eigentlich bist zu späht
Ausnahmsweise hoffe du fährst unsere päs
Timmelsjoch 30,7,19 Truppe voll
-
-
Was ist päs?
-
sorry warst zu späht leider nein
Ev ein ander mal -
kein Problem.. Fahre die strecke trotzdem nur bissl später, euch gute fahrt
-
Bin def dabei. Da ich noch arbeite, komme ich abfahrbereit zum Schwabenhof.
-
los gehts
-
toll wars, danke für die gute und nette begleitung
-
toll wars, danke für die gute und nette begleitung
Jap, hatte auch viel Spass!!!
Danke an alle die dabei waren
-
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.
-
Du schreibst in einem Forum eine Tour aus, bei der von Beginn an mehrere Teilnehmer scho von deine Seite aus eingeschribene wurden, als sich dann jemand für die Tour, aus dem Forum, interessiert, sagst du sorry wir sind schon voll..
Wieso wird die Tour denn ausgeschrieben?
-
stimmt nicht als ich sie auschschrieb waren wir erst zu 3.
Die andern meldeten sich per wahrsapp und waren dan halt schneller
Ausgeschlossen hab ich nur eine person
Und war zu seiner sicherheit, behaupte ich jetzt malHabe schon viele touren ausgeschrieben,und es kamm eh keiner
-
Chlaut dä Port eifach mis Video got jo gar nöd! Aber super tolli Truppä gsie!!! aso ich für min Teil han lang nüm so viel spass gha ächt cooli lüt!
@zdriver dasch würkli ä tour wo eim viel abfaerlang physisch und mentall für diä eintä heisst dä nämlich am morgä am 4ri uf sto und zum treffpunkt fahrä und zobig am 10ni wider dähei zsi! Dä Port macht das scho länger wiä au ich die tour mä muäs eifoch mol mitcho wenn platz isch und den entscheidät diä wo scho mol gangä sind dur dä Tag durä öbs würkli sin macht dä jenig diä ganz tour mit zne! Und voll isch voll bi därä Tour 7 bis 8 erfahräni lüt das isch scho a dä gränzä!
-
Du schreibst in einem Forum eine Tour aus, bei der von Beginn an mehrere Teilnehmer scho von deine Seite aus eingeschribene wurden, als sich dann jemand für die Tour, aus dem Forum, interessiert, sagst du sorry wir sind schon voll..
Wieso wird die Tour denn ausgeschrieben?
zdriver, muesch nüd Truurig si , mich hät er au nüd mitgnoh…….!!!!!!
-
Finde auch also jetzt meine Persöndliche meinung... MAX 3-4 leute für so eine grosse Tour.. Wäre nix für mich gewesen ich warte einfach überhaupt nicht gerne.. Es muss einfach passen, jedoch muss man auch mal zusammen Fahren um zu wissen wie man abgestimmt ist aufeinander..
Die Tour selber war ein Traum danke an Port für die "Strecke" bis auf den Riedbergpass der mich bissel ins Schwitzen gebracht halt weil rundherum alles gesperrt war...@zdriver dasch würkli ä tour wo eim viel abfaerlang physisch und mentall für diä eintä heisst dä nämlich am morgä am 4ri uf sto und zum treffpunkt fahrä und zobig am 10ni wider dähei zsi! Dä Port macht das scho länger wiä au ich die tour mä muäs eifoch mol mitcho wenn platz isch und den entscheidät diä wo scho mol gangä sind dur dä Tag durä öbs würkli sin macht dä jenig diä ganz tour mit zne! Und voll isch voll bi därä Tour 7 bis 8 erfahräni lüt das isch scho a dä gränzä!
Ich bin am 5.30 uf dä töff und 22.30 wieder dihei gsi.. Mit Arsch het nöd so freud gha..
-