Heckumbau KTM

• Zitat

Original von sandro

Und no öppis... Ich wetts sieb bim Uspuff useh neh und wie mach ich dä Dämpfer uf?? Muesi die Niete ähnliche dinger usezieh mitem Schrubäzieher??

Die muesch use Bohre, den muttere aschweisse (löte hebed au :P)und mit schruube wieder zue mache :grinning_squinting_face:

Kapiert :confused_face:

Mache hüt mal fotis vom heck und schick der sie den:D

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• sandro

D'Niete muesch ufbohre (Bohrer ca 6mm). Sobald s'Aluringli abgheit isch chasch de Rescht vode Niete miteme Durchschlag in Uspuff ineschlah.

Nöd vergässe wenn de Uspuff usenand häsch gschnell zähle ob alli Niete usegheit sind. Suscht tönts nachem zämebaue irgendwenn nach Rumba-Chugle :smiling_face:

• Merci fürd info! Aber no eis... Hend ihr de Dämpfer uf beidne site ufgmacht?

[SIZE=2]"Was dem einen Lärm, hört der andere gern."[/SIZE]

• Zitat

Original von sandro
    Merci fürd info! Aber no eis... Hend ihr de Dämpfer uf beidne site ufgmacht?

Also ich hanen nur vo hinde uf gmacht :grinning_squinting_face:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• Zum de Dämpferservice mache mueschen uf beidne Siite uftue.
    Suscht chasch s'Motorsiitige Glaswullepack nöd suuber dritue.

Was de Blackdevil gschribe hät vowege Muetere aschweisse und nachher nüme niete sonder zueschruube isch unbestritte di feinscht lösig.

Mit eim Nachteil: D'Rennleitig macht es huere trara vowege de Uspuff isch abgändret und elend undhörtnöduf.

• Zitat

Original von Neeri
    Mit eim Nachteil: D'Rennleitig macht es huere trara vowege de Uspuff isch abgändret und elend undhörtnöduf.

Genau so isches....Sprichsch AU us erfahrig? :D:D

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• Ok das mit de schrube sött keis Peoblem sie merci... Öhm weiss öpper vo oi womer da ide Schwiz en Öl Thermometer überchunnt?

• BlackDevil

Ja willi de selber bauti dB-Killer gschruubet und nöd vernietet gha han bi minere alte DR650

sandro

Bim Polo, Hein Gericke Shop, Moto Mader

Aber für was wotsch de?

• Aha, naja ich han na nie anere KTM eine dra gha.

a) Gesehsch chum döt abe wo das Teil hockt

b) Chasch nöd bestimme wie daser staht. Du schruubschen ine und irgendwenn ischs Gwind fertig und so staht d'Skala denn 100%ig ufem Chopf

c) Mit xundem Menscheverstand chunsch extrem wiit bim warmfahre.

• Hmmm... Ja scho. Mal luegä hetti nochli Gäld gsparrt... Jedefalls mitem Heck chumi recht Billig devo. Schätze öppe 80fr. insgesammt...

• Das mitem Thermometer würdi mer würklich überlegge.

Das Geld investiersch wo anderscht besser.

Aber ich han da nur mini Meinig kundtah....das die Dinger schlecht sind wotti demit nöd säge.

• Ja isch easy Merci! -> Neeri

Hesch d Fotene scho gmacht BlackDevil :grinning_squinting_face: hans Teili die Wuche welle herstellä und das Liecht wo du hesch wo hesch das im Dütsche bstellt oder über en Händler? -> BlackDevil

• *das Liecht wo du hesch, hesch das im Dütsche bstellt oder über en Händler? -> BlackDevil