• Hehehe ich weiss ja nid ob das anderne au so gaht aber min allerwertischte isch nach ca. 3.5 Stund so maltretiert das ich all pot mal mus es päuseli mache dum en "Widerbeleb" :böse:
    Gaht das anderne au nid besser? Chan mer da öppis degege mache???


    PS: Will da nid als Mimose abgstämpfled werde, isch eifach eklig zum fahre wenn der de Ar..... weh tut... :wand:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Es isch sicher am Aafang eso.. isch glaubs au gwohnheitssach... degege gits nüd.. muesch warte bis sich e "Hornhuut" bildet... :grinning_squinting_face::face_with_tongue::face_with_rolling_eyes:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Naja mir Sportlerfahrer händ halt ebä dhelfti vom Körpergwicht uf de Handglänkt, da chunsch grad dopplet so wiit :ugly::ugly:


    Ne aber gaht mir nur so wenni wie en Sack Herdöpfel ufem Töff sitze mues. Solangi amig chli chan umerutsche und so isch tiptop. Und Pause söttsch ja ee all Stund mal mache. Vorteil vome höche Bänzinverbruch, chasch öppe mal abstiige und Tanke :winking_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • hehe wenn mer zwar de A*** weh tuet aber ich defür ufs tanke verzichte chönti wär's mer au recht...


    dei spritpriise sind soo zu chotze.


    chauf mer glaub nie es auto :confused_face::face_with_rolling_eyes:



    aber es stimmt scho dass mer bi nakedbikes bi ufrechter sitzposition schneller mal nümm druf hocke chan....


    han bi minere CBF en tüfere lenker und jetzt isch es au viel besser.


    allerdings wirdi mer trotzdem nächscht jahr e vollverschalte supersportler mit stummle chaufe.


    isch zwar nüd würkli bequemer aber eifach geil zum fahre und das isch'd hauptsach. s mopped isch eh nüd da zum stundelang umefahre am stück...


    lieber mal e chli heize und denn gmüetlich es kafeli trinke und denn wiiter gase :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • han mal überleid obi sell d`Velohössli alege... die hend ja au na e Polsterig dinne... aber obs da bringt.... denkes eher nid....
    Janu denn wart ich halt bis ich Hornhuut bechume... hehehehehe

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • was hesch denn du ah zum fahre?????



    also mit er eaständige Lederkombi söttisch das nüd hah....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ich han e Töffhose a. Aber kei leder..... so Textil zügs hald...

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Zitat

    Original von Chrigi
    Ich han e Töffhose a. Aber kei leder..... so Textil zügs hald...


    läder isch eh gaga, bringt öpis wenn übere asphaut schliifsch, abr ig ha scho mit parne textiu kombi d erfahirg gmacht dass die tip top schütze bim schliife (has scho nid mitem töff probiert, git da no angeri mgüelchkeite töffchleider aazlege :winking_face: )


    velo hose bringe biz öpis


    abr no besser isch dr arsch zrasiere!!
    ja, odr git jo no mängi angeri müglechkeit d hoor wägzmache
    abr wenn keni hoor me si chas shco vüu weniger ribse

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Wenn das so wiiter gaht, müemmer scho vo eusne Dame im Forum Ratschläg hole wie das mit em "Enthaare" am beschte gaht... (Wachsstreife, Ladyshave usw..) :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • haaahaaaaa


    also wer macht de neu thread uuf "wie enthaar ich meinen A*****" :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • :lol:



    Was söled den Sumo fahrer säge?


    Nach 2h langsch der an A***** um zum luege öber no drah isch :D:D



    Nee,Nee....da ghört halt dezu :face_with_tongue: :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • hähähähähähähä ich gröhl mich grad chringelig!!!!! Selli mir jetzt echt de arsch Rasiere??? Und wenni mi schnide? Denn isches nachane na schlimmer als vorane... und wenns denn wider nahwachsed musch vor jedere Tour de A... neu rasiere will stople sicher nid so agnehm sind... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • epiliere...wachs :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener