Versicherung während Kurs

• Hi zusammen
    Hab mich gefrag ob es für die Fahrlehrer pflicht ist eine Versicherung anzubieten oder ob das "freiwillig" ist.
    Ich frage weill mein Fahrlehrer vor beginn des Kurses erwähnte das er keine Versicherung anbietet da es sich für die Teilnehmer meist nicht rendierte, da der Selbstbehanlt bei 500.- liege.
    Ich hoffe es kann mir jemand die genaue Sachlage schildern.

Gruss Chrigi

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• also ich hatte eine versicherung bei dem kurs.

und zwar aus dem grund da die fahrmanöver auf privatgelände und nicht im strassenverkehr stattfinden. somit zahlt da keine versicherung ausser der fahrlehrer hat eine.

ein "inteligenter" fahrlehrer wird sicherlcih eine versicherung verlangen.

also ich hatte bisher 2 fahrlehrer und beide verlangten eine versicherung für den grundkurs.

für normale fahrstunden ist dies angeblcih nicht erforderlich doch für die 12stunden grundkurs musste ich über den fahrlehrer für diese 12 stunden eine spezialversicherung für 40CHF abschliessen.

ist so viel ich weiss das "normale"

aber ob solch eine versicherung einen selbstverschuldeten umfaller zahlt weiss ich nicht....denke eher nein.

da geht es um schwerwiegende sachen. z.B wenn der fahrlehrer einen fehler macht, aufgrund dessen jemand stürzt, oder eine person psychischen oder physischen schaden erleidet.
    somit einfach eine versicherung zur absicherung des fahrlehrers.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Neee ich glaub nöd das er muäs ä Versicherig ahbütä, minä hät ämäl au keini gha. Han selber au keini gmacht, aber gschider wärs wohrschindlich scho.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Ja im nachhinein bisch immer gschider....

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• Hmm ech ha gnau so wenig eini gha... aber be eigentli au ned of dIdee cho das mer evt eini hät selle mache :winking_face:
    Aber höt zo tags esch es jo eigentli schleuer för alles e Versecherig zmache...

• schweri unfäll.

es het eifach demit ztue dass die normal töff und au haftpflichtversicherig uf privatgländ nüd unbeingt hafte muess.

wenn du jetzte zum bispiel im training d kontrolle verlürsch und uf em privatgländ emene andere kursteilnehmer is mopped dri fahrsch und sich de verletzt, denn chönti dini normali haftpflicht für de strasseverchehr de fall nüd übernäh.

drum han ich bim fahrlehrer für die 12 stunde grundkurs e extraversicherig müesse zahle. zumindescht het er mer das so erchlärt.

und er machi das us eigete erfahrig..schinbar söll so en fall schomal vorcho sii, dass eine d kontrolle verlore het und i en andere drigrased isch :böse:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• ech han em kurs au en versecherig gha. ha si zom glöck ned bruucht. eine vo de andere heds aber bem slalom manöver of de ranze grüert. demm esch rästlos alles zahlt worde. sälbstbehalt glaub 100 fränkli.

öb die ganz gschecht aber obligatorisch för de fahrlehere esch oder ned, das weiss ech ned.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Jedä Ahständigi Fahrlehrer hät än spez. Versicherig uf sim eigänä Töff gschaltä wo au dSchädä vo dä Teilnehmer mit dä eigenä Töff dekt. Nummä wänds ebä zvill Fäll werdet, dänn chan dVersicherig chündä und das wend vili nöd riskierä drum sägeds sie heged ä keini. Also nachfragen nach ärä Fahrschuel mit Versicherig isch meischtäns nach ämä Unfall billiger. Min Beruf känned är ja

• Zitat

Original von $nail
    versicherung ist sache des teilnehmers steit uf dr iiladig zude töffkürs vo mim vatr

Das isch diä eifachschti Version für mängi Fahrlehrer wo uf där Spaarflammä läbet, aber sicher nöd dReglä. Qualitativi Fahrschuelä söttet eini ha für dTeilnehmer. Mini Meinig

• jaja, uf sparflammä.. :winking_face_with_tongue:

wenn du bim üebe uf dr mfk a ranze gheisch muess jo ou nid d mfk zahle, odr chridisch das dene ou ah?

Edit:
    ah ja, und qualitativi fahrschueu heisst grad so vüu wie gar nüt..

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

Einmal editiert, zuletzt von $nail (4. November 2005 15:27)