• Da seg ich nume AUUUUUUUUUUUAAAAAAAAA uns SCHMÄÄÄÄÄÄÄÄRZ!!!!!!!! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • sit doch aues pfiiseseck..


    wennd kener antworte wotsch, odr när so blöd duesch, de muesch jo d frog gar nid is forum stöue

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: So geil :D. Aber $nail, musch zuegee, isch schochli e alternativi Methode *g*.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hmm also be met minere 700km of Italie gfahre met em SB-Länker ond 700km retour met de Stommeli.... ha absolut keis Prob gha met em Arsch oder au met de Handglänk.. dänke do liit sehr vel eifach no am gwöhne... ond bi de Handglänk halt a de Stärchi

  • @ $nail
    Ich han ganz eifach nid mit sonere Antwort grächnet! Ich ha denkt dases ev Ilage git für d`Hose oder anderi Sättel....

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • anderi sättel gits natürli.


    git sonig mit so gel chüssi drinne.


    die gsehnd denn aber ultrahässlich uf em töff us. sind aber extrem bequem....



    aber dafür müsst mer de a**** scho extrem wehtue dassi de töff mit somene sitz verunstalte würdi :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Hoi
    Probiers mau idäm das Du am Sitz die oberschti Schicht dürnes herters Schummgummi lasch la ersetze. Mini erfahrig het mir zeigt, das je weicher der Sitz isch, je meh schmärz es eim. Villich bi Ig nid der Einzig wo das gmerkt het. Bin weiche Sitz schlaft mer o z'Hingerteili i. :grinning_squinting_face:
    Gruess

    [SIZE=4]Borsty [/SIZE]

  • Zitat

    Original von Spike
    :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: So geil :D. Aber $nail, musch zuegee, isch schochli e alternativi Methode *g*.


    jo chasch eifacht nosone bequeme satu ha, s ribset glich, waisch wani main;)


    he ja, söus doch jede so mache wienärs für richtig hautet =)

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Chrigi


    Mal ganz ohni Scherz:
    Tatsächlich isch d'Kombination usem haarlose Hinterteil, enere guete Velohose, enere satt sitzendi Töffhose und emene eher härte Sattel öppe s'Optimum.


    S'wichtigschte isch, das di einzige Schichte wo ufenand rutsched de Sattel und d'Hose isch. Süscht ripseds halt wue sau.....Mitem Vorteil das rigendwenn kei Haar meh wachsed... :smiling_face: (au kein Scherz!)

  • Also klar chan mä chli was machä, aber ich bin au dä Meinig, das äs reini gwöhnigssach isch. Und wenn mir dä Arsch ahfangt weh tuä (und nöd wägä dä ribig) den fahrsch halt chli hang off so das niämort gseht, aber chasch scho rächt entlaschtä. Und zu denä wos Handglenk amel weh tuät muäs ich leider sägä, das ihr dä Lenker z'fescht hebäd, versuächäd bim Abwärtsfahrä meh mit dä Buchmuskulatur zmachä. Han ich usäm Der Richtige dreh vom Keith code oder wiä er au immer heisst.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • auso. ech ha be dene 700km of italie ond weder zrogg eigentlech nor problem met de allgemeine müedigkeit ond de schmier gha. soscht eigentlech nüd. ech weiss jo ned. aber iergend wie chonds doch rächt drofah, wiemer of em töff setzt. versuchet, wes de toretto scho gseid hed, locker of em bike z hocke. denn laufts vel renger ond vel wiiter.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Jooooo genau das nähm mi scho lang emal wunder, was mer gege's Ar.....weh tue chönnt.
    Bi letscht Johr i einisch 1100km an GP Brün gfahre und ha dänn gar nümm getraut zluege (gspüre) wo min Ar.... isch. Aber erstundlicher wies isch am andere Tag wieder huere guet gange!!


    :ugly5:


    I-box

  • Es git halt au eifach Töff wo chasch drufhocke wied wotsch und nie Arschweh überchunsch...


    ...und denn gits na eusi KTM's...det chasch drufhocke wie wotsch und kriegsch Arschweh :smiling_face: