euri nicknäme...wie sinds z'stand cho???

• naja alex gheissi ja würkli (alexandros im volle name :arsch: ) und das 2k hät sich eifach irgendwenn mal ergeh :engel:

• Zitat

Original von alex2k
    und das 2k hät sich eifach irgendwenn mal ergeh :engel:

ich schätze mal so um das Jahr 2000.... mmhmm ???
    :face_with_tongue::face_with_tongue::grinning_squinting_face::hmpf::face_with_rolling_eyes:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Zitat

Original von DonBosco
    also bi mir isch es en überblibschtel us de gamer ziit.
    isch min CS name gsi und de hani scho sit so guet 6 johr

Ich hanen au vom game..und Black Sheep sind hammer Oldschool Hopper..drum dä Name...CS?? gamesch no?? CSS?? han letschti nämlich gad en DonBosco gseh...isch viellicht au eifach en Name chlauer gsi... :winking_face: Aber wennt no dra bisch den gömmer doch mol zämä chli go zocke bin zwor no voll dä Noob aber jo...

The World is yours...

• heieiei
    ihr händ ja alli e mega gschicht
    bi mir isches ganz eifach... han öpis gsuächt und schlussändlich Isis gna... bin nur ganz liächt vom alte Ägypte ahgfrässe.... wer min Rugge kennt chan das bezüüge... ;o)

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• Zitat

Original von Isis
    heieiei
    ihr händ ja alli e mega gschicht
    bi mir isches ganz eifach... han öpis gsuächt und schlussändlich Isis gna... bin nur ganz liächt vom alte Ägypte ahgfrässe.... wer min Rugge kennt chan das bezüüge... ;o)

.... :confused_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• lach... oh du arme...
    also... dIsis isch e ägyptischi Göttin... so wiit so guät.
    Ich bin mega ahgfrässe vom alte Ägypte. Und wägä mim Rugge... ich han 2 tatoos uf em Rugge. Beid ägyptisch... chunsch jetzt drus..?

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• Als ich än Nickname für das Forum gsuächt han, hani denkt, i stehl am Film Biker Boys aifachs s, und machä Biker Boy drus. :hmpf: Bin zwor kain Fan vo dem Film, aber schlecht han ich en nid gfundä.

s'gueti a dem Name isch leider, dass mer mir chan wiiteri Spitznäme geh wiä: Bikini Boy, Biker Toy, Baby Boy......:böse::grinning_squinting_face:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von Biker Boy
    s'gueti a dem Name isch leider, dass mer mir chan wiiteri Spitznäme geh wiä: Bikini Boy, Biker Toy, Baby Boy......:böse::grinning_squinting_face:

:lol:

:haha: BabyBoy :smiling_face_with_horns:

:face_with_tongue:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• Zitat Warnfenster :face_with_tongue: Achtung! Die letzte Antwort auf dieses Thema liegt mehr als 2 856 Tage zurück. Das Thema ist womöglich bereits veraltet. Bitte erstellen Sie ggf. ein neues Thema. <--- :lol:

also han da dur zuefall gfunde :grinning_squinting_face: find da eigech e cooli idee :grinning_squinting_face: also wieso hend ihr die nicknäme gwählt :?:

ich bin zu mim choo, will jo han ursprünglech Wihtout_fear welle, (battlefield lässt grüssen :face_with_tongue: ) aber ner hani denkt, i fahre ja no 50er Roller ( phuu bini scho lang debiii :winking_face: ) u bin die ganz ziit vor Ortsiigäng überholt worde vo allem, drum nimmi öbbis wo passt. Han insgeheimghofft s'meinet de alli i fahre de au mitem töff without speed :face_with_tongue:

• Fl4k3

Ich han woni 8ti gsi bin, min erste Laptop gha :kissing_face: und ha diversi Spiel druf usprobiert.
    Und woni mol am Zmorge esse gsi bin und Cornflakes gesse han, bini uf de Name cho :grinning_squinting_face:

Sit döt heissi i jedem Spiel, Forum etc. Fl4k3, und wenn da scho vergeh isch, Leemocyn :face_with_tongue: Uf da bini cho, well irgend sone grusigs Medikament woni mol ha müsse ne, so gheisse het :thumbsup: