• Ua, nur no krass. Wases nödso alles git :D:D:D.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Das mit dä R1 han ich mir au scho vorgnoh, aber das alläs uszschnidä schisst mich den glaub glich achli :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ech mache das teil jo au ned e einm zog. das brucht dänk ziit :smiling_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• *grml* uf Hochglanzpapier chämti das sicher na geil. Nume chli schwirig ide "verarbeiteg".
    Drucke mir das glaubs au uus, wider mal chli öppis baschtle isch immer guet 8).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Ja die teil hani au scho gseh... han mer eigentlich au mal wele e R1 baschtle, aber isch mer dänn doch z'ufwändig gsih... :face_with_tongue:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Ich han d'Maskä vornä mol druckt und gmacht. Dä Ufwand isch scho nöd ohni, aber äs goht eigentlich glich no zügig. Aber ich han zum testä normals 80g Papier gnoh, wenn ihrs würklich geil wönd machä würd ich 100'er vorschloh.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING