üben beim strassenverkehrsamt

• @ Maini

Also wenn ich mit minere Gixxer durecho bin mit de 8er (nöd eifach aber möglich) denn schaffsch es au Du... meischtens isch mer bi de Manöverprüefig eifach zfescht uf de "Bode" bzw. d'maschine konzentriert.. aber schliesslich isch mer no, oder besser gseit sött mer ja no de Rückblick mache usw, das lenkt e chli ab... so isch es jedefalls bi mir gsi.. :winking_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• also rückblick hani bi de manöver nie gmacht

de experte het au nüüt zmotze gha

nur dass ich teilwiis im rege gfahre bin also nüd uf em strassestück wo chli trochner gsi isch als anderi....

well es het eifach gschiffed was es het chönne...... :böse:

und de scheiss experte macht hinne uf em sozius eifach en riese ruck mit sim fette A***** (isch würkli en fettsack gsi) und brummled hinne füre mer fahred da im trochne....LOOOL wenn alles under wasser staht und er mich schier ufd fresse ghaue het mit sim scheiss ruck :böse:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• lucio

ja ich weiss underdesse das es anderi würklich gmacht hend mit ihrne supersportler, nur s'problem isch ich brings ned ane. da chönd mer na so viel sege es gaht scho bli und bla:) und dezue chunnt den na das ich die prüefig muen bestah, nervosität etc. da gangi lieber uf nummer sicher.

bösci

nei ich han nix gege e cbf :grinning_squinting_face:
    wird mich bim hondahändler erkundige öb er die am tag x frei hett, de hobbel kenneds z'hinwil obe au scho zu genüge:)
    und ja dummi experte giz halt immer wider:)

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• ich säg nur, än aprilia RS für ad prüefig rockt eifach alles was do isch, beschissene länkischlag, defür liecht aber dä absoluti oberhammer zum bergafahre wennt en fettsack als prüefer hesch wo dr hinnedruf hockt :ugly4: :lol:

aber dass du nöd dörfsch go üebe isch scho echli übel, bürokratie rulez sägi nume :hmpf:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• wuhaaa... s'schnäbi giz au na... :haha:

joah defür hesch's relativ lögge gha für de parcour, da liechter als mini:)

aber ebe sölled die strasseverkehrsämtler doch dumm due, den gangi eifach mitme velo :arsch:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: