euri nicknäme...wie sinds z'stand cho???

  • hmm, min nick hani au scho ewigs... zerscht hani Linkin_P gheisse, wil ich Linkin Park guet find. aber irgendwänn ich mer das doofe _P uf d`nerve gange und drum ez nur na Linkin...

  • Zitat

    Original von Mercutio
    ich finde de mercutio us romeo und julia eifach en geile siech. und will ich au en geile siech bin, passt das :]


    Geils argumänt! :lol: :D:D

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von Mercutio
    ich finde de mercutio us romeo und julia eifach en geile siech. und will ich au en geile siech bin, passt das :]


    gäbe es zwei von dir würde einer nicht lange leben, odr so?
    steit doch so öpis i romeo und julia =)

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • naja, zum einen wurde in der geschichte mercutio von tybalt erschlagen. zum anderen sagte shakespeare, dass mercutio sterben musste, weil er sonst die hauptrolle geworden wäre. wie auch immer. mercutio ist mir sympathisch, er hat ein etwas loses mundwerk, amüsiert sich gern, zerlegt gerne argumente anderer und gehört nicht einer gruppierung an, sondern bewegt sich frei dazwischen. es gibt da durchaus die eine oder andere parallele :winking_face:

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Also, bi mir isch das ganz eifach, ich han de Name scho sit ca. de 3te Klass und alli säged mir so... also ja, min Spitzname!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Ja alls obi mir isch es so gloffe mit em nick


    i der lindt händ mir die meiste sulzi gseit, das chunt vom nachname Sulzene. so isch min nick entstande :grinning_squinting_face:

    Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

  • Immer chli schlächt rasiert, a chli Wildsou i Sache Fahrzüg u Fahrstiu mit der Kawa, Bi aber nid der Raser, sondern brämse haut o vor Böge nid heftig u Isse aues was me cha ässe. So bini bim Töffklub woni früecher bi gsi schnäu zum Name cho. När isch mau no der Wernerfium gsi mit Ferkel u der Name isch de blibe u ou oni Klub usw. wirdenei so gnennt.
    Gruess

    [SIZE=4]Borsty [/SIZE]

  • hier bei uns hat ein shopping center in einem heft den mythen-mythi erfunden. der erschien immer so als tipgeber.


    ich habe den namen zwar gut aber zu lang gefunden und seit langem bin ich mythi in diversen foren.

    Grün muss sie sein!

  • Bi mir chunt nüt neus: Min Name isch au i dä Gamer-Szene entstande. Und was für e Überraschig...
    ... s isch im Counterstrike gsi :grinning_squinting_face:


    Ha mit em Kolleg zäme zockt und will eus mal wider chli langwilig gsi isch, wämmer tot gsi sind (was natürli nur sehr, sehr sälte vorcho isch :face_with_tongue: ), hämmer agfange absichtlich dämlichi Nicknames izfüähre. Dä Gwünner:


    [SIZE=3]SQUEEZIE[/SIZE]



    Irgendwie hani en dänn doch nöd so schlächt gfunde :grinning_squinting_face:

  • esch jo eigentli no ganz interessant


    also i be mer früener vell vorcho wie de charlie brown, mängisch missverstande oder eifach am falsche ort. naja hamers denn überleit gha, und well ich en stolze schwiizer ben(aber halt en name han wo ursprünglich usem jugoslawische chunnt) und au chli RS agfrässe (jo weiss ben halt noni gsi :grinning_squinting_face: ) und dorum hanich mer denn am 8.9.2003 nach de vorpremiere vo achtung fertig charlie denn ändgültig de name zueto.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

    Einmal editiert, zuletzt von Charlie ()

  • Wohär mi name chond. UIUIUIUI. Das esch weder öpis. Das esch scho vor langer ziit gsi woni no of de HipHop wälle metgschwomme be. Dete hani mer en Tagger-Name gsuecht. Hmm. Ond woni denn mol so vor mim grosse Tonband gstande ben, ond zueglueget han wie d dB nodle ufe ond abe gomped, hani gseh, dass dete PEAK stohd.


    Tja. denn hani mol noche gschlage was das heisst, ond han de dänkt, das wär doch no öpis. so esch das be mer gloffe.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ich weiss eigendlich nöd wieni dezue cho bin. Eifach dänkt, Spike, mol das isch es :smiling_face_with_horns: :D.


    He Peak, eigendlich händ mir ja en zimmlich ähnliche Nick :P.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hm, dän gib ich au mal na min Sänf derzuä. :smiling_face:
    Eines schönes Tages isch dä Gnabber cho und hät gfundä, si hegid da äs neus Töffforum, ich sölli mich dert doch mal ahmäldä, si segid nachli wenig lüt (ja so ziitä häts mal gäh :winking_face: ) Tja und dän isch sProblem mitem Nick cho und da hani dänkt, isch ja doof als einzigi im Forum wo ned chan Töff fahrä... da isches hald tStubähockerIN worä, wili ned soi mit eu mit chan.

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Min Nick chunt au indirekt vo de Gamer szene (rtcw + ET :D)


    Inirekt i dem sinn dasi döt Diablo geise han (jaja pseudO das sind no zite gsi*ggg*:D), warum dasi jetzt BlackDevil heiss, weiss ich au nöd so genau :face_with_rolling_eyes: :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]