• Zo dere ganze Pseudo-Dell problematik:

So wiit ech weiss, macht Dell höt s gliiche we HP met de türere maschene. Det chasch ned eifach so es anders RAM ine dröcke. HP esch so, dass nor Kingston RAM gönd, bzw nor ECC RAM. Was doch us au sini Vorteil hed.

Dell esch secher ned schlächt. Send sehr guet verarbeitet ond d HW esch extrem guet ofenand abgstemmt. Zodem esch es be Dell, so wie au be HP, relativ eifach en Komponänte z wächsle, well die Ghüs eifach top send. Do muesch ned e mol en Schruubezierer e d Fenger nä zom en HD oder es anders LW z wächsle.

Ech wörd säge, wennt of "Schöni" Ghüs stosch, ond du em Steg Vertroue schänksch, denn wördi die Cheschte chaufe.

Wennt aber s Gäld sowiso hesch, denn wördi mol d Powermaschene vo Dell ond HP vergliiche.

Dell
    HP

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Wäääää, so e scheiss Kischte!!!! Viel z'Tür. I wett eu jetzt nöd beleidige, aber ihr händ ächt kän Plan!!! 1. Wämme ahnig vo PC's hät nimmt me ganz sicher mal kä Intel CPU!!! Usser bi Laptops evt.. Isch nur sau Tür, hät aber gliech kä Leischtig!!!

Gang mal unter http://www.digitec.ch -> Komplettsysteme -> Arsia go gucke. Det find es paar geili Maschienene wo zum Zocke usgleit sind! Und sind lang nöd so tür. De Arsia 800 isch nut 1900 und hät im Durchschnitt 25% meh Power!!! Hät halt e geili AMD 64 Bit CPU drin. Chasch also später au uf Windows 64Bit umstiegä. Und das System brucht au öppä 25% weniger Strom, will si kä Intel CPU drin hät!!! = Intel isch Müll.

Viel spass bim ussueche und Gäld spare.

Und Dell, HP etc. chasch rauche wännt kän Bonz bisch, will s'Upgrade später isch grad Dopplet so tür!!!

• Zitat

Original von Wolverine
    Und Dell, HP etc. chasch rauche wännt kän Bonz bisch, will s'Upgrade später isch grad Dopplet so tür!!!

We alles hed au das sini vor ond nochteil.

Vo wäge Intel oder AMD.
    Ech bevorzuge eigentlech au AMD. Nor leider geds halt vell lüt wo vo AMD ned vell halted. Ech verchaufe eigentlech Primer au AMD's.

zom Thema 64bit. Brengt der ned werkli vell, wennt ned SW hesch, wo för 64Bit gschrebe esch. Ech han do be mer en Server metemene AMD Opteron 64. Dä esch ächt de Hammer. Leistig bes zor vergasig. Aber die cheschte lauft au metemen RedHat 64Bit ond alli SW woni installiere luegi ganz gnau, öb die au 64Bit send oder ned. Klar laufed die AMD CPUs au met 32Bit SW. Nor we gseid, es brengt der ned werkli öpis.

Ideali lösig...
    Ech wörd mer för die zwäck wo die cheschte denn bruucht werd, eini sälber zäme stelle. S zämeboue chost jo au ned werkli vell ziit. deför hesch schlossäntlech zemli genau das, womer au wett ond ned e huufe züg, womer denn drenn hed ond gar ned wett, bzw bruucht.
    Aber du wetsch jo ned en PC sälber zäme boue

Back to Topic
    D frog esch jo eigentlech gsi, was mer vo dere cheschte haltet. ond so wes usgsehd, wott er die cheschte jo onder anderem zom game. ond wenn er eh keine wott sälber zäme boue, denn wördi doch säge, esch die box ned schlächt.

• Klar hät alles vor und Nachteil. Für Firmene isch Dell, HP etc wäg em Service super. Aber als Homeuser bringed der diä Mehrkoschte nöd viel.

Drum han i ja gschriebä, das me später au uf 64Bit OS chan umstiegä. Das find ich ja s'geniale dra. Jetzt chasch na mit 32Bit schaffe und später uf 64Bit umstiege, ohni das'd der wieder neui Hardware muesch chaufe! Au im 32Bit Mode sind AMD's stärker. Und klar gits lüt wo nüt vo AMD halted, aber das sind au immer diä Möchtegern IT Profis und Ihkaufscheffe wo eh null Plan vom Zügs händ! Im moment isch AMD eifach um Wälte besser. Vielicht änderet das mal, aber sicher nöd i de nächschte paar Mönet.

Schlächt isch diä Kischte sicher nöd, aber sie isch viel z'tür hät en huufe schrott drin wo eh niemert wott etc. Und ebä, det bi Digitec chunsch en billigere mit viel meh Leischtig zum Zocke über. Und sicher nöd nur bi Digitec.

Also mini Empfehlig bimne PC zum Zocke. AMD CPU, kä Intel, Mainboard eifach käs No-Name, Ram min 1GB, HDD je nach wusch aber 7200 U/Min (mini empfehlig isch Maxtor, bi HD's chunt das hüt nüme gross druf ah). Grafikkarte mindeschtens e Radeon X700 oder gliechertig, besser e x800. Dänn halt na Laufwerk etc. was'd so wetsch. Wännt na öppä 1 Monet wartisch, werded d'Grafikkartene chli billiger, will dänn ATI ihres neue Flaggschiff usebringt. Ghüs, naja, halt so nach bedarf und wünsch/Platz. Hoffe i han nüt vergässe.

• Hi
    Bin weder Power-User noch hab ich selber gross ne Ahnung von den Kisten, brauche den PC aber täglich im Büro (hat grad neue Kisten gegeben, HP Compaq) und hab zu Hause einen mit AMD-Prozessor.

Etwas ist leider schon aufgefallen: wer volle Windows-Kompatibilität will (auch Kleinigkeiten wie Selbstinstallationen von Programmen) sollte sich entweder auskennen oder lieber was Intel-mässiges kaufen. Mein PC zu Hause (übrigens von PC-Hai) hat da doch immer wieder leichte Probleme, nicht nur mit der Windows-Palette sondern auch mit anderen Programmen welche vor allem auf Intel-Basis laufen (na ja, immerhin hab ich nicht Mac - da läuft 50% wohl gar nicht, angefangen mit diversen Programmen fürs GPS).

Zum Gamen ist der PC zu Hause genial. Schnell, super Grafik (hab so 3D-Spiele, da läuft die Kiste auf Hochtouren) - nur das laden vom DVD dauert manchmal etwas (etwas schnellere und grössere interene Speicher könnten das Problem wohl auch entschärften).

Die Schwiegerelten haben 2 PC's: einen super teuren, hochwertigen Marken-PC und einen Mega-Günstigen von Aldi (kostet etwa 1/3!). Und man glaubt es nicht: das Aldi Teil läuft perfekt und der Top-Mist ist dauernd in der Reparatur. Bei den Preisen würde ich einfach den günstigsten PC kaufen der gerade noch die Bedingungen in Sachen Geschwindigkeit und Speicher erfüllt - und alle paar Jahre einen komplett neuen kaufen. Aufrüsten mit teuren Karten oder neuen Chips macht doch eh fast keiner, zudem sind die Teile ja auch grausam teuer im Verhältnis zu einem neuen PC der schon alles hat.

So hat mir sogar mein Bruder (hat ne eigene Informatikfirma mit 50 Angestellten, weiss also von was er spricht) empfohlen einfach den billigsten PC zu kaufen. Wer schneller Online-Spiele spielen will, dem reicht die Rechenleistung lange aus - da liegt das Problem sowieso meistens an zu langsamen Leitungen.

Marc
    P.S.: abwarten bringt nichts -denn alle paar Monate kommt eh was ganz neues, noch viel besseres raus. Und die tausend Updates um die Fehler zu beheben sind dann auch nicht spassig :wand:

• Sorry, aber das ist zu 95% Bullshit!!! AMD CPU's sind zu 100% Intel kompatibel. Kast auch sagen Intel ist 100% AMD kompatibel, da die 64Bit erweiterung ja von AMD entwickelt wurde.

Also bitte lasst den scheiss mit wie AMD's sind nicht kompatibel, stürzen immer ab und solchen Mist. Stimmt alles nicht. Das sind nur Lügen von bemitleidenswerten Intel Usern die ihre viel zu teuren Intel CPU's rechtfertigen wollen.

<<<<<Wer schneller Online-Spiele spielen will, dem reicht die Rechenleistung lange aus - da liegt das Problem sowieso meistens an zu langsamen Leitungen.>>>>>>

Muahahahaaaaa, so'n quatsch. Du brauchst eine gwisse Bandbreite (langsamstes ADSL reicht noch lange) und das wars. Mit der dickeren Leitung holst du nicht mehr Frames aus deiner Mühle raus. Eben da brauchts geile Hardware. Wenn du mit ner hohen Auflösung und super Grafikqualität zocken willst, reicht der billigste PC nicht aus. Dein Bruder hat wieder mal null ahnung. Genau das meine ich mit den Möchtegern super PC Fritzen. Im Normalfall (klar, es gibt immer und überall ausnahmen) bietet die Mittelklasse das beste Preis leistungsverhältniss. => Momentan recht flott zu nem günstigen Preis und kann auch in 2 Jahren noch einigermassen mithalten. Hingegen ein Low-Budget Modell ist jetzt schon an der unteren Grenze und in einem Jahr für Games und sonstige leistungshungrige Anwendungen nicht mehr zu gebrauchen.

<<<<P.S.: abwarten bringt nichts -denn alle paar Monate kommt eh was ganz neues, noch viel besseres raus. Und die tausend Updates um die Fehler zu beheben sind dann auch nicht spassig>>>>

Quatsch, alles Quatsch. Wenn in ner Woche ne neue super CPU raus kommt, dann kriegste das aktuelle Topmodell dann zu nem viiiiel viiiel tieferen Preis!!! Also lohnt sich warten IIMMMEER wenn in der nächsten Zeit grad was neues besseres rauskommt. Klar, beim billigsten Modell machts dann vieleicht ein paar Franken aus, da würd ich auch nicht warten. Darum sollte man sich zuerst ein bisschen Informieren oder jemanden Fragen der Anung davon hat. Ich hoffe ich bin nicht der Einzige :face_with_tongue: . So, jetzt hab ich mich genug aufgeregt. Sorry für den "strengen" Ton, aber ich kann diesen Quatsch nicht mehr sehen ( viele IT-Foren :kotz: )

Oh ja noch was: Teuer kann schlecht sein, schlecht gut, aber das ist selten so. Den Begriff Montagsauto kennst du ja wohl. Oder Motorrad wenns sein muss :face_with_tongue: . Aber klar ist, dass man bei PC Hai absolut gar nix kauft!!! Der Laden ist Schrott!!!!

• Sorry Wolv aber din ton isch grad au zum Kotzä... Muäsch dich nümä däzuä üssärä, aber das isch mini Meinig. Ich mein alli andärä schribäd ihri Erfahrigä und halt das wos wüssäd, än teil schribt sogar no, sie segäd kei PC gurus und den chunsch du mit somänä Ihtrag. Äs git lüüt wo jetzt halt uf Intel stönd, na und? sölläds doch. Den chan mä drüber redä oder besser mä chans usdiskutiärä, aber aifach mol chli go uf dä lüüt umähackä tjaja isch halt nöd mini Art.

PS: Dä ihtrag isch eigentlich grad au nöd mini Art will ich das huärrä doof findä aber äbä...

No rasch was zum Thema, chauf dir was wo für dich stimmt, bi PC's, Töff's, Auto's etc. gönd d'Meinigä sowit usänand, das niä öppert findsch wo sgenau gliche gmacht hetti wiä du. :winking_face:
    Vill Spass bim ussuächä.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zum Glück gibt es so viele Meinungen wie PC's :face_with_tongue:

Und: ich kauf einen PC lieber bei PC Hai als im Interdiscount (Dell war mir zu teuer - und als reiner User muss bei mir alles Vor-Installiert sein). So konnte ich meine Programme dort auch vorbei bringen und die haben mir alles schön installiert - für zusätzliche Sachen hab ich dann einen Kollegen ins Haus geholt.

Wer Power-User mit Top-Kenntnissen ist, wird sicher sehr viel bessere Sachen finden (ich hab im Leben noch nie ein PC-Heft gelesen) - und vermutlich sogar zu besseren Preisen. Statt über einen Laden herzuziehen hätte man ja auch andere Anbieter nennen können welche einem was bezahlbares zusammenstellen :öm:

Mit abwarten ist selbstversändlich "auf die neuste Version" gemeint - das ältere Sachen immer sehr schnell an Wert verlieren wenn was neues kommt ist ja nicht nur bei PC's so (ähm - wer wollte schon mal einen vernünfigen Preis für ein zu verkaufendes Motorrad lösen?)

Mein PC zu Hause hat jedenfalls ein paar Kuriositäten, was mein Büro-PC nicht hat - und die Erklärung es könnte an den Prozessoren liegen schien mir bissher nicht ganz unlogisch. Und ob ein Programm zu Hause mal 2 Sekunden Pause macht um neu zu laden oder nur ein Augenzwinkern ist mir schlicht egal - dafür zahle ich auch 1000 Franken weniger für welche ich schöne Ferien mache :smiling_face_with_sunglasses:

Deshalb bleibe ich dabei: ein guter Monitor (hab einen 19" zu Hause, 17 im Büro) - und den Rest wechseln wenn's mal nicht mehr funktioniert. Seit ich zu Hause statt ein normales Moden einen ADSL-Anschluss habe, brauchen auch Bilder nicht mehr ganz so lang - mit höheren Raten würden auch grosse Downloads noch einiges schneller gehen (600KB sind eben noch nicht wirklich viel - hab ja den Vergleich zum Büro und den super schnellen Standleitungen - da war selbst der alte Pentium 1 PC noch wesentlich schneller als mein doch nicht grad lahmer Rechner zu Hause).

Marc
    der es bescheuert findet über 2000.-- für einen PC ohne voll installierte Programme auszugeben wenn man damit keine Kohle verdienen muss, es also für die Arbeit ist. Wer den ganzen Tag hinter dem Ding sitzt, ist abends froh wenn er damit nichts mehr zu tun hat :winking_face:

• Zitat

Original von Toretto
    Sorry Wolv aber din ton isch grad au zum Kotzä... Muäsch dich nümä däzuä üssärä, aber das isch mini Meinig. Ich mein alli andärä schribäd ihri Erfahrigä und halt das wos wüssäd, än teil schribt sogar no, sie segäd kei PC gurus und den chunsch du mit somänä Ihtrag. Äs git lüüt wo jetzt halt uf Intel stönd, na und? sölläds doch. Den chan mä drüber redä oder besser mä chans usdiskutiärä, aber aifach mol chli go uf dä lüüt umähackä tjaja isch halt nöd mini Art.

PS: Dä ihtrag isch eigentlich grad au nöd mini Art will ich das huärrä doof findä aber äbä...

No rasch was zum Thema, chauf dir was wo für dich stimmt, bi PC's, Töff's, Auto's etc. gönd d'Meinigä sowit usänand, das niä öppert findsch wo sgenau gliche gmacht hetti wiä du. :winking_face:
    Vill Spass bim ussuächä.

Jaja, ich weiss, drum han ich mich ja au scho im Post defür entschuldiget. Isch jetzt au nöd bös gmeint, aber wänn Läie i so Forene ihre Ideä und Gadanke niederschriebed (si meineds sicher nöd bös) entstönd eifach mega viel falschi Grücht wo dänn immer wietertreit werded. Erläb i gnueg. Bin au Informatiker (Lehrling) und vo Hardware han i viel meh Ahnig als vo Software. Also isch echt nöd bös gmeint, gäll Yam660. Drum säg ich als Töff leihe au nüt, wänn eine es Problem mit sinre Ihsprützahlag etc. hät.

• Ok entschuldigung ahgnoh. Ich verstohn dich jo scho, was du seisch isch jo au richtig. Aber äbä dä Ton macht halt d'Musik. Und äbä mengmol häsch glück und chasch mitämä Neustart vomänä PC alläs flickä. :winking_face: und wen das den per zuäfall än intel freak gmacht hät bimänä AMD prozessor isch jo klar welläs Grücht das entstoht. Aber äbä isch schwirig ich weiss... :winking_face:

Aifach dra denkä, ihr chönd nöd am AMD proz. d'Schuld geh, wenn d'Muätter statt dä PC ihgschaltä dä Monitor usgsschaltä hät... *lach*

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Mercutio
    Wolverine

für das'd sonen bullshit vom stapel losch, hesch aber e mächtig grossi frässe. AMD und Intel 100% kompatibel? wett dich mol xeh software mit em intel-compiler ufeme AMD z'kompiliere und denn nochher laufe z'lah.

:lol: do chani ned meh dezue säge :lol:
    wot rächt hesch, hesch rächt

Einmal editiert, zuletzt von Peak ()

• Zitat

Original von Toretto
    Aifach dra denkä, ihr chönd nöd am AMD proz. d'Schuld geh, wenn d'Muätter statt dä PC ihgschaltä dä Monitor usgsschaltä hät... *lach*

hehehehe, ja genau. Bi PC's isch es scho schwierig zum usefinde, wieso das scheissding im Monet 1 mal eifach rebbotet oder so bruch. Han i au scho gha, so problem. Aber es liet sozäge niä am Prozi. Netzteil sind au viel gschuld dra.

I han au gmerkt das i chli heftig reagiert han. Hät sich halt alles ufgstaut.
    :frowning_face: :face_with_rolling_eyes:

• Zitat

Original von Mercutio
    Wolverine

für das'd sonen bullshit vom stapel losch, hesch aber e mächtig grossi frässe. AMD und Intel 100% kompatibel? wett dich mol xeh software mit em intel-compiler ufeme AMD z'kompiliere und denn nochher laufe z'lah.

okok, sorry, uf Betriebssystem Ebeni natürli. Klar, wännt voll uf Hardware ebeni Proggisch gahts nöd. Will wänns dänn uf de AMD's au wür laufe, würs heisse, das's genau so scheisse sind wiä diä Intel Heizöfä :evil2: . Aber e stufe höcher sinds dänn 100% kompatibel. Di neue AMD CPU's händ au SSE3 und so Intel Gugus integriert.

Vielicht händ er's scho gmerkt, aber ich mag Intel ziiiemli derb nöööd :ugly: . Huere Saftlade :kotz: