• Guten Tag zusammen

Ich brauch mal einen Tip von euch

Ich bin zwar selber IT-Fuzzy trotzdem höre ich gerne die Meinungen von anderen IT-Luschen :winking_face:

Ich will mir einen neuen PC Kaufen weil mein alter jetziger P3 650 mhz und 512 MB ram nicht mehr so zeitgemäss ist und ich doch gerne mal paar Spiele auf dem pc machen würde.

Was sagt ihr zu diesem PC?

Selber zusammenstellen weiss ich wäre besser kotzt mich aber an :winking_face:

• Super PC.... :top:

Aber gahn emol gliich uf http://www.dell.ch go luege... villicht chunnsch de gliichi PC günschtiger oder sogar besser über... döt chasch Dir eine, nach dine Aasprüch zämestelle... :winking_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Zitat

Original von LucioGT
    Super PC.... :top:

Aber gahn emol gliich uf http://www.dell.ch go luege... villicht chunnsch de gliichi PC günschtiger oder sogar besser über... döt chasch Dir eine, nach dine Aasprüch zämestelle... :winking_face:

Dell... :wand::hmpf:

• Zitat

Original von SERVER

Dell... :wand::hmpf:

ja guet, abr dis ghüs isch ja ou nid besser :winking_face:

wennd kei firma hesch ishc dell gloub schochline scheiss

abr lueg doch mou fürne mac!

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Naja. esch secher en gueti maschene ond definitiv zom game geignet. nor äbe. wennt s gäld hesch, denn wördi die maschene chaufe. aber bekanntlech chond mer en maschene jo au vell gönstiger öber, wemmer si sälber zäme bout. aber du wotsch jo ned. denn wördi die cheschte chaufe. be sonere leistigsstarche maschene chasch ned vell falsch mache.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• ig würd dell chofä. de hesch öbis wo verhäbt. kompenete eifach i baouä isch eis aber si sötä ono gut funktionirä uf ä nand.

ig bi vou für dell

• Zitat

Original von Tom
    ig würd dell chofä. de hesch öbis wo verhäbt. kompenete eifach i baouä isch eis aber si sötä ono gut funktionirä uf ä nand.

ig bi vou für dell

dell chasch abr när nur schlächt ufrüschte, nid?
    chashc eifacht nur no dell sache iiboue

• nie dell chasch au susch züg verboue aber es verhebet und esch tiptop i be au für dell
    i hanen dimension 8300 und be zfrede

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• dell het abr nid die gliche RAM wie dr räschte pc..
    e kolleg het es nöis mainboard wöue dri due, geit chum wägem ghüüs und irgendwie süsch no gugus..

• Jedem das Seine.... ich han min Dell-PC (Dimension 8300) siit em Februar 2004... bin mega zfriede demit, für was ich en bruuche... Internet, Office-Paket, Foto und Filmbearbeitig usw... im jetzige Wüssensstand würd ich mir nomol eine chaufe... :smiling_face_with_horns::winking_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Zitat

Original von BlackDevil
    Gib mir 2000.- und ich bauder de genau glich PC selber zäme, evtl. es anders, Bessers, Mainboard :grinning_squinting_face:

Was ist an einem gigabyte nicht gut das kannst du nur mit einem asus topen sonst ist gigabyte auch super :winking_face:

• Ich find diä chischtä scho geil, aber wens standard scho so special g'Hüs hend, isch aifach z'tür, würd jetzt eher was neh wo schlichter usgseht dafür under 2000.- kostät. Aber wen dir s'Design glich no chli was seit, stoht dem jo nüüt im Wäg, ich d'Komponentä selber find ich geil.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von SERVER

Was ist an einem gigabyte nicht gut das kannst du nur mit einem asus topen sonst ist gigabyte auch super :winking_face:

Gigabyte isch scho guet, aber es giet viiiil besseri als di wo i dem PC verbaut isch :D;)

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]