Outlook für Fortgeschrittene..

• Hallo Zäme.. da es da inne de einti oder anderi "IT-Fuzzy" git möcht ich Euch e Frag stelle.. (au die andere User dörfed antworte, wenn's d'antwort kenned :face_with_tongue: )

Im Outlook tueds mir mängisch gwüssi Adresse selber verfolständige, wenn ich versueche d'Email Adresse manuell iizgeh... und nöd nur bi de gspeicherte "Kontakte" sondern au die wo ich bis jetzt z.B. au nur einisch han iigeh...

Mini Frag: Sind die Adresse irgendwo gspeichered uf em Rechner, irgend imene "temporäre Ordner" ??? Ich möcht nämlich no die einti oder anderi Adresse usefiltere damit ich sie chan speichere... :confused_face::face_with_rolling_eyes:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Danke Virus, aber ich bin leider no keis bizzeli wiitercho.. ich han nüd unter de Ordner gfunde... villicht bin ich au z'blöd für das... :face_with_rolling_eyes::wand:

• Zitat

Original von ktm625
    Mit was für eme Office-Paket schaffsch denn?

Office XP Proffessional... :face_with_rolling_eyes:

• den suech mal uf dinere systemplatte nach *.nk2

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Zitat

Original von V|RuS
    den suech mal uf dinere systemplatte nach *.nk2

han ich... genau mit dem Format... nichts !! :frowning_face:

• öhm. chönntis si, dass das en versteckti datei esch? denn müestisch zersch dim system säge, dass er versteckti ond systemdateie au söll azeige :winking_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Peak
    öhm. chönntis si, dass das en versteckti datei esch? denn müestisch zersch dim system säge, dass er versteckti ond systemdateie au söll azeige :winking_face:

Scho gmacht, gemäss d'Support Siite uf em Microsoft Web.... :confused_face:

• Gib mol e Adresse im Outlook ii wot wetsch losha. Sobald si dir vorgschlage wird chaschsi mit Rechtsklick - "löschen" lösche... ganz eifach :grinning_squinting_face:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

• Zitat

Original von 4ska
    Gib mol e Adresse im Outlook ii wot wetsch losha. Sobald si dir vorgschlage wird chaschsi mit Rechtsklick - "löschen" lösche... ganz eifach :grinning_squinting_face:

ich wott sie ja gar nöd lösche... suscht wärs mir ja gliich.. es gaht darum, dass ich nöchscht Wuche de letscht han i dere Bude wo ich momentan schaffe... ich han die einti oder anderi Adresse vo Chunnde wo mir hie und da vorgschlage wird, aber nöd gspeicheret han.. da ich mich am letschte Tag no mitemene Mail möcht verabschiede, möcht ich gern die Mailadresse no usefiltere...

:face_with_rolling_eyes:

• du schaffsch i de bude sicher mitemene servergspeicherete profil :winking_face:

also isch die datei au ufem serverli :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Sehr wahrschiinlich stimmt das mit em "Server Profil"... aber ich bin's ja dihei und im Gschäft am Probiere... erfolgslos.. :face_with_rolling_eyes::hmpf: