005 11:44)

• so au es happy börsdei vo mer, aso nei jetzt chasch ned emol umecruise? so vo wäge illegal wotsch würkli am tag vorher no verwütscht werde und de uuswiis gad ersch 2 jahr spöter becho?

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• vel vel glöck zom gebori au no vo mer....

Ond jetzt hesch wohl die schönst "Gränze" was sAlter agoht öberschrette...somet stönd der jetzt sehr vel Töööörli offe....

• Zitat

Original von pseudOnat
    Jau au vo mir alles gueti zum Burzeltag :winking_face: Chönt ja mal es 125 Türli mache :D:D

hehe 125er türli tönt guet :D! @ charlie, jo scho klar wärs voll scheisse wenn sie mech wörde verwötsche aber jo i ben i 2 johr rollerziit no nie vo bulle usegno worde ond han au ersch öppe 2,3 mol bulle gseh noimet stoh ... also d wahrschindlechkeit esch seehr seehr gring .. ond jo i hoffe jetzt nor dass die liebe lüütlis vom STVA mer min uswis grad morn dönd usstelle! naja werde denn mol morn alüte ond mech informiere .. jetzt gangi glaubs nomol schnell chli use (met de Aprilia verstoht sich :))

• @TS

jetzte isch im moment nümme gfährlich. und under de wuche werded töff eh so guet wie nie kontrolliert.

ois chönd eigentli nur die kontrolle gfährlich werde wos a de schöne sunntig i de saison mached.

denn stoppeds eifach so guet wie alli töff und mached gnaueri kontrolle mit de MFK lüüt.

i so einere hetsch denn eifach gschisse. :wand::böse:

ach ja und no happy böööörsdeeeeiiiiiii tuuuuu juuuuuu :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (22. September 2005 18:51)

• Ja nu, nimms easy. Jetz häsch 18 Jahr sehnsüchtig druf gwartät (na ja vilicht nöd ganz...), dänn chunts jetz wohl a nüm so gross druf a. Aber klar, dass 4 Täg frei gna häsch isch natürli scho sch****e!

S neue Föteli bi dine Biträg mach sich ämmel scho mal guet!

Wie wärs dänn mal no mitemene Fahrbricht i nägster Zit? :face_with_tongue:

• @ squeezie jo ebe han 4 täg ferie gno ond döfft ned emol fahre .. aber ebe hami ned chönne beherrsche, ben höt öppe 3 stond omegfahre :D! jäjo ond morn muesi no wäge töffchleider luege ond ebe i hoffe schwer dasi morn de uswis bechome dasi mol ändlech chli wiiter chan race :D!