üben beim strassenverkehrsamt

• saletti zeme...

so da ich am 6.10 widermal prüefig han, hani denkt ich gang jetztmit mim 6erli chli ga üebe z'hinwil. wie immer sind na es paar anderi det gsi und mer hends zimmli fridlich gha, bis uf so en harleyheinz vo zug (ZG, hend die kei eignigs strassi?) de hett mi chli gnervt.

ja uf jedefall mir schön det am üebe, da fahrt doch plötzlich sonen bullecharre ane (opel astra, eigendlich kein gegner für mis moped :evil2: ) 2 zivili (über chgleidergschmack laht sich ja bekanntlich striite) stiged us und laufed mal zum andere grüppli, brabbled was und den chömeds zu eus. öb ich ghört heb was de anderne gseit hend, ich: ne sorry da isch 5meter weg, ghöre leider ned so guet mit em helm.
    er so sini reed gschwunge vo wege strassi heg bullerei beuftreit chli patroulie zmache und L z'verwiise.

im grund isch de bull na en nette siech gsi, hanem den euses "problem" gschildered, wo mer den suscht selled üebe, vo wege lärmbeläschtigung bi wohnquartier und so. (wer s'strassi hinwil kennt, weiss wie schön i de induschtrie das isch) er hett au gfunde s'seg würkli tip top bim strassi, aber er müess halt eifach sin job jetzt mache.
    sodan sind mer von dannen gezogen.

weiss öpperd was für e buess da würd geh, wenn mer jetzt dem verwiis ned folge leischtet? nach em schild, isch's ja privatgrund.
    isch's strassi ned vo eusne stüüre finanziert? den würd ja de platz de öffentlichkeit ghöre und für jede eigendlich frei zuegänglich:)

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• muesch halt mal fräge öbs üebigsziite git.

also bim strassi alibsgüetli und au bi andere chasch immer a gwüsse äbig go üebe. ganz legal. hend sogar d töggeli dete.

aber susch seisch mer mal wenn'd wotsch üebe.

ich han en parkplatz ganz i de nächi vo zumike (isch ja nüd wiit für dich) ziit und töggeli hani au.

eifach mal säge :smiling_face_with_horns:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Yep... und falls emol luscht häsch i de nöchi vo Bade z'cho.. hätt ich au no es paar strasse und en riesige Parkplatz wo mer chönnd üebe... :winking_face::face_with_tongue:

Es git in Wettingen, offizielli Strössli wo für das denkt sind...

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

Einmal editiert, zuletzt von LucioGT ()

• @lucio oder de parkplatz bem Tägi esch das emerno de Notbrämse platz?

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Charlie
    @lucio oder de parkplatz bem Tägi esch das emerno de Notbrämse platz?
    cu charlie

Nöd nur das, döt chasch au perfekt d'Achti üebe.... zuedem gits no die Alti Otelfingerstrasse wo mer dörf als Üebigsstrasse verwende... und bi de Kiesgrueb hät au no es Plätzli (döt han ich übrigens während de Prüefig müesse d'8i mache und d'vollbrems)

:smiling_face:

• be öis of em stva esch en tafele, dass s gländ för üebigszwäcke sperrt seg. was mer aber mache chan, esch einisch gmüetli alles mache, well das esch jo ned üebe sondern es dorefahre, ond denn öpe 30min bes 60min spöter weder dore. do seid be öis amel niemer öpis...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• also in ZUG (dofe harry) chan me vum 5i bis am 10i zabig üebe, si lönd au d hüetli stah!

was söll das eigendli für e scheiss regelig si, das me nöd dörf go üebe????

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• Peak

was söll de das heisse Zug isch e buure "kanton", ok mit chli vill briefchäste :winking_face:

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• Zitat

Original von Vity
    Peak

was söll de das heisse Zug isch e buure "kanton", ok mit chli vill briefchäste :winking_face:

Chasch i dem Fall um d'Briefchäscht s'Achti üebe...
    :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Vity
    Peak

Nei das esch ned of ZG sondern of OW bezoge gsi.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Aso im AG cha mer au ofs ganze Areal go...het au e zuegänglechi Gschwendigkeits-Mässstrecki det.....het eifach ned wörkli was izeichnet ond au kei Töggeli :face_with_rolling_eyes:

Aber theoretisch esch halt Privatgrondstöck scho ned wörkli zuegänglech...ond wenn halt det so es doofs Täfeli stoht, esch es nunmal so..

• hehe gschwindigkeitsmessig :grinning_squinting_face:

und sicher kei tafle vop wege tempobeschränkig da ja privatglend hihi :smiling_face_with_horns:

da chömed mir doch es paar sache in sinn :grinning_squinting_face:

es git doch die luschtige tafle "sie fahren xx" in z.B. 30er zonen.

han mer mal überleit was die echt ahzeigt wenn ich mit 100er durerusche :face_with_tongue:

het ja nur 2 azeigestelle hehe

aber bis jetzte isch mer's immer no zriskant gsi... obwohl i ja schnell uf 100 bin :grinning_squinting_face:

• danke bösci. aber ich han d'hoffnige ufgeh... glaub ich gang definitiv ned mit minere ad prüefig. schaffe kes venünftigs 8i und de versetzt slalom au ned.

und min fahrlehrer hett gad irgend e op's gha und chan vop dem her au ned ga luege/üebe :wand: jetzt muen mer den nur na e vernünftigs bike bsorge für die paar täg :face_with_rolling_eyes:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• hmmm würd der ja mini CBF gäh...

und die isch au es super prüefigsmopped....

aber mini gsehnds gaaaaanz sicher nüd gern am strassi....

het em experte wohl es paar hundert umbaute zviel :face_with_tongue:

aber miet der doch e CBF500ABS.

mit dere chasch nüüt falsch mache.

isch handlich wie es velo und het ABS. also chasch easy die 8i's slaloms usw. fahre und bi de vollbrems muesch grad au nüd ufpasse sondern eifach voll drilange :smiling_face_with_horns: