• Zitat

Original von Wolverine
    okok, sorry, uf Betriebssystem Ebeni natürli. Klar, wännt voll uf Hardware ebeni Proggisch gahts nöd.

was heisst denn da 100% kompatibel, oder überhaupt kompatibel? ab dere ebeni wird sowieso alles vom betriebssystem abstrahiert. vo denn ah isch alles kompatibel, sogar en gameboy oder so, wenn'd emol es betriebssystem druff hesch.

PS: Bi Dell zahlsch übrigens ken mehpriis, wie'd wiitervore mol behauptet hesch, sondern weniger, will die kei gschäft müend underhalte und alles per versand möched. usserdem chönd die mit stückzahle schaffe, wo sich en andere nur cha lo tröime.

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Bin selber ein IT- Fuzzy und das was Wolverine sagt dem stimme ich zu 100 % zu

Ausser das mit den AMDs da bin ich auch nicht wirklich der Meinung :winking_face:

• zum uf's Thema zruck cho, für was bruchsch denn de neu PC? Zum game oder für de Huusgebruch?

Also was Gamer-Kiste agoht, döt mues ich passe, befass mich nöd würklich demit, aber Kiste für de SOHO-Gebruch git's sicher günstiger.

Und wenn gad alli vo Dell redet, Fan bin ich au nöd. Hend mir eifach scho z'viel Ärger bereitet..

• hei chum mou widr chli abe gäu, wede zweni sex hesch odr süsch irgendwie nid klar chunsch cha hie usem forum äuä so zimli gar niemer öpis drfür..
    me cha die sache wode obe ufzöut hesch ou angersch übere bringe.. c'est le ton qui fait la musique

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Zitat

Original von ktm625
    zum uf's Thema zruck cho, für was bruchsch denn de neu PC? Zum game oder für de Huusgebruch?

Also was Gamer-Kiste agoht, döt mues ich passe, befass mich nöd würklich demit, aber Kiste für de SOHO-Gebruch git's sicher günstiger.

Und wenn gad alli vo Dell redet, Fan bin ich au nöd. Hend mir eifach scho z'viel Ärger bereitet..

Stimmt. Aber er hät ja gschriebe, das er au chli zocke wett.

• Zitat

Original von $nail

hei chum mou widr chli abe gäu, wede zweni sex hesch odr süsch irgendwie nid klar chunsch cha hie usem forum äuä so zimli gar niemer öpis drfür..
    me cha die sache wode obe ufzöut hesch ou angersch übere bringe.. c'est le ton qui fait la musique

Immerhihn säg ich öppis zum Thema und lalle nöd so en stuss zäme wiä du! :wand: . Lies mal genau was i gschriebe han, dänn söts eigentli nüt me zum "Komentiere" gä. Und dä Usfall isch scho lang abghacket, also chum nöd wiä e alts Ömi hintedrie. :böse:

• So dezue muess ich de Wolverine e biz in Schutz näh, er hätt sich entschuldigt für sin uusrutscher und basta, suscht chömemer eso nirgends hi... :face_with_rolling_eyes::evil2::face_with_tongue:

PEACE, LOVE AND DRUGS.... :grinning_squinting_face::arsch:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

Einmal editiert, zuletzt von LucioGT ()

• Zitat

Original von LucioGT
    So dezue muess ich de Wolverine e biz in Schutz näh, er hätt sich entschuldigt für sin uusrutscher und basta, suscht chömemer eso nirgends hi... :face_with_rolling_eyes::evil2::face_with_tongue:

PEACE, LOVE AND DRUGS.... :grinning_squinting_face::arsch:

Merci :grinning_squinting_face:

Drugs, druuuugs, woooo, ich au wett!?!? :face_with_tongue:

Einmal editiert, zuletzt von Wolverine ()

• sorry wenn ich do liesä, Dell sig guet denn wirds mir andersch. Da isch jez dä gröschti huere scheissbetrieb won ich kenne. Tuet mer leid wenni da säge, aber wennt s'2te mal öbbis det chaufsch chasch eifach nur nid ganz bache siii.

Lieber sälber zämebaue und konfiguriere, isch nöd so ä riese Sach. Vor allem nid immer luege dass mer s'neuschte dinn het sondern immer chli weniger da sparsch e mengi geld.

Cry mich ein river ! :ugly2:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

• Zitat

Original von Hypi
    Lieber sälber zämebaue und konfiguriere, isch nöd so ä riese Sach. Vor allem nid immer luege dass mer s'neuschte dinn het sondern immer chli weniger da sparsch e mengi geld.

Das isch es ebe... vieli Kollege vo mir, wo "möchtegern" Computerprofis sind säged au immer, sälber zämebaue... aber wenn's druff a chunnt fühlt sich denn keine vo dene sowiit kompetent mir würklich gueti Tipps geh. Vor alle alles separat zämechaufe isch wahrschiinlich au mit emene grössere Ufwand bunde usw. Ich chan nur us eigeni Erfahrig verzähle, dass ich mit Dell zfriede bin, sehr zfriede sogar. De Support isch au guet..

Leider chan ich mich nur als 08.15 User bezeichne, ich chan dir en 12 Zylinder Motor zämebaue, aber vo PC... nix Ahnung !!

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• hehe, ich bin zwar informatiker aber ich mues mi au immer wieder schlau mache wenn i än pc zämebaue, findsch im inet ja gnueg ahaltspünkt, klar muesch denn au no wüsse uf wasd sötsch luege. also ich stell da dä kollege meischtens öbbis guets zäme. min eigete woni sit 2 1/2 jahr han lauft immerno perfekt und das mit self-support :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• so wott zo dem thema au no schnell öppis loswärde:

also i wott nor so fell säge. förne IT-mönsch esches secher priisgönstig ond guet wener sech en pc sälber zämestellt ... denn hetter das drinne woner wott ond ebe dänke mol werd fellecht au günstiger cho als wemmer sech so eine be dell wörd zieh! nor wemmer halt en laie esch bzw. 0815 user denn brengt eim das ned wörkli fell wemmre denn de heime s case het ond dezue no hd, mainbord, ram, pcu usw.!

also för lüüt met ned so fell ahnig vo pc's zämemeche esches secher besser en dell pc's oder eifach ein pc z chauffe wo scho zämeboue esch ond jo öb jetzt dell oder was au emmer .. kA weiss ebe au ned wani mer söll chauffe! also ben jetzte be au am luege wägeme pc nor leider chönnti ebe au ned elei en pc zämestelle ... i han chlini kenntnis aber die länge niemols zom en pc zämez boue! ond i hamer au öberleit be dell eine z chauffe wellmer det au no 3 johr garantie het ond de service mines wössens no guet sött sie! aber ebe wördis tschegge met pc zämeboue wördine vo steg chauffe!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von Labyrator
    also ich ha mer jetzt au grad en neue zoge, en AMD 3.8 dualcore.. ga mal uf http://www.top-d.ch und den gib bir suechmaschine CRONOS ine.. gruess

Woahhhh, du sauuuu!!! :uaa: Ich au wett!!! ;(

D'X2's sind eifach Hammer CPU's :grinning_squinting_face:

Also ich han Dell au nöd empfehle. D'Hotline isch für'n Arsch. Han 3mal ca. 15min schälle lah, dänn häts mi ahgschisse und i hans sälber gmacht :wand: . Qualitativ sind d'PC's aber glaubs nöd schlächt. Nur ebä s'Ufrüschte isch sau tür :böse: .