Hmmm... Aber vorführe mueschen ja nöd nachem umbou oder? Und Welle Winkel döf d Nr. nöd überschrite?

Heckumbau KTM
-
sandro -
10. September 2005 02:28 -
Erledigt
-
-
Ich würd jetzt ehnder s'Originalcheck drahlah defür die wüeschte Blinker wiit wegschmeisse.
Aber ich fahr chli nachem Motto.."Di andere gsehnd mich ja vo hinde und nöd ich"
Drum sinds na dra....hät s'Portemonnaie au freud
Sone änderig muesch ned go zeige. De Winkel weisi au grad nüm uswendig. Müssstisch rasch ufem Amt oder bimene Mech afröge.
-
Zitat
Original von alex2k
bi mim komplettumbau häts ebefalls no d'originalblinker dranne und das led rückliecht hät ebefalls en nummerebelüchtig....
naja s'heck isch aber mines wüssens trotzdem nöd zuegloh, wells schutzblech nümm vorhanden isch! sprich de dreck spützt hinde ufe! gemäss em gsetz muäs es en bestimmte winkle haa bzw. dörfs en bestimmte winkel nöd überschriite?Heck nöd legal wels sprützt
Den wär din Sumo frontflügel au nöd erlaubtNummerschild dörf de winkel vo 60grad nöd überschriite
Mit dem heck go vorfüre (Mis oder alex2k sis) keis problem, USERT: haltermöglichkeit für sozius, aber da chasch en gürtel um de sattel binde:D
-
Zitat
Original von sandro
Aber wenn ich Jetzt das KMS Heck drunter mache und d originalblinker und es Hinterliecht mit Nr. belüüchtig anemache isch das doch legal?!?!?Jo isch legal :D, eifach bim licht muesch luege das es e E-Nummere het wi z.B. Da han ich dra
Oder z.B das ABER NICHT LEGAL!!!
-
ja denn han ich mich tosche, demfall chunnts uf dä winkel vo dä nummere (schlussendlich vom nummerehalter) druff ah?
-
Zitat
Den wär din Sumo frontflügel au nöd erlaubt
Obs Dir selber direkt in Helm iedrecket isch mines wüssens em Gsetzgeber wurscht. *smile*
Das mit de haltmöglichkeit gsehni nöd ganz! Hani am 660er au keini und die isch so vorgführt!
-
BlackDevil wenn ich denn mal s Heck umboue chan ich dini bläch Konstruktion mal unter d Luupä näh? Denn mueni nöd selber überlegge...
-
möcht euch kurz mal mein heckumbau zeigen ....
carbonheck
supercomp licht
exc blinkerkosten etwa 200 euro
abe ? nöööööö
gruss mario - http://www.ktmduke.de
[Blockierte Grafik: http://www.ktmduke.de/smc-heckumbau/heckumbau5.jpg]
[Blockierte Grafik: http://www.ktmduke.de/smc-heckumbau/heckumbau7.jpg] -
war heute kurz im polo, da habe ich doch tatsächlich das gleiche rücklicht bzw. die glieche form des rücklichts ala KMS entdeckt!
und zwar das Elypt II Doppel-Rücklicht
guggsch du hier:
[Blockierte Grafik: https://www3.polo-expressversand.com/Shop/group_and_product_images/Technik/543_0.jpg]naja ich hab halt LED (ca. 10 stück pro "lampe")
aber bei dem von polo ist je 1 normale birne drinn....im onlineshop steht was von 39 euronen, in horgen im shop 59 oder 69 chf, bin mir nicht mehr ganz sicher
falls es jemanden im zusammenhang mit dem heckumbau interessieren sollte
-
Zitat
Original von sandro
BlackDevil wenn ich denn mal s Heck umboue chan ich dini bläch Konstruktion mal unter d Luupä näh? Denn mueni nöd selber überlegge...
Kein problem ;):DIsch das da obe dini SMC
Das Heck isch wahrschinlich den nöd Legal
Aber ebe:
Ilegal, legal, scheiiiiisss EGAL
-
nei isch nöd mini ktm... würd gern mal es Bild ihne tue aber ich schaffes nöd;(
-
Hey blackdevil chani mal ebä dini Konstruktion a luegä und Vermässe
? Han jetzt es Heck gfunde bim Mech occasion 30fr. jetzt muesi nurno es liecht bstellä und denn wäri parat.
greez
-
Zitat
Original von sandro
Hey blackdevil chani mal ebä dini Konstruktion a luegä und Vermässe? Han jetzt es Heck gfunde bim Mech occasion 30fr. jetzt muesi nurno es liecht bstellä und denn wäri parat.
greez
Klaro keis problem;)! Gib mer bscheid wend das mal cho wotsch, per PN
-
Zitat
Original von sandro
nei isch nöd mini ktm... würd gern mal es Bild ihne tue aber ich schaffes nöd;(Klick dadada :D
-
ja ich würd gern ide nögschte Ziit mal cho... oder machsch mal es Fotti vo dinere Konstruktion... wett sie so schnell wie möglichscht drunter mache... -> BlackDevil
Und no öppis... Ich wetts sieb bim Uspuff useh neh und wie mach ich dä Dämpfer uf?? Muesi die Niete ähnliche dinger usezieh mitem Schrubäzieher??
-